آخرین خبرها

بازار فروش کود کلرید پتاسیم به قیمت عمده

از جمله کود های کشاورزی مورد نیاز برای رشد گیاهان عبارتند از کود هایی که حاوی فسفات، پتاسیم و نیترات می باشند. برخی از آنها در آب نامحلول بوده و در مقابل تجزیه شیمیایی از مقاومت خوبی برخوردار هستند. کود های کلرید پتاسیم به خوبی در آب حل شده و با آزاد کردن پتاسیم، باعث افزایش باروری خاک می شوند؛ تولید کنندگان کود های کلرید پتاسیم با راه اندازی فروشگاه های آنلاین اقدام به فروش کود کلرید پتاسیم به صورت مستقیم و بی واسطه نموده اند.

مهم ترین اطلاعات هنگام خرید کود کلرید پتاسیم

مهم ترین اطلاعات هنگام خرید کود کلرید پتاسیم یک کود کشاورزی حاوی مقدار زیادی پتاسیم با نام کلرید پتاسیم می باشد که با اسامی دیگری مانند کلرو پتاسیم، سیلوبت یا پتاس شناخته می شود. کود کلرید پتاسیم یک نمک شیمیایی محلول در آب بوده و برای کشاورزی، مصارف آزمایشگاهی و صنعتی دارای کاربرد های فراوانی می باشد که در زیر به برخی از این کاربرد ها اشاره می شود.

از جمله کابرد های پتاس می توان به استفاده در صنایع نقت، گاز و پتروشیمی و تولید گل حفاری، بکارگیری در جیره غذائی دام، تولید رنگ های صنعتی، ساخت ترکیبات شیمیایی هیدروکسید پتاسیم، موارد پزشکی و درمانی، تولید مواد غذایی مختلف در کارخانه ها، تولید کاشی و سرامیک، صنعت ساخت صابون و انواع محصولات شوینده و غیره اشاره کرد.

کود کلرو پتاس در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و جهت افزایش سرعت رشد محصولات گیاهی، تنظیم متابولیسم گیاه، تنظیم فشار آب در داخل و خارج سلول های گیاهی، افزایش مقاومت گیاه در برابر بیماری ها، تنظیم عملکرد درشت مولکول های زیستی، تنظیم آنزیم ها و کاتالیست های شیمیایی، تنظیم نشاسته و قندها مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین این نوع کود موثر در فتوسنتز گیاهان و جذب نور خورشید، تنظیم فشار آب در داخل و خارج سلول های گیاهی و بهبود عملکرد و کیفیت زمین های کشاورزی می باشد.در هنگام استفاده از کود کلرید پتاسیم بایستی نکات زیر را در نظر گرفت.

از مخلوط کردن این نوع کود با دیگر کود ها جدا خودداری نمائید، در زمان کود دهی حداقل پنج سانتی متر از سطح خاک به علت آبیاری بایستی کمی مرطوب باشد و چنانچه احتمال بارندگی هست از کود دهی جلوگیری شود، حتما در زمان استفاده، برگ ها خشک باشد؛ در غیر اینصورت، باعث سوزش می شود.

سفارش خرید کود کلرید پتاسیم با قیمت مناسب

سفارش خرید کود کلرید پتاسیم با قیمت مناسب تولید کنندگان، کود پتاسیم کلراید را به صورت پودری و یا گرانولی(ورقه های خرد شده) در بسته های ۲۵ کیلوگرمی به بازار مصرف عرضه کرده اند. نحوه ی صادرات این نوع کود ها به کشور های همسایه از طریق مسیر های دریایی و خشکی امکان پذیر می باشد؛ مشتریان برای سفارش خرید کود پتاسیم با قیمت مناسب می توانند به فروشگاه های آنلاین مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش، این محصول را در اسرع وقت و با هزینه مناسب تحویل بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *