Breaking News

کود پلیت مرغی یزد اصفهان اردبیل

همه ما می دانیم که امروزه از کودها چه نوع استفاده ای می شود و چه میزان کاربرد دارد. کود پلیت مرغی یکی از انواع کود های حیوانی به شمار می رود و کاملا ارگانیک است و بسیار برای کشاورزان حائز اهمیت می باشد. این فراورده در قسمت ‌های گوناگون صنعت کشاورزی کاربرد دارد. با توجه وجود مواد آلی در ترکیباتش، می‌تواند تأثیر قابل توجهی در نیرو دهی و حاصلخیزی انواع خاک داشته ‌باشد. خوب است بدانید که کود پلیت مرغی یزد، اصفهان و اردبیل از مرغوب ترین محصولات موجود در بازار به شمار می رود. در نهایت مورد استفاده و استقبال بسیاری از کشاورزان قرار گرفته است.

کود پلیت مرغی یزد

کود پلیت مرغی یزد از مرغوب ترین انواع کود های ارگانیک به شمار می آید. این کود مرغی یزد یک منبع مناسب انواع ویتامین‌ها و مواد تقویت کننده برای زمین است. اگر بخواهیم پلت مرغی را با دیگر کود های حیوانی مقایسه کنیم، نتیجه می گیریم که پلت مرغی از مقدار کلسیم، فسفر، پتاسیم و نیتروژن بیشتری در مقایسه با کودهای حیوانی دیگر دارد. به همین دلیل استفاده از این نوع کود در صنعت کشاورزی، یک اقدام هوشمندانه در جهت دستیابی به زمین حاصلخیز و محصول باکیفیت با صرف هزینه خیلی کم به حساب می‌آید.

کود پلیت مرغی اصفهان

کود پلیت مرغی اصفهان از ویژگی های بسیاری برخوردار است که مهم ترین آن مقرون به صرفه بودن این محصول در بازار است. پلیت مرغی با توجه به مزایای زیادی که برای زمین های کشاورزی و باغات دارد، بسیار اقتصادی است. امکان دسترسی راحت به این کود طبیعی، به علاوه عملیات آسان تهیه آن، از مهم ترین دلایل ارزان ‌قیمت بودن پلیت مرغی به حساب می آید.

قیمت کودپلیت مرغی اصفهان

قیمت کود پلیت مرغی اصفهان بر اساس مواردی خاص مشخص می شود. از آنجایی که این محصول به خودی خود یک محصول ارگانیک و طبیعی است، با این حال در بعضی از کود پلیت ها ترکیبات شیمیایی غیر طبیعی نیز می توان یافت کرد. بنابرین هرچه که درصد خلوص این کود بیشتر باشد، آن محصول ارگانیک تر می باشد. همچنین با قیمت به مراتب بیشتری نسبت به سایر محصولات در بازار عرضه می شود.

کود پلیت مرغی اردبیل

کود پلیت مرغی اردبیل به دلیل ویژگی های کمک کننده آن به خاک، از محبوبیت ویژه ای در میان تولید کنندگان برخوردار است. از مهم ترین خواص این محصول کاربردی این است که می تواند عملیات زه ‌کشی را بهبود دهد. در نتیجه می تواند خطر فرسایش و تصفیه خاک را به میزان چشمگیری کاهش دهد. این پلیت مرغی در تمامی مراحل پرورش گیاهان می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این کود طبیعی و پرکاربرد هم برای انواع نهال‌ ها و درخت ‌های کم سن و هم برای درخت‌های پیر به کار گرفته می شود.

کودپلت مرغی تهران

کود پلیت مرغی در تهران به گونه ای تولید می شود که بتواند برای بهبود ساختار خاک در دراز مدت کارآمد باشد. علاوه بر این، مزایای آن برای زمین و گیاه طولانی‌ مدت و ماندگار باشد. این نوع پلیت مرغی از سطح قابل توجه هوموس برخوردار است. وجود ترکیبات بسیار ویژه در  ساختار این محصول خاصیت هوموسی را به آن اضافه کرده و کارآیی آن را به میزان قابل توجهی افزایش داده‌ است.

کود پلیت مرغی در مشهد

می توان گفت که کودپلیت مرغی در مشهد به اندازه آهک قادر است میزان pH خاک را به طور چشمگیری افزایش دهد. مورد دیگری که در مصرف این محصول به عنوان کود حیوانی باید بدانید این است که زمان مناسب استفاده از این محصول و همچنین شیوه ترکیب آن با خاک بسیار مهم است. بهترین و رایج ترین مدت زمان برای استفاده از آن تابستان و زمستان می باشد. با این حال گاهی اوقات در اواخر پاییز هم می توان از این محصول پر کاربرد استفاده کرد.

کود پلت مرغی شیراز

کود پلیت مرغی شیراز به علت ضد عفونی و استریل شدن در طی عملیات تولید به طور کامل عاری از انواع عوامل بیماری زا، علف های هرز و لارو و دیگر آلودگی های متداول در کود حیوانی خام است. لازم به ذکر است کود پلیت مرغی شیراز بدون هیچگونه رطوبتی بسته‌بندی شده و پس از آن به بازار عرضه می شود. این محصول به علت دارا بودن میزان نیتروژن بیشتر از سایر محصولات مشابه، سال است که به عنوان مرغوب ترین کودهای طبیعی حیوانی شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

کود پلیت مرغی کرمانشاه

نکته بسیار مهمی که باید در استفاده از کود پلیت مرغی کرمانشاه به آن توجه داشت این است که به هیچ وجه کود پلیت مرغی تازه را به گیاهان کم سن و حساس ندهید. دمای این محصول تازه نسبت به محیط اتاق بیشتر است. این موضوع نشان دهنده مقدار زیادی نیتروژن در ترکیب این کود طبیعی است و گیاهان در حال رشد را می سوزاند.

کودپلت مرغی گرگان

کود پلت مرغی گرگان با دیگر محصولات تقریبا با یک قیمت مساوی به بازار عرضه می شوند. با این حال به دلیل اینکه کود پلیت مرغی گرگان در شرکت های تولید کننده این کود به حالت فشرده در آمده است و از ترکیبات گوگردی نیز به عنوان ماده مکمل این محصول استفاده می شود این نوع کود با قیمت به مراتب بیشتری روانه بازار شده و به دست مصرف کننده می رسد.

البته باید گفت که این کود در مقایسه با دیگر کودهای طبیعی دارای میزان npk زیاد تری است. به عبارت دیگر نیتروژن ، پتاسیم و فسفر زیاد تری دارد و به همین دلیل برای زمین های کشاورزی و باغات به طور چشمگیری مقرون به صرفه است.

کود مرغی پلت هلندی

کود مرغی پلت هلندی یک محصول وارداتی به شمار می آید. این نوع خاص کود مرغی فرمول شیمیایی بسیار متفاوتی نسبت به دیگر کودهای حیوانی  دارد. در این محصول مقادیر زیادی از اسیداوریک و دیگر آوریدها وجود دارد. این محصول از قابلیت های بسیاری برخوردار است که عبارتند از:
اصلاح فرآیند های بیولوژیکی خاک، افزایش میزان مواد آلی در خاک، بهبود عملکرد میکرو ارگانیزم های مفید موجود در خاک، افزایش میزان نفوذ پذیری خاک، افزایش جذب انرژی توسط خاک و از همه مهم تر کاهش قابل توجه میزان ph در ساختار خاک.

با توجه به آنچه که بیان شد می توان به این نتیجه رسید که کود مرغی پلت هلندی از جمله محصولات ارگانیک با ارزشی است که اگر به طور مناسب مصرف شود می تواند انتخاب بهینه ای برای مصارف مختلف باشد.

About براکوئي

Check Also

قیمت پلت مرغی

قیمت پلت مرغی از تولید به مصرف + شناخت کود مرغ خام مرغداری

قیمت پلت مرغی با توجه به کیفیت و مواد تشکیل دهنده آن مانند، قیمت کود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *