Breaking News

پخش و عرضه اینترنتی کود کلرور پتاس کشاورزی

پخش و عرضه اینترنتی کود کلرور پتاس کشاورزی تولید شده در کارخانه های داخلی به منظور استفاده در صنایع کودسازی در سراسر کشور آغاز شده است.

کلرید پتاسیم در ایران به صورت عمده تولید می شود زیرا یک محصول بسیار پر کاربرد در همه ی زمینه ها از جمله در زمینه تهیه کود و حاصلخیزدار کردن زمین های کشاورزی و….  به کار گرفته می شود.  کشور ما علاوه بر تولید کود کلرور پتاس به دلیل مصرف بالای آن را از کشورهای مجاور واردات انجام می شود.

کود کلرور پتاس

عرضه و فروش کود کلرور پتاس جهت کشاورزی

کلرورپتاس با گریدهای مختلف غلیظ و رقیق برای مصارف صنعتی تولید کودهای شیمیایی در ایران ساخته می شود و یا اینکه از کشوهای همسایه واردات می گردد. و این محصول با قیمت مناسب به بازار عرضه می گردد.

کلرید پتاسیم از ترکیبات  معدنی پرکاربرد در کشاورزی می باشد یکی از موارد استفاده از این محصول اصلاح شرایط خاک و بهبود بخشیدن به وضعیت pH آن می باشد. که برای خاک های مناطق شیرین مورد مصرف قرار میگیرد. از این رو کشاورزان برای تولید محصول بهتر و بیشتر به دنبال کودهای حاوی این محصول هستند و آن را با قیمت متفاوتی خریداری می کنند.

کود کلرور پتاس

تولید بهترین کلرید پتاسیم جهت کشاورزی

به طور کلی به هر نوع ماده معدنی یا آلی تجزیه شده که دارای یک یا چند عنصر مغذی باشد اصطلاح کود یا فرتی لایزر اطلاق می گیرد.

کودها به سه نوع کودهای شیمیایی، کودهای آلی و کودهای بیولوژیکی تقسیم می شوند. کودهای شیمیایی به نوبه ی خود با توجه به عناصری که در تولید آن ها مورد مصرف قرار می گیرد نام های تجاری متعددی به خود اختصاص می دهند.

یکی از انواع کودهایی که مورد نیاز تمامی بخش های کشاورزی می باشد کودهای پتاسیم داری است که در تولید آنها از کلرید پتاسیم استفاده می گردد.

کلرید پتاسیم دارای درصد بالای از پتاسیم می باشد به همین دلیل در تولید بهترین نوع کودهای کشاورزی نقش بسزایی دارد.

تولید کنندگان کود کشاورزی در ایران معمولا از کود کلرور پتاس KCL وارداتی جهت تولید بهترین کودهای کشاورزی استفاده می نماییند.

چنانچه شما هم یکی از تولید کنندگان برتر در ایران هستید حتما قصد خرید مستقیم کود کلرید پتاسیم رو از وارد کننده اصلی آن دارید شرکت پردیس کود یکی از هلیدنگهای وارد کننده کود کلرور پتاس ازبکستان می باشد شما می توانید با تماس مستقیم با مجموعه ما کلرید پتاسیم رو بدون واسطه با قیمت واقعی آن خریداری نمایید.

 

About براکوئي

Check Also

خرید و فروش کود کلرور پتاسیم پودری به قیمت عمده

کود کلرور پتاسیم پودری، یکی از پرفروش ترین انواع کودها می‌باشد، که سرشار از پتاسیم سولفات است. کشاورزان قبل از کشت محصول، مقداری از این کود را بر روی خاک می‌پاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *