آخرین خبرها

کارخانه تولید کلرید پتاسیم سفید برای صادرات

کارخانه تولید کلرید پتاسیم سفید| تولید کلرید پتاسیم در دو نوع در کارخانه تولید کننده کلرید پتاسیم صورت می پذیرد عبارتند از نوع کشاورزی و صنعتی برای حفاری چاه  همچنین تهیه انواع کود کشاورزی نیترات پتاسیم و سولوپتاس. تفاوت تولید کلرید پتاسیم سفید و صورتی در درصد نمک آن در زمان تصفیه می باشد. که معمولا قیمت کودهای کلرورپتاس کشاورزی نسبت به کود کلرید پتاسیم صنعتی بالاتر می باشد.

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]این کود با کیفیت توسط شرکت پردیس کود قابل صادرات به کشورهای عراق و افغانستان و … به صورت ترانزیتی و در بسته بندی جامبو یک تنی میگردد. حداقل سفارش کود کلرید پتاسیم برای صادرات از کارخانه تولید کننده ۲۵۲ تن به صورت ترانزیتی با ارائه مستندات و فاکتور رسمی می باشد.[/highlight-red] [hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]که در حال حاضر قیمت کود کلرید پتاسیم ازبکستان وارد شده توسط شرکت پردیس کود ۲۴۰ دلار تحویل مرز سرخس در ایران می باشد. گفتنی است به دلیل نوسانات ارزی این قیمت برای حال حاضر بیان شده است و جهت استعلام قیمت و خرید مستقیم از تولید کننده و وارد کننده کود کلرید پتاسیم صورتی و سفید با شرکت پردیس کود در ارتباط باشید.[/hwgold-dash]

تولید کلرید پتاسیم سفید

کارخانه تولید کننده کلرید پتاسیم سفید در مشهد

کلرید پتاسیم به دلیل داشتن پتاسیم زیاد، منابع غنی، از پتاسیم است. کلرید پتاسیم با داشتن ترکیبات پتاسیم و کلر یکی از کودهای با کیفیت پتاسیمی محسوب میگردد.

شرکت پردیس کود با واردات مستقیم کود کلرید پتاسیم صورتی ازبکستان و انتقال به کارخانه کلرورپتاس در مشهد و تبدیل آن به کود با کیفیت کلرید پتاسیم سفید برای انواع مصارف صنعتی و کشاورزی و همچنین صادرات آن راه فرآهم آورده است.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]شرکت پردیس کود بعد از انتقال کود کلرید پتاسیم ازبکستان آن را  در ۳ مرحله تصفیه می نمایید که این باعث افت حداقل ۵ الی ۷ درصد کلرید پتاسیم صورتی رنگ میگردد. که طبق فرمول شیمیایی تبدیل به کود سفید رنگ با کیفیت و درجه یک برای مصارف کشاورزی و صنعتی میگردد.[/highlight-red]

از جمله مصارف غیر کشاورزی کود کلرید پتاسیم می توان به مصرف کلرید پتاسیم برای گل حفاری چاه های نفت و گاز، تولید کودهای سولوپتاس، نیترات پتاسیم، NPK و تولید انواع شویندها و انواع داروهای پزشکی و تولید انواع مواد غذایی نیز اشاره کرد.

تولید کلرید پتاسیم سفید

فروش کلرید پتاسیم ازبکستان درجه یک

شرکت پردیس کود وارد کننده انواع کودهای کشاورزی از کشور ازبکستان و تولید انواع کودهای شیمیایی و ارگانیک، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش پتاسیم کلرید ازبکستان به صورت مستقیم با ارائه برگه سبز گمرک و فاکتور رسمی با کیفیت عالی، قیمت مناسب و در مقادیر دلخواه به مشتریان می باشد.

این محصول ساخت شرکت ماکسام چرچیک ازبکستان بوده و به صورت پودری و کریستاله صورتی رنگ عرضه می گردد. اطلاعات محصول به شرح زیر است و جهت آگاهی از قیمت و خرید پتاسیم کلرید ازبکستان برای کشاورزی و مصرف صنعتی به عنوان ماده اولیه تولیدات با کارشناسان شرکت پردیس کود ایرانیان زمین ارتباط برقرار نمایید.

بظور کلی پتاسیم کلرید یک ترکیب شیمیایی با فرمول KCl و یک نوع نمک هالید فلزی است. کلرید پتاسیم که از ترکیب پتاسیم و کلر بوجود می آید می تواند از مواد سیلویت، کارنالیت و پتاس استخراج شود. همچنین کلرید پتاسیم محصول جانبی واکنش تولید اسید نیتریک از نیترات پتاسیم و اسید هیدروکلریک است.

مشخصات کلی و آنالیز کود کلرید پتاسیم ازبکستان وارد شده توسط شرکت پردیس کود را می توان در جدول زیر مشاهده نمایید:

آنالیز کلرید پتاسیم ازبکستان KCL

خرید و فروش مستقیم کلرید پتاسیم برای صادرات

کلرید پتاسیم یکی از انواع کلرورپتاس با کیفیت در بازار می باشد که حجم فروش بالایی در داخل و خارج از کشور دارد. صادرات کلرید پتاسیم صورتی و سفید به سایر کشورها دارای حاشیه سود بالایی می باشد. از این رو بسیاری از تجار و بازرگانان برای خرید این کود پتاسیمی به صورت عمده از طریق این سایت اقدام می نمایند. لازم به ذکر است بدانید انواع کلرید پتاسیم موجود در این سایت دارای بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد و بهترین گزینه برای صادرات هستند.

کلرید پتاسیم صادراتی شرکت پردیس کود ایرانیان زمین به دو صورت ترانزیتی و ارسال مستقیم از مرز به کشورهای همسایه صورت میگیرد شرکت پردیس کود کلرید پتاسیم ازبکستان را به صورت ترانزینی تحویل مرز سرخس در اختیار مشتریان خود قرار میده.

چنانچه از صادر کنندگان و تجار و فروشندگان کود کلرید پتاسیم ازبکستان با کیفیت و ضمانت آنالیز می باشید حتما با شرکت پردیس کود ایرانیان زمین ارتباط بگیرید.

شرکت پردیس کود با فروش مستقیم کلرید پتاسیم هم به صورت دلاری و هم تومان ایرانی این امر را برای خریداران کلرید پتاسیم برای صادرات فراهم آورده است. همچنیت شرکت پردیس کود با هماری مستقیم با شرکت های آراد صدرنوین آسیا و نوین خراسان این مورد رو برای صادرات به وجود آورده تا با ترخیص به موقع و پلمپ و ترانزیت محصول کلرید پتاسیم را با ارائه مستندات به خریداران و تجار گرامی تحول مرز نماید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

خرید و فروش کود کلرور پتاسیم پودری به قیمت عمده

کود کلرور پتاسیم پودری، یکی از پرفروش ترین انواع کودها می‌باشد، که سرشار از پتاسیم سولفات است. کشاورزان قبل از کشت محصول، مقداری از این کود را بر روی خاک می‌پاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *