آخرین خبرها

کود مرغی پلیت شده ۲۵ کیلو

میخواهیم در درباره کود مرغی پلیت شده ۲۵ کیلویی صحبت کنیم، افرادی که در زمینه های باغداری و کشاورزی فعالیت می کنند اطلاعات کافی درباره کاربرد کودها در تقویت باغ ها و زمین های کشاورزی دارند.

از آنجایی که کود های شیمیای زیادی تولید می شوند اما این افراد تمایلی ندارند از کود شیمیایی برای تقویت خاک و گیاهان خود استفاده کنند به دلیل اینکه کود های ارگانیک و طبیعی دارای کیفیت بهتری می باشند و حاصل خیزی زیادی برای زمین ایجاد می کند.

کود مرغی پلیت

در واقع کود مرغی پلیت نوعی کود مرغی ارگانیک و حیوانی محسوب می شود، و در بخش های مختلفی از زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیر بسیار زیادی در تقویت خاک دارد.

این نوع کود غنی از هر گونه مواد مغذی و ویتامین برای خاک می باشد، در صورتی که کود مرغی را با کود دیگر حیوانات مقایسه کنید، پلت مرغی دارای درصد بیشتری از پتاسیم، کلسیم، فسفر و نیتروژن می باشد.

به همین دلیل این کود برای مصارف کشاورزی بسیار باصرفه می باشد.

کود مرغی پلیت

قیمت کود مرغی پلیت شده ۲۵ کیلو

باید گفت قیمت کود مرغی پلیت شده ۲۵ کیلویی به میزان خالص بودن این مواد برمی گردد، این نوع کود ها در شهر های مختلف ایران تولید و عرضه می شود از جمله قزوین، مشهد، اصفهان و شیراز و دیگر استان ها که قیمت هر کدام متفاوت خواهد بود که باید آنلاین روی این مواد صورت بگیرد تا قیمت واقعی مشخص شود.

بیشتر بخوانید: کود پلیت مرغی ارگانیک صادراتی

کود پلیت مرغی غنی شده پلنت استار ۲۵ کیلوگرمی

برای تقویت خاک از کود پلیت مرغی غنی شده پلنت استار ۲۵ کیلوگرمی بسیار زیاد استفاده می شود، این کود از روش های علمی مختلف با ماشین آلات مدرن با درصد خلوصیت بالا با استفاده از کمپوست کود مرغی تولید می شود.

این نوع کود ها در لحظه تولید کاملا از وجود علف هرز، تخم حشرات و سایر عواملی که باعث بیماری های مختلف می باشند استریل و ضد عفونی می شوند و به دلیل اینکه حاوی درصد بسیار زیادی ماده آلی مفید می باشد می تواند حاصل خیزی خاک را افزایش داده و باعث رشد بهتر و با کیفیت تر محصول شود.

این پلت ها کاملا خشک در بسته بندی ۲۵ کیلویی قرار می گیرند که در بارگیری، حمل و نقل سرعت خوبی گرفته و باصرفه می باشند.

این کود ها بر خلاف کود های خام و شیمیایی که باعث خرابی خاک و ریشه گیاهان می شود و برای محیط زیست خطرات زیادی دارد، باعث تقویت خاک و ریشه گیاه شده و در آبیاری یا بارندگی متوالی شسته نمی شود.

کود پلیت مرغی غنی شده پلنت استار 25 کیلوگرمی

کود پلیت مرغی برای یونجه

در ایران تولید کود پلیت مرغی برای یونجه بسیار بالاست، یونجه در ایران مصارف بالایی دارد و به ملکه نباتات در علف ها مشهور است که زادگاه آن ایران است.

از این کود برای رشد بیشتر و با کیفیت یونجه استفاده می شود این کود از کود های ارگانیک محسوب شده و دارای مواد مغذی بسیار زیادی می باشد.

کود پلیت مرغی غنی شده

در تولید کود پلیت مرغی غنی شده از نتیجه استفاده مناسب از منابع تغذیه مرغوب در مرغداری هاست و ارزش غذایی بستگی به خوراک طیور دارد.

این کود ها به شکل های کود مرغی غنی شده مایع،پلت،گرانول و پودری می باشند، که پر مصرف ترین و پرفروش ترین آن کود پلیت مرغی غنی شده با بنیفر است.

کود غنی شده بنیفر، از نوع کود های کاملا فراوری شده می باشد و شامل ۸۰ درصد کود مرغی تخم گذار و گوشتی و از ترکیب کود N.P.K  با نسبت ۳.۲.۲ و استفاده از عناصر ریز مغذی، ۳ درصد گوگرد و ۷ درصد هیومیک می باشد.

این کود دارای مواد فسفر، ازت و گوگرد می باشد که خاصیت ضد قارچ دارد و همچنین به دلیل استفاده از نیتروژن بسیار غنی تر نسبت به دیگر کود ها می باشد.

کود پلیت مرغی لتکا

موارد مصرف کود پلیت مرغی لتکا بسیار بالاست، این نوع کود ها در چمن زار و بوته زار کاربرد زیادی دارد، در این کود پرکاربرد میزان کیفیت و رشد سبزیجات، چمن ها و بوته ها با درصد بسیار زیادی افزایش داده و به دلیل قابلیت غنی سازی خاک میزان رطوبت در خاک را افزایش خواهد داد.

کود پلیت مرغی یزد

در مصارف کشاورزی، استفاده از کود پلیت مرغی یزد بسیار زیاد است، منابع این کود به میزان قابل توجهی در دسترس قرار دارد و این کود در مراحلی بسیار ساده بدون اینکه نیازی به ماشین آلات پیشرفته باشد تولید می شود.

پلیت مرغی دارای منبعی بسیار غنی از میکرو ارگانسیم مفید در خاک می باشد، این نوع کود میزان بیولوژیکی خاک را بهبود و باعث می شود دستیابی گیاه به مواد مغذی افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: کود مرغی گرانوله غنی شده

کود پلیت مرغی یزد

کود مرغی پلیتی و گرانوله

در این بحث در مورد کود مرغی پلیتی و گرانوله توضیح خواهیم داد: در کود گرانوله دقیقا مشابه کود پلیتی حاوی موادی چون پتاسیم،کلسیم و غیره می باشد.

در فصل های مختلف سال از کود مرغی در زمین های کشاورزی استفاده می شود و استفاده از آن در فصل پاییز می تواند زمان بیشتری برای آزاد کردن عناصر غذایی و تجزیه کود فراهم آورد.

کود مرغی فشنگی

باید در نظر داشته باشید که کود مرغی فشنگی دقیقا همان کود پلیت شده می باشد که کشاورزان زیادی به خصوص در جنوب کشور آن را به خوبی می شناسند.

این نوع کود که یک کود کامل محسوب می شود و در فصول پاییز و زمستان فروش بالایی دارد.

در مراحل تولید این کود بسته به مواد اولیه و کیفیت به کار رفته در این کود در قیمت این محصول تاثیر مستقیم دارد و درصد استفاده از این کود در زمین های کشاورزی هر چقدر بالاتر باشد فروش هم بیشتر خواهد شد.

کود مرغ صادراتی

در ایران درصد زیادی کود مرغی صادراتی، تولید و به کشور های مختلف فرستاده می شود.

بهتر است بدانید صنایع مرغداری ایران روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است و احتمال می رود این فرآورده ها در ایران تقاضا کننده زیادی نداشته باشد ولی وقتی بتوان آن را صادر کرد می توان از ارزش افزوده آن به خوبی درامد کسب کرد.

بیشتر بخوانید: کود مرغی هلندی ژاپنی

کود مرغ صادراتی

کود مرغی به زبان انگلیسی

جالب است بدانید به کود مرغی به زبان انگلیسی Guano گفته می شود.

به رسوباتی چون چلغوز،مدفوع گفته می شود، این کود ها دارای موادی گران و دارای نیتروژن و فسفری بسیار زیاد است.

مجموعه سالیان زیادی است که در زمینه تولید و عرضه انواع کود مرغی فعالیت می کند، اطلاعات و تجربیاتی زیادی در مورد انواع کود مرغی به دست آمده است، در صورتی که قصد دارید درباره انواع کود مرغی مشاور دریافت و خرید انجام دهید با ما از طریق راه های ارتباطی در سایت اقدام فرمایید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *