آخرین خبرها

وارد کننده اصلی کلرید پتاسیم صنعتی ازبکستان

شرکت پردیس کود با واردات کود کلرید پتاسیم صنعتی از کشور ازبکستان و فروش مستقیم آن به صورت صادراتی و ترانزیتی در کیسه های جامبو بک با قیمت کاملا ارزان و کیفیت برتر، برای استفاده هم برای تولید کنندگان خارجی و هم ایرانی.

چنانچه از تاجران و خریداران کلرید پتاسیم صنعتی هستنید و قصد دارید این کود را مستقیم از وارد کننده اصلی آن با قیمت مناسب تهیه نمایید حتما با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

کلرید پتاسیم صنعتی

فروش پتاسیم کلراید صنعتی در کیسه های جامبو

پتاسیم کلرید صنعتی یکی از انواع موارد شیمیایی با کیفیت در بازار می باشد که حجم فروش بالایی در داخل و خارج از کشور دارد. صادرات کلرید پتاسیم صنعتی به سایر کشورها دارای سود بالایی می باشد.

از این رو بسیاری از تجار و بازرگانان برای خرید این وسیله به صورت عمده از طریق این سایت اقدام می نمایند. لازم به ذکر است بدانید انواع کلرید پتاسیم  موجود در این سایت دارای بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد و بهترین گزینه برای صادرات هستند.

کلرید پتاسیم صنعتی

شرکت پردیس کود واردکننده کلرید پتاسیم

شرکت پردیس کود با واردات کود کلرید پتاسیم صورتی رنگ از کشور ازبکستان این محصول را با ضمانت آنالیز کف واگن تحویل مشتریان خود می نماید.

باید بدانید دو گمرک وارد کننده کود کلرید پتاسیم در ایران گمرگ مشهد و گمرک سرخس می باشد. که کلرید پتاسیم توسط وارد کننده اصلی آن وارد ایران میگردد یا به صورت ترانزیتی به کشورهای همسایه صادرات میگردد. که شرکت پردیس کود قادر است این کود را به صورت کیسه های جامبو برای صادرات به متقاضیان اصلی ارائه نماید.

همچنین این کود بعد از واردات برای اینکه تبدیل به کود با کیفیت صنعتی برای گل حفاری چاه های نفت و گاز و تولید انواع کودهای نیترات پتاسیم و سولفات پتاسیم و  غیره گردد باید در سه مرحله تصفیه گردد که شرکت پردیس کود این امکان را دارد که با تکنولوژی روز دنیا و کادری مجرب کلرید پتاسیم صورتی رنگ ازبکستان را در کارخانه تولید کلرید پتاسیم تصفیه نمایید و آن را تبدیل به بهترین کلرید پتاسیم صنعتی درجه یک نمایید تا هم کیفیت صادراتی بالا را داشته باشد و هم در تولید داخل برای تولید کنندگان از نظر اقتصادی به صرفه باشد.

ما محصول وارد شده فوق را با ضمانت مطابقت با آنالیز فوق به مشتری ارائه می کنیم. شرکت پردیس کود با ارائه فاکتور رسمی و مدارک گمرکی مربوطه محصولات خود را به مشتریان خود ارائه می دهد تا مشتریان را از اصل بودن محصول مطمئن نمایند. و مشتری بداند کود های تهیه شده را از شرکت اصلی بازرگانی در ایران خریداری نموده است.

مصارف پتاسیم کلراید به صورت کلی

کلرید پتاسیم (KCl یا نمک پتاسیم) نمکی متال هالید است که از پتاسیم و کلر تشکیل شده است. فاقد بو است و از نظر بلوری شیشه سفید یا بی رنگ است. ماده جامد به راحتی در آب حل می شود و محلول های آن طعم نمکی مانند دارند. کلرید پتاسیم را می توان از ذخایر دریاچه خشک شده به دست آورد. کلرید پتاسیم  KCl به عنوان کود کشاورزی،  در پزشکی، در کاربردهای علمی و در فرآوری مواد غذایی استفاده می شود.

در ادامه بطور مختصر در مورد کاربرد کلرید پتاسیم سفید صنعتی و صورتی می پردازیم.

کاریرد کلرید پتاسیم در تهیه کود کشاورزی

بیشتر کلرید پتاسیم تولید شده برای ساخت کود به نام پتاس استفاده می شود، زیرا رشد بسیاری از گیاهان به دلیل در دسترس بودن پتاسیم محدود می شود. کلرید پتاسیم که به عنوان کود فروخته می شود به عنوان میوراته پتاس (MOP) شناخته می شود. اکثریت قریب به اتفاق کود پتاس در سراسر جهان به عنوان MOP به فروش می رسد. که کودهای تولید شده از کود کلرید پتاسیم عبارتند از: کود سولوپتاس یا سولفات پتاسیم و کود نیترات پتاسیم که این دو نوع کود شیمیایی یکی از با کیفیت ترین نوع کودهای پتاسیمی تولید شده از کلرید پتاسیم می باشد.

اگر شما هم تولید کننده کود های کشاورزی پتاسیمی هستید و به دنبال خرید ماده اولیه با کیفیت و مقرون به صرفه برای تولیدی درجه یک و خاص می باشد از کود کلرید پتاسیم ازبکستان قافل نشوید این کود دارای درجه خلوص ود حاوی ۶۰ درصد پتاسیم خالص می باشد. که می تواند کیفیت تولید شما را بصورت چشمگیر بالا ببرد. جهت خرید کود کلرید پتاسیم سفید صنعتی و کود کلرید پتاسیم ازبکستان صورتی رنگ دانه شکری با ما در تماس باشید.

کلرید پتاسیم صنعتی

کاربرد کلرید پتاسیم در پزشکی و تولید دارو

پتاسیم در بدن انسان حیاتی است و کلرید پتاسیم از راه دهان وسیله اصلی برای درمان پتاسیم خون پایین است، اگرچه می توان آن را به صورت وریدی نیز تجویز کرد.

این دارو در فهرست داروهای ضروری سازمان بهداشت جهانی قرار دارد.  مصرف بیش از حد باعث هیپرکالمی می شود که می تواند سیگنالینگ سلولی را تا حدی که قلب متوقف شود مختل کند ، به طور برگشت پذیر در مورد برخی از جراحی های قلب باز.

کلرید پتاسیم جهت تولید انواع سرم های پزشکی، داروی کلرور پتاسیم، قرص پتاسیم کلراید، و غیره مورد مصرف قرار میگیرد.

کلرید پتاسیم صنعتی

کاربرد و مصارف کود کلرید پتاسیم در صنعت

به عنوان ماده اولیه شیمیایی، برای تولید هیدروکسید پتاسیم و فلز پتاسیم مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده همچنین در داروها، تزریقات کشنده، کاربردهای علمی، فرآوری مواد غذایی، صابون ها و به عنوان جایگزین فاقد سدیم برای نمک سفره برای افرادی که از اثرات سلامتی سدیم نگران هستند استفاده می شود.

این ماده به عنوان مکمل در خوراک دام برای افزایش سطح پتاسیم در خوراک استفاده می شود. به عنوان یک مزیت اضافی، افزایش تولید شیر شناخته شده است.

این ماده بعضاً به عنوان مایع تکمیل کننده در عملیات نفت و گاز طبیعی در محلول مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین جایگزین کلرید سدیم در واحدهای نرم کننده آب خانگی است.

تولیدکنندگان شیشه از پتاس گرانول به عنوان شار استفاده می کنند و دمای ذوب شدن مخلوط را کاهش می دهند. از آنجا که پتاس شفافیت بسیار خوبی به شیشه می دهد، معمولاً از آن در عینک آفتابی، ظروف شیشه ای، تلویزیون و مانیتورهای رایانه استفاده می شود.

از کلرید پتاسیم در بعضی از محصولات ضد یخ استفاده می شود که برای حیوانات خانگی و گیاهان ایمن تر است ، اگرچه این مواد از نظر کیفیت ذوب نسبت به کلرید کلسیم پایین تر هستند.

کلرید پتاسیم یک بار به عنوان یک عامل خاموش کننده آتش استفاده می شود ، که در خاموش کننده های قابل حمل و چرخ استفاده می شود.

کلرید پتاسیم صنعتی

کاربرد کلرید پتاسیم برای گل حفاری

یکی از مهم ترین کاربرد های کلرید پتاسیم سفید صنعتی استفاده از این ماده برای استخراج و حفاری نفت و گاز می باشد. تولید گل حفاری با استفاده از پتاسیم کلرید انجام می شود.

پتاسیم کلراید (KCl) نمکی محلول است که هنگام حفاری رسها و شیل های حساس به آب، یک تثبیت کننده شیل بسیار کارآمد است. مهار از طریق تبادل یونی انجام می شود. یون پتاسیم بین پلاکتهای رسی جداگانه در شیل وارد می شود به طوری که آنها با هم نگه داشته می شوند، بنابراین ورود آب از مایع حفاری را از بین می برد.

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]جهت خرید کلرید پتاسیم سفید برای گل حفاری با شرکت بازرگانی ما در ارتباط باشید. شرکت پردیس کود بزرگترین تامین کننده اصلی کود کلرید پتاسیم صنعتی و کلرید پتاسیم صورتی ازبکستان برای صادارت می باشد. [/highlight-red]

کلرید پتاسیم صنعتی

بزرگترین تولیدی کلریدپتاسیم سفید در ایران

ایران دارای بزرگترین تولیدی های محصول پرکاربرد شیمیایی کلریدپتاسیم صنعتی سفید می باشد. یکی از کودهای شیمیایی مورد مصرف در تمامی مصارف زراعتی، پزشکی، غذای، صنعتی کود کلریدپتاسیم می باشد. در سطح جهان این نوع کود پرمصرف ترین و ارزان ترین کودهای شیمیایی پتاسیم دار است. همچنین این کود با نام تجاری کود پتاس یا کلرور پتاس kcl نیز رایج است. تهیه محلول از این نوع کود بسیار راحت می باشد زیرا حلالیت بالایی در آب دارد.

به همین دلیل تولید کنندگان کود پتاسیم دار به دنبال خرید ماده اولیه با کیفیت برای تولید درجه یک با قیمت مناسب هستند. شرکت بازرگانی پردیس کود این امر رو برای مصرف کنندگان و تولید کنندگان و تاجران کلرید پتاسیم صنعتی و صورتی فراهم آورده است. جهت خرید و فروش و صادرات کلرید پتاسیم صنعتی با مجموعه بزرگ بازرگانی پردیس کود در ارتباط باشید.

۲ نظر

  1. ایران حجم صادرات بالایی رو از این کود داره و تولیدکنندگان باعث ارزآوری وسیعی از طریق صادرات این کود به کشور میشن.

  2. سلام وقت بخیر خیلی ممنون از مطالب سایتتون اگر امکانش باشه در مورد کاربرد این محصول مقالات بیشتری در سایت قرار بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *