Breaking News

پخش عمده انواع کود پلت مرغی با کیفیت

کود پلت مرغی یکی از بهترین و محبوب ترین کود حیوانی است که در بازار داخلی ایران تقاضای زیادی دارد. در سالهای اخیر با توجه به افزایش پیدا کردن این اقلام در کشور تعداد مرجع عرضه و پخش آنها در اقصی نقاط نیز بیشتر از سالهای قبل شده است.

با زیاد شدن رقابت میان عرضه کنندگان در ایران بعضی از آنان درصدد می باشند تا این نهادهای کشاورزی را به صورت کلی و عمده با نازلترین نرخ ممکن به دست مشتری های خود برسانند.

این نوع محصول به صورت فروش ویژه به خریداران عرضه می شود. کود پلت مرغی بردو شرکت پردیس کود با بهترین کیفیت ممکن در بازار عرضه می شود.

هم چنین این محصولات ایرانی از بهترین کیفیت برخوردار هستند زیرا برای تولیدکنندگان نظر و انتقاد مشتریان بسیار مهم می باشد. جهت استعلام قیمت از تولید کننده کود پلت مرغی با ما در تماس باشید.

کود پلت مرغی

آشنایی با ترکیبات کود پلت مرغی

کود پلت مرغی یکی از بهترین و بی نظیرترین کودهای آلی برای تقویت خاک و تغذیه بهتر درختان و محصولات کشاورزی می باشد. کود پلت مرغی کود کاملا غیر شیمیایی است که دارای نیتروژن بالا است که نیتروژن موجود در این کود باعث رشد ریشه و گیاه می گردد. و افزایش محصول را در بر خواهد داشت.

جهت آشنایی با ترکیبات کود پلت مرغی در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

کود پلت مرغی یکی از کودهای حیوانی است که از مدفوع و بستر مرغ مادر یا تخمگذار از نوع سالنی و قفسی تهیه و در فرآیند تولید تبدیل به کود کاملا ارگانیک و پلت شده در می آید.

این کود بعد از خارج شدن از مرغداری به کارخانه تولید کننده پلت مرغی منتقل میگردد و در آنجا کود فله در زیر نور آفتاب به مدت ۲ الی ۴ ماه پوسانده میشود به طوری که دائما این کود جابجا میگردد تا بهتر به عمل آید.

بعد وارد چرخه تولید کارخانه میگردد که طی چند مرحله حرارت و اضافه کردن مواد از جمله NPK، گوگرد میکرونیزه، اسید هیومیک و … به مرحله خشک کن و سپس به پلت های استوانه ای تولید میگردد. و در نهایت در بسته بندی ۲۵ کیلو گرمی یا به صورت فله به بازار مصرف عرضه میگردد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]شرکت پردیس کود با تولید بهترین نوع پلت مرغی از مواد اولیه کاملا خالص و با کیفیت بالا کود ۱۰۰درصد مرغی پلیت شده و غنی شده را با قیمت کاملا رقابتی و حاشیه سود بالا برای مصرف کنندگان خود با هزینه حمل پایین به صورت عمده عرضه میدارد جهت ثبت خرید و استعلام قیمت با ما در تماس باشید.[/hwgold-dash]

کود پلت مرغی

 

ویژگی های بارز کود پلت مرغی ارگانیک

در این بخش قصد داریم نکات و ویژگی های بارز کود پلت مرغی را به شما توضیح دهیم تا هنگام خرید آشنایی کامل با این محصول داشته باشید.

  • کود پلیت مرغی دارای NPK ( نیتروژن، فسفر، پتاسیم ) به صورت طبیعی است که باعث افزایش محصولات کشاورزی میگردد.
  • کود پلیت مرغی غنی شده با گوگرد میکرونیزه است که باعث کاهش PH خاک میگردد.
  • عاری از هر نوع میکروب و بیمارهای قارچی برای خاک و زمین زراعی و باغات است.
  • کاملا خشک بوده و به صورت پلت شده و استوانه ای شکل می باشد.
  • به راحتی قابل استفاده است چه بصورت چالکود و چه استفاده از دستگاه های کود پاش
  • حمل نقل آن به دلیل بسته بندی کیسه ای راحت و به صرفه می باشد.
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه از دیگر ویژگی های این کالا محسوب می شود.
  • مقدار مصرف در هر هکتار نسبت به دیگر کودهای کشاورزی کم می باشد که این خیلی مقرون به صرفه است.
[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]خرید مستقیم کود پلت مرغی با کیفیت به صورت عمده از کارخانه تولید کننده پلت مرغی در مشهد با قیمت بی نظیر و کیفیت بالا همین حالا با ما تماس بگیرید.[/highlight-red]

About براکوئي

Check Also

قیمت پلت مرغی

قیمت پلت مرغی از تولید به مصرف + شناخت کود مرغ خام مرغداری

قیمت پلت مرغی با توجه به کیفیت و مواد تشکیل دهنده آن مانند، قیمت کود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *