آخرین خبرها

واحد عرضه کود کلرور پتاسیم وارداتی

مراکز زیادی در ایران نیستن که به واردات مستقیم و  عرضه کود کلرور پتاسیم وارداتی از کشور ازبکستان می پردازند که به راحتی با یک سرچ ساده در اینترنت می توانید با شرکت های وارد کننده آن به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید و بدون واسطه با قیمت واقعی و همچنین تحویل به موقع در مرز و گمرک تحویل بگیرد.

شرکت پردیس کود مفتخر است با سابقه چندین ساله در زمینه واردات کود سولفات آمونیوم ازبک و کود کلرور پتاس ازبک به صورت مستقیم رضایت مشتریان خود را در سراسر ایران جلب نمایید.

کود کلرور پتاسیم وارداتی

 کود کلرور پتاسیم وارداتی

 کود کلرور پتاسیم وارداتی دارای K2O بالا ۶۰-۶۳٪ می باشد. که به رنگ صورتی رنگ و به صورت کریستاله پودری می باشد. که از کشور ازبکستان وارد کشور عزیزمان ایران می شود. تا در دسترس کشاورزان عزیز قرار گیرد.

مصارف کود کلرور پتاسیم کشاورزی: کلرید پتاسیم به دلیل هزینه نسبتاً کم، بیشترین کاربرد کودهای K است و به دلیل اینکه نسبت به سایر منابع بیشتر K را شامل می شود: ۵۰ تا ۵۲ درصد کلسیم (۶۰ تا ۶۳ درصد K2O) و ۴۵ تا ۴۷ درصد کلر.

بیش از ۹۰ درصد از تولید جهانی پتاس به تغذیه گیاهان می رود. کشاورزان قبل از خاکورزی و کاشت، KCL را روی سطح خاک پخش می کنند. همچنین ممکن است در یک باند غلیظ در نزدیکی دانه اعمال شود. از آنجا که حل شدن کود باعث افزایش غلظت نمک محلول می شود، KCl باند شده در کنار دانه قرار می گیرد تا از آسیب رساندن به گیاه جوانه زنی جلوگیری کند.

کلرید پتاسیم به سرعت در آب خاک حل می شود. K + در سایت های تبادل کاتیون منفی و رس و مواد آلی حفظ خواهد شد. بخش به راحتی با آب حرکت می کند. درجه مخصوص کلسیم کلسیم به ویژه خالص می تواند برای کودهای مایع حل شود یا از طریق سیستم های آبیاری استفاده شود.

کود کلرور پتاسیم وارداتی

انتخاب بهترین انواع کود کلرور پتاسیم وارداتی

کودهای پتاسیم (K) معمولاً برای غلبه بر کمبودهای گیاهی مورد استفاده قرار می گیرند. در جاهایی که خاک ها نتوانند مقدار کلسیم مورد نیاز محصولات زراعی را تأمین کنند، کشاورزان باید این ماده مغذی اصلی گیاه را تکمیل کنند.

پتاس یک اصطلاح کلی است که برای توصیف انواع کودهای حاوی K حاوی K استفاده می شود. کلرید پتاسیم ( KCl )، رایج ترین منبع مورد استفاده، همچنین اغلب به عنوان موریات پتاس یا MOP شناخته می شود (موریات نام قدیمی برای هر نمکی حاوی کلرید است).

پتاسیم همیشه به عنوان کاتیون منفرد (K⁺) در مواد معدنی موجود است.

تولید رسوبات پتاس عمیقاً دفن شده در سراسر جهان وجود دارد. ماده معدنی غالب sylvite مخلوط شده با هالیت (کلرید سدیم) است که یک ماده معدنی مخلوط به نام سیلوینیت را تشکیل می دهد.

بیشتر مواد معدنی K از رسوبات دریایی باستانی در اعماق سطح زمین برداشت می شود. سپس آنها به یک مرکز پردازش که سنگ معدن خرد می شود منتقل می شوند و نمک های K از نمک های سدیم جدا می شوند.

بسته به منبع سنگ سنگ سیلوینیت، رنگ KCl از قرمز تا سفید متفاوت است. رنگ قرمز مایل به قرمز از مقدار کمی از اکسید آهن به دست می آید. هیچ تفاوتی زراعی بین اشکال قرمز و سفید KCl وجود ندارد.

بهترین انواع کود کلرور پتاسیم وارداتی

قیمت فروش کود کلرور پتاسیم وارداتی

کود شیمیایی کلرید پتاسیم در بازار ها با قیمت فروش مشخص شده ای مورد داد و ستد قرار می گیرد. محصولات مورد نظر با نام برند های مختلفی در بازار ها عرضه می شوند تا دیگر کمبودی در بازار ها احساس نشود.
با اندکی دقت در بازار های کشور مان در می یابیم که انواع مختلفی از کود ها به فروش گذاشته می شود که هر کدام از آن ها طبق قاعده و قوانین خاصی تولید و واردات می شوند.

قیمت فروش کود کلرور پتاس وارداتی به عوامل مختلفی بستگس دارد که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد:

  • نوع بسته بندی کود کلرور پتاس
  • زمان واردات کود کلرور پتاسیم
  • هزینه های ترخیص کود کلرو پتاس از گمرک
  • کشور تولید کننده کود کلید پتاسیم
  • وارداتی بودن کود کلرور پتاس
  • نحوه عرضه کود شیمیایی کلرور پتاسیم
  • شرکت تولید کننده کود کلرورپتاس
  • نحوه فروش کود کلرور پتاس
  • وزن کود کلرید پتاسیم

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

خرید و فروش کود کلرور پتاسیم پودری به قیمت عمده

کود کلرور پتاسیم پودری، یکی از پرفروش ترین انواع کودها می‌باشد، که سرشار از پتاسیم سولفات است. کشاورزان قبل از کشت محصول، مقداری از این کود را بر روی خاک می‌پاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *