آخرین خبرها

بزرگترین تولید کننده کود کلرور پتاسیم در تهران

کود کلرور پتاسیم بیشتر از هر کودی دارای پتاسیم است که به دلیل قیمت مناسب، بسیار پرطرفدار است و برای مزارع وسیع انتخابی به صرفه می‌باشد. پردیس کود از بزرگترین تولید کنندگان کود کلرور پتاسیم است. شما می‌توانید برای سفارش محصول به فروشگاه یا سایت این مجموعه مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را در حجم دلخواه خریداری کنید.

بزرگترین تولید کننده کود کلرور پتاسیم در تهران

نقش پتاسیم در رشد و نمو گیاهان

نقش پتاسیم در رشد و نمو گیاهان جالب است بدانید که کمتر از ۱۰ درصد از پتاس تولید شده استفاده غیر گیاهی دارد، یعنی برای گیاهان بکار نمی‌رود. ۹۰ الی ۹۸ درصد پتاسیم موجود در خاک نمی‌تواند تجزیه شود و به صورت غیر محلول می‌باشد که نمی‌تواند نیاز گیاه را برطرف کند. پتاسیم باعث رشد بیشتر گیاه می‌شود و برای آن کاملا ضروری است، زیرا مقاومت گیاه را در برابر گرما، خشکی و حرارت خاک افزایش می‌دهد.

کمبود پتاسیم باعث رشد کم گیاه و ضعف سیستم ریشه ای گیاه می‌شود که همگی با استفاده از کود پتاسیم قابل درمان است. از دیگر فواید پتاسیم، انحلال پذیری زیاد این کود است، به طوری که به راحتی در آب حل شده و با افزایش حرارت و دما انحلال پذیری آن بیشتر می‌شود.

از دیگر مزایای این کود، این است که باعث می‌شود گیاه راحت تر به دیگر مواد مغذی مورد نیازش مانند: کلسیم، نیترات، فسفات و … دست یابد. همچنین خاصیت دیگر پتاس، افزایش روند فتوسنتز در گیاه و جذب نور خورشید است که باعث سبزی برگ گیاه می‌شود.

اضافه کردن پتاسیم به خاک باعث فعالیت بهتر مولکول‌ها از جمله آنزیم‌ها، کاتالیزگرهای شیمیایی، قند و نشاسته می‌شود که باعث رشد بهتر گیاهان است.

پتاس قرمز نمونه دیگری از کودها است که قیمت مناسب تری نسبت به دیگر نمونه‌های پتاس دارد.

سفارش خرید کود کلرور پتاسیم مرغوب

سفارش خرید کود کلرور پتاسیم مرغوب مجموعه پردیس کود با تولید انواع مختلف کودهای کشاورزی اعم از داخلی و خارجی و کلرید پتاسیم (یا همان کلرور پتاسیم) و پتاس قرمز و دیگر کودها و عرضه مستقیم آن‌ها یکی از بهترین مراکز پخش انواع کود بشمار می‌آید. عرضه برای تمام فروشندگان، تولید کنندگان و کشاورزان به صورت مستقیم و با حذف دلالان صورت می‌گیرد. کودهای پردیس علاوه بر تزریق به بازار داخلی به بازارهای کشورهای دیگر نیز صادر می‌شود. مصرف کنندگان و فروشندگان ایرانی می‌توانند محصول مورد نظر خود را بدون محدودیت و با هر تناژی که می‌خواهند سفارش بدهند. تمام کودها برای مشتریان به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می‌شود که هیچ محدودیتی در سفارش برای شما عزیزان نیست.

از دیگر نمونه‌های تولید شده در مجموعه پردیس کود می‌توان به محصولاتی نظیر کود پلیت مرغی، کود غنی شده مرغی، کود فشرده، کود چالکود، کود سولفات آمونیوم، سولفات آمونیوم ازبکستان، کود کلرید پتاسیم، کود سولو پتاس و کود گوگرد بنتونیت دار ۷۵ درصد اشاره کرد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

خرید و فروش کود کلرور پتاسیم پودری به قیمت عمده

کود کلرور پتاسیم پودری، یکی از پرفروش ترین انواع کودها می‌باشد، که سرشار از پتاسیم سولفات است. کشاورزان قبل از کشت محصول، مقداری از این کود را بر روی خاک می‌پاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *