آخرین خبرها

توزیع مرغوبترین کود صورتی رنگ ازبکستان

حاصل ترکیب شیمیایی پتاسیم و کلر نوعی نمک می باشد که به صورت رنگ صورتی نیز تولید می شود و موجود می باشد. مرغوب ترین کود صورتی ازبکستان با کیفیتی بسیار عالی و قیمتی مناسب از طریق شرکت پردیس کود توزیع می شود. مهم ترین نمک پتاسیم دار کلرید پتاسیم می باشد که به صورت سنگ معدن قابل دسترسی است. هم چنین پر کاربرد ترین نمک پتاسیم دار می باشد که به صورت پودر و کریستال جامد به رنگ سفید و صورتی و یا بی رنگ موجود می باشد. رنگ این نوع کود بستگی به نحوه استخراج آن از معدن دارد.

کود صورتی رنگ

نقش کود صورتی رنگ برای گیاهان

کود صورتی رنگ ازبکستان دارای حلالیت بالایی در آب است. این نوع کود از کود های پتاسیم دار مفید و ضروری برای گیاهان می باشد. کود صورتی رنگ ازبکستان دارای مواد مغذی و غنی برای انواع گیاهان می باشد و دارای قیمت پایین و مناسبی نسبت به سایر کود های کشاورزی می باشد. این نوع کود در فرایند های مربوط به رشد گیاه بسیار موثر می باشد. تامین عناصری مهم از طریق این نوع کود برای گیاهان سبب حفظ سلامت گیاه و افزایش مقاومت گیاه در برابر خشکی و بالا و پایین رفتن درجه حرارت می شود.

کود صورتی رنگ

موارد مصرف کود صورتی رنگ ازبکستان

استفاده از این نوع کود در گیاهان سبب می شود تا عناصر دیگری مانند نیترات، فسفات، کلسیم و آمینو اسید های ضروری در اختیار گیاه قرار بگیرد. هم چنین سبب افزایش فعالیت مولکول های زیستی مانند آنزیم ها، کاتالیست های شیمیایی، نشاسته و قند در گیاه می شود که سبب رشد مطلوب گیاه می شود. از اثرات مثبت این نوع کود برای گیاه تاثیر بر فرایند فتوسنتز و جذب نور توسط گیاه شده و آن را تقویت می کند و سبب سرسبزی و زنده بودن بیشتر گیاه می شود.

کود صورتی رنگ

شاخصه اصلی کود صورتی رنگ ازبک

کود صورتی ازبکستان دارای دانه های ریزی بوده و حلالیت خوبی در آب دارد. این نوع کود عرضه شده توسط شرکت پردیس کود به صورت مستقیم از کشور ازبکستان بوده و دارای قیمتی پایین و کیفیتی بالا می باشد. هم چنین دارای سه گرید استاندارد، دانه درشت و مجلول می باشد. شاید بتوان گفت که یکی از شاخصه های اصلی این نوع کود اصل و باکیفیت بودن قیمت ارزان آن است. جهت خرید کود های شیمیایی اصل و با کیفیت و به صورت مستقیم از طریق شماره تماس های موجود در این سایت با همکاران ما تماس بگیرید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

خرید و فروش کود کلرور پتاسیم پودری به قیمت عمده

کود کلرور پتاسیم پودری، یکی از پرفروش ترین انواع کودها می‌باشد، که سرشار از پتاسیم سولفات است. کشاورزان قبل از کشت محصول، مقداری از این کود را بر روی خاک می‌پاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *