آخرین خبرها

پخش بهترین کود گوگرد بنتونیت دار

مقاله ای که پیش رو دارید در خصوص پخش بهترین کود گودگرد بنتونیت دار است، برای افزایش اطلاعات خود مطالب امروز را از دست ندهید.

یکی  از کودهای بسیار پرکاربرد در صنعت کشاورزی، کود گوگرد بنتونیت دار است، در واقع ویژگی ها و مزیت هایی که این کود دارد باعث شده تا کاربردی تر شود. در ادامه هر آن چه باید در این باره بدانید را به شما خواهیم گفت.

مشخصات کود گوگرد بنتونیت دار چیست؟

کود گوگرد بنتونیت دار از ترکیب نسبت های متفاوت گوگرد  و بنتونیت تولید می شود. این نوع از کودها در واقع برای کاهش خاصیت قلیایی بودن خاک یا PH مورد استفاده قرار گرفته و بسیار مفید هستند. جالب است بدانید که کودهای گوگرددار می توانند خاک را ضد عفونی کنند.

بنتونیت هم تاثیر بسزایی در اکسیداسیون گوگرد دارد، از آن گذشته می تواند تا حد زیادی رطوبت را به خود جذب کند به شکلی که حجم آن چند برابر شده و متورم شود، این ویژگی به اکسیداسیون کمک می کند و سرعت آن را افزایش می دهد، از همین رو نیاز گیاه به گوگرد برطرف خواهد شد.

کود گوگرد بنتونیت دار چه کاربردهایی را به همراه دارد؟

از جمله کاربردها یا بهتر است بگوئیم مزیت های کود گوگرد بنتونیت دار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیاز گیاه به گوگرد برطرف می شود.
  • خاصیت قلیایی بودن خاک های شور، آهکی و… اصلاح و کاهش می یابد.
  • حلالیت تمامی عناصر کم مصرف یا پرمصرف بیشتر می شود.
  • با استفاده از این کود دیگر نیاز چندانی به کودهای فسفاته و ازته نخواهد بود.
  • گسترش قارچ های خاکزی کاهش می یابد.

قیمت کلی کود گوگرد بنتونیت دار چقدر است؟

در خصوص قیمت کلی کودهای گوگرد بنتونیت دار در پخش بهترین کود باید بگوئیم که هیچ رقم ثابتی را نمی توان ذکر کرد چرا که قیمت ها دائما در حال کاهش و افزایش هستند. اگر می خواهید از قیمت دقیق آن ها مطلع شوید بهتر است به سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کنید. اما دلایلی مثل متفاوت بودن درصد گوگرد یا بنتونیت، نوع بسته بندی کودها از نظر وزنی، نسبت بنتونیت و گوگرد و… همگی جز موارد موثر بر قیمت ها به شمار می آیند.

از این که تا پایان مطالب ما را مطالعه کردید سپاسگذاریم، هدف ما از ارائه مطالب فوق آشنایی هر چه بیشتر با موضوع مربوطه بود امیدواریم که رضایتمند بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *