آخرین خبرها

همه چیز در مورد کود سولفات آمونیوم | پردیس کود

در این مقاله قصد داریم در مورد کود سولفات آمونیوم صفر تا صد آن بپردازیم با ما همراه باشید.

کود سولفات آمونیوم چیست؟

سولفات آمونیوم  ammonium sulfate یک نمک معدنی و صنعتی است که مهمترین مصرف و کاربرد آن در بخش کشاورزی است این کود دارای ۲۱ درصد نیتروژن ازت و ۲۴ درصد سولفور گوگردی است. که با فرمول شیمیایی (NH۴)۲SO۴) شناخته شده است.

حلالیت سولفات آمونیوم در آب % بوده و همین باعث شده این کود یکی از بهترین نوع کود ازته شناخته شود، که در کشاورزی به منظور اصلاح و کاهش pH خاک های قلیایی و همچنین تأمین ازت و گوگرد مورد نیاز برای رشد و نمو گیاهان اشاره کرد.

انواع کود سولفات آمونیوم

کود سولفات آمونیوم هم مانند هر محصولی دارای انواع و مدل های مختلفی است که تولید میگردد و به بازار مصرف عرضه میشود. در زیر به طور کلی به انواع کود سولفات امونیوم خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

سولفات آمونیوم کریستاله دانه شکری

کود سولفات دانه شکری یک جامد کریستالی سفید رنگ است که بدون بو بوده و دارای طعم شور می باشد. این ترکیب از انواع کود سولفات آمونیوم به دلیل داشتن دانه های شکری و کریستاله بودن آن در آب به راحتی حل شده و راحتتر جذب ریشه و گیاه می شود و به همین دلیل از محبوبت خاصی در بین کشاورزان بر خوردار است.

استفاده اولیه سولفات آمونیوم کریستال به عنوان کود خاکهای قلیایی است. در خاک یون آمونیوم آزاد می شود و مقدار کمی اسید تشکیل می دهد، تعادل pH خاک را کاهش می دهد، در حالی که ازت ضروری برای رشد گیاه کمک می کند.

مهمترین ضرر در استفاده از سولفات آمونیوم میزان کم ازت نسبت به نیترات آمونیوم است که هزینه حمل و نقل را بالا می برد. همچنین به عنوان یک ماده کمکی اسپری کشاورزی برای حشره کش های محلول در آب، علف کش ها و قارچ کش ها استفاده می شود، کود سولفات آمونیوم دارای بهترین ترکیب به منظور تشکیل اسیدهای آمینه و در نتیجه پروتئین ها در پسته، بادام و گردو برای پر شدن مغز این محصولات کشاورزی می باشد.

ویژگی های کود سولفات آمونیوم صنعتی عبارتند از:

اصلاح کنندگی PH خاک های قلیایی، نمکی و آهکی افزایش مقاومت گیاه در برابر کم آبی بهترین جایگزین اوره به عنوان کود ازت جذب سریع گیاه به دلیل کریستاله بودن آن جلوگیری از زرد شدن و ریزش برگهای درختان افزایش رشد بهتر درختان افزایش و بالا بردن کیفیت محصولات کشاورزی مناسب برای مصرف انواع کشت های زراعی، باغی، صیفی و سبزی و مرکبات و…

سولفات آمونیوم پودری

یکی از جایگزین های خوب که میتوان بجای کود اوره استفاده کرد کود ازته سولفات آمونیوم پودری و کریستاله است. بیشتر کشاورزان همیشه به دلیل قیمت پایین و درصد ازت بالا در کود اوره از آن بیشترین استفاده رو می کنند و خریدار عمده این کود هستند، در حالی که کود اوره در صورت مصرف زیاد مشکلاتی را برای خاک مزارع و آب های زیرزمینی به وجود می آورد.

این مشکلات از آنجایی ناشی می شوند که خاک های کشاورزی ایران غالبا قلیایی هستند. و استفاده زیاد از اوره که خود بر خاصیت قلیایی خاک می افزاید می تواند مشکلاتی را برای پرورش بسیاری از محصولات کشاورزی به وجود آورد. همچنین کود اوره به راحتی شسته شده و وارد بستر آب های زیر زمینی می شود و آنها را آلوده می کند.

کود سولفات آمونیوم پودری علاوه بر اصلاح خاک و تامین ازت مورد نیاز محصولات کشاورزی، هدر رفت کمتری دارد و شسته نشده و به آلایندگی آب های زیرزمینی منجر نمی شود. عدم هدر رفت و جذب تا حد بالای این نوع کود مزیت اقتصادی نیز برای کشاورزان دارد.

خواص کود سولفات آمونیوم پودری

سولفات آمونیوم پودری نمکی غیر آلی است. که دارای کاربردهای تجاری مختلفی می باشد. شکل ظاهری آن به صورت گرانول های دارای درصد مشخصی از رطوبت به رنگ سفید یا به شکل کریستال های غیر گرانوله است. سولفات آمونیوم خشک و پودر شده ممکن است با پاشیدن اسید سولفوریک به یک سولفات آمونیوم سفید گرانوله پودری بدست آید.

سولفات آمونیوم پودری به عنوان کود نیتروژن دار یا کود ازته کشاورزی به کار می رود؛ پودر سفید سولفات آمونیوم دارای ۰٫۵ درصد N2 است و شما می توانید از این کود به عنوان یک پودر سفید غیر قابل اشتعال، بدون بو، غرق شده و محلول در آب و محلول در استون و اتانول در مورد تقویت زمین های کشاورزی خود استفاده کنید. فرمول شیمیایی ترکیب نمک معدنی سولفات آمونیوم پودری به صورت (NH4)2SO4 است.  اگرچه رنگ این نوع کود می تواند از سفید تا بژ متفاوت باشد، اما سولفات آمونیوم پودری غالبا یک ماده جامد بدون بو سفید رنگ است؛ انحلال پذیری بالایی در آب دارد و به اصطلاح در آب غرق می شود.

سولفات آمونیوم گرانوله

این ماده شیمیایی، دارای خصوصیات و ویژگی های خاصی می باشد و بخش عمده آن از نیتروژن و سولفور تشکیل شده است. این محصول، نقش و تاثیر بسزایی را در بهبود ثمر دهی، بازده تولید و رشد و نمو محصولات کشاورزی می گردد. البته، سولفات آمونیوم در صنایع دیگری، از قبیل صنعت رنگ سازی، صنعت نساجی، صنایع آبکاری و غیره کاربرد دارد.

یکی از ویژگی های مهم و اصلی که سولفات آمونیوم صنعتی از آن بهره می برد، تمایل بسیار کم آن به جذب آب و رطوبت از محیط است. همین ویژگی، موجب می گردد، که به راحتی و برای مدت زمان زیادی آن را در انبار نگهداری کرد و کلوخه نمی گردد. از طرفی، ph خاک را تنظیم و املاح معدنی مورد نیاز گیاهان مانند روی، مس، منگنز و آهن را تامین می کند.

از دیگر خصوصیت های اساسی که این ماده شیمیایی پرکاربرد از آن برخوردار می باشد، می توان به شفاف بودن آن و داشتن حالت بلوری شکل اشاره کرد. همچنین، بدون بو است و در دسته مواد قلیایی قرار می گیرد. مزیت بسیار مهمی که این محصول با ارزش از آن بهره مند است، غیر قابل اشتعال بودن آن می باشد.

سولفات آمونیوم مایع

امروزه به منظور افزایش و تسریع رشد اقلام کشاورزی مختلف، از گل ها و گیاهان گرفته تا درختان و بذرهای کاشتنی، از افزودنی های گوناگونی بهره می جویند، یکی از آن کود سولفات آمونیوم مایع بوده که نتایج شگفت انگیزی را در صنعت کشاورزی به دنبال داشته است. اکنون در برترین مرکز پخش سولفات آمونیوم می توانید این محصول که با کارایی و بازدهی عالی همراه است را مشاهده کرده و انتخاب نمایید.

تمامی اقلام و محصولات کشاورزی برای اینکه در فرآیند رشد و تولید بهینه و مساعد قرار گیرند، نیازمند افزودنی های خاصی بوده تا به نوعی آنها را تقویت نمایند، یکی از این افزودنی ها که دارای نقش و اهمیتی انکارناپذیر می باشد، کود است که در اشکال متعدد اعم از کود مایع و کود جامد وجود دارد.

در معرفی یکی از جدیدترین و البته کارآمدترین کودهای کشاورزی که حالت رقیق را به همراه داشته، می توان کود سولفات آلومینیوم مایع را نام برد که در صنعت کشاورزی از جایگاهی ویژه برخوردار می باشد.

در ادامه می خواهیم به بررسی مهمترین مزیت های استفاده از سولفات آلومینیوم مایع بپردازیم که عبارتند از:

  1. یکی از مقرون به صرفه ترین کودهای شیمیایی به شمار آمده و دو عنصر مهم و مورد نیاز محصولات مختلف مانند S و N را در خود جای داده است.
  2. ساختار این ماده به گونه ای است که اسیدیته‌ی خاک را کنترل می نماید.
  3. به کنترل PH خاک نیز پرداخته و مواد مغذی مهمی همچون آهن، روی، منگنز و فسفر را به خوبی تامین می سازد.
  4. همچنین یکی دیگر از مزیت های قابل توجه ناشی از استفاده سولفات آمونیم این است که برخوردار از ازت آمونیاکی بوده و سرعت جذب گیاه را به حداکثر خواهد رساند.

نقش سولفات آمونیوم در کشاورزی

سولفات آمونیوم یک نمک معدنی که در بخش صنعتی و کشاورزی کارایی بسیاری دارد. کود سولفات آمونیوم شامل ۲۱% نیتروژن و ۲۴% سولفور می باشد که پرکاربردترین کود شیمیایی به حساب می آید. این کود حلالیت سریع و ماندگاری بیشتری در خاک دارد. این فروشگاه اینترنتی در عرضه و تامین کودهای کشاورزی نقش بسزایی دارد، که تهیه و عرضه سولفات آمونیوم نیز در دسترس می باشد. خرید آن با قیمتی مناسب و به صورت عمده امکان پذیر بوده و تحویل آن به موقع انجام می پذیرد. برای تهیه سولفات آمونیوم ازبکستان و ایرانی با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

سولفات آمونیوم برای چه محصولاتی مفید است؟

سولفات آمونیوم برای پسته

استفاده از کود سولفات آمونیوم پسته مزایای بسیار زیادی دارد که می‌توانند باعث شوند که استفاده از این کود را بر دیگر کودها ترجیح دهیم. از جمله مزیت‌های استفاده از این کود در برابر کود اوره و دیگر کودها، این است که این کود، خود دارای آمونیاک است. که با کمترین مقدار مصرف انرژی توسط گیاه به سرعت جذب می‌شود. همچنین سولفا آمونیوم پسته باعث رشد گیاه می شود.

سولفات آمونیوم پسته، نوعی کود است که در کارخانه سولفات آمونیوم تولید می‌شود و  برای درختان پسته مورد استفاده قرار می‌گیرد این کود، منابع سولفات آمونیوم، مواد شیمیایی است که دارای ۲۱ درصد ازت و ۲۴ درصد گوگرد می باشد. این کود به دلیل اینکه بسیار اسیدزا می‌باشد، می‌تواند بهترین کود برای شرایط خاک های ایران باشد. بنابراین استفاده از این کود، می‌تواند کاملاً زمین را اسیدی کند و باعث شود که رشد درختان پسته بهتر شود و محصول بهتری به بار نشیند.

مهمترین تاثیر سولفات آمونیوم پسته، این است که خاک زمین های قلیایی را به شدت کاهش می دهد و باعث جذب شدن مواد مغذی به درختان می شود.

نحوه مصرف کود سولفات آمونیوم پسته

مصرف این کود برای درختان پسته، در سه مرحله می‌باشد؛

  • مرحله اول در اواخر اسفندماه تا فروردین،قبل از سبز شدن درختان است.
  • مرحله دوم مصرف کود سولفات آمونیوم پسته در اواخر بهار،یعنی خردادماه است؛ زمانی که میوه درخت پسته، شروع به مغزگیری می‌کند.
  • مرحله سوم و آخرین مرحله مصرف این کود، در شهریور با آخرین آبیاری و قبل از برداشت محصول است.

سولفات آمونیوم در مرکبات

سولفات آمونیوم برای گوجه فرنگی

سولفات آمونیوم برای انگور

سولفات آمونیوم برای برنج

سولفات آمونیوم برای یونجه

سولفات آمونیوم برای لوبیا

سولفات آمونیوم برای پیاز

سولفات آمونیوم برای توت فرنگی

سولفات امونیوم برای خیار
سولفات آمونیوم در کلزا
سولفات امونیوم در گندم

سولفات آمونیوم برای جو

سولفات آمونیوم برای زعفران

کود سولفات آمونیوم برای سیر

کود سولفات آمونیوم برای نخل

کود سولفات آمونیوم برای هندوانه

سولفات آمونیوم برای ذرت

سولفات آمونیوم ذرت نوعی نمک معدنی است و از جمله کودهایی است که امروزه مصرف فراوانی به صورت محلول، پاششی و چالکود در زمین های کشاورزی دارد. مهمترین کاربرد سولفات آمونیوم کشاورزی در خاک هایی است که برای فراهم نمودن نیاز غذایی گیاهان باید مکمل های S و N در کود وجود داشته باشند.

تولیدکنندگان این کود تلاش دارند محصولات باکیفیت شان را به کشورهای خارجی صادر نمایند. شرکت های بازرگانی صادرکننده با استفاده از ماشین های سنگین این محصول را به حجم بالا به کشورهای همسایه صادر می کنند. برای صادرات همه کودهای شیمیایی باید مجوز سیستمی توسط نماینده وزارتخانه جهاد کشاورزی در سامانه جامع امور گمرکی صادر گردد.

 

کارخانه های و شرکت های تولید کننده سولفات آمونیوم

شرکت تولیدی سولفات آمونیوم کریستال محصولات با کیفیت بالایی را عرضه می کند و در این شرکت در واحد توسعه و تحقیق با بررسی چند باره آن تلاش می شود که محصولی با کیفیت در اختیار مشتریان قرار داده شود. از سولفات آمونیوم کریستال می توان در صنایع و بخش های مختلف مخصوصاً کشاورزی استفاده شود.

در کار کشاورزی اهمیت گوگرد و مصرف آن این روزها برای همه آشکار و واضح است. وارد کردن مشتقات گوگرد به شکل های مختلف در خاک باعث بهبود و اصلاح خاک شده و در نهایت می توان محصول بیشتر از زمین کشاورزی برداشت کرد.

شرکت تولیدی سولفات آمونیوم کریستال توانسته است واسطه هایی که در عرضه سولفات آمونیوم دارد را حذف کند و محصول خود را با کیفیت بالا و به صورت مستقیم در اختیار مشتریان خود قرار دهد. همچنین قیمت های سولفات آمونیوم  بسیار به صرفه بوده و می تواند در هر نقطه ای از کشور که باشید از طریق فروشگاه ما آن را سفارش داده تا برای شما ارسال شود.

در ادامه مطلب به معرفی مختصر در مورد شرکت ها و کارخانجات تولید کننده سولفات آمونیوم خواهیم پرداخت.

کود سولفات آمونیوم ازبکستان

کود سولفات آمونیوم جزو پرمصرف ترین کودهای شیمیایی در ایران بشمار می رود، زیرا با توجه به شرایط آب و هوایی در این کشور و نیاز خاک های آن به کودهای نیتروژن دار، این کود پرکاربردترین کودهای کشاورزی به شمار می رود.

شرکت «ماکسام چرچیک ازبکستان» با سابقه تولید ۸۰ ساله در ازبکستان بزرگترین و معتبر ترین شرکت تولید کود سولفات آمونیوم ازبکستان در خاورمیانه می باشد. این شرکت واردکننده کود سولفات آمونیوم به کشور می باشد، که از شناخته شده ترین برندهای تولید کود شیمیایی در جهان می باشد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]شرکت پردیس کود بزرگترین وارد کننده سولفات آمونیوم ازبک دانه شکری این کود درا در بسته بندی ۵۰ کیلو گرمی با ضمانت آنالیز همراه برگه سبز گمرک یدون واسطه و مستقیم عرضه میدارد چنانچه از خریداران عمده کود دانه شکری ازبکستان هستید همین حالا با کارشناسان بازرگانی پردیس کود در ارتباط باشید.[/hwgold-dash]

سولفات آمونیوم فجر پارسیان

کارخانه صنایع شیمیایی فجر پارسیان در شهر مشهد واقع است که با سابقه ای درخشان در تولید انواع مواد شیمیایی خوراکی ،دارویی و کودهای شیمیایی در حال فعالیت می باشد.

این کارخانه با تولید کود سولفات آمونیوم کریستاله درجه یک یکی از بزرگترین تولید کنندگان به نام در شرق کشور می باشند که به تولیدی با کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به نمونه های خارجی آن می پردازند.

این کارخانه دارای بخش های مختلف تولید می باشد که یکی از بخش های مهم آن تولید کودهای شیمیایی سولفات آمونیوم کریستاله، سولفات پتاسیم، یا همان سولوپتاس و … نقش موثری را در تولید کودهای پایه کشاورزی را دارند.

اگر شما هم از خریداران کود با کیفیت سولفات آمونیوم ایرانی کریستاله فجر پارسیان هستید می توانید به صورت مستقیم با کارخانه ارتباط بگیرید یا با تکمیل فرم و ارتباط با کارشناسان فروش بازرگانی پردیس کود این محصول را سفارش دهید و در اسرع وقت آن را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

سولفات آمونیوم معین کانساران توس

کارخانه سولفات آمونیوم معین در مشهد مقدس واقع در جاده کلات می باشد این کارخانه دارای تولیدات متفاوت است که یکی از تولیدات پرفروش و پرمصرف آن کود شیمیایی سولفات آمونیوم برند معین کانساران توس می باشد.

مشخصات کود سولفات آمونیوم مشهد معین کانساران توس:

از لحاظ دانه بندی این کود دارای دانه بندی کریستاله است و دارای ۲۱درصد نیتروژن و ۲۴ درصد گوگرد است که عملکرد اصلی آن تنظیم کننده PH خاک و تامین عنصر گوگرد که چهارمین عنصر مهم می باشد است. این کود دارای خلوص بالا بدون هیچ گونه افزودنی و مکمل در فرآیند تولید حلالیت بالا در آب بدون تیرگی آب تعدیل کننده اسیدیته و اصلاح کننده خاک بستر مصرف راحت بدلیل فرم دانه بندی شکری_کریستالی تغذیه خاک با ازت آمونیاکی خالص کود سولفات آمونیوم قابل مصرف در کلیه زمین های زراعی، باغات، سبزیحات. صیفی جات و مرکبات می باشد.

شرکت پردیس کود با تضمین کیفیت کود سولفات آمونیوم  آماده ارسال این محصول به سراسر ایران با قیمت مناسب می باشد.

سولفات آمونیوم گرانوله سولفامون ( سولفات آمونیوم شایانکار ) در شیراز

از دو کارخانه بزرگی که در شیراز به تولید کود سولفات امونیوم می پردازند می توان به کارخانه سولفات آمونیوم سولفامون فاتح و کارخانه سولفات آمونیوم آرمان شیمی اشاره کرد که در ادامه به توضیح مختصر در مورد این دو کارخانه سولفات آمونیوم شیراز خواهیم پرداخت.

سولفات آمونیوم گرانوله تولید کارخانه ای در شهر شیراز می باشد که این کارخانه به نام سولفامون فاتح اقدام به تولید کود سولفات آمونیوم گرانوله با برند تجاری سولفامون نموده است که این کود دارای ۲۱% نیتروژن و ۲۴% گوگرد به شکل گرانول در بسته بندی ۵۰ کیلو گرمی به بازار عرضه میگردد.

به دلیل اینکه بخش نیتروژنی | ازته این ماده به صورت یون آمونیوم است، کود سولفات آمونیوم سولفامون اغلب در خاک های غرقابی شده برای تولید برنج استفاده می شود، در حالی که کودهای با پایه نیترات به دلیل آزاد شدن و هدر رفتن نیتروژن گزینه نامناسب و ضعیفی برای این نوع زراعت هستند. به دلیل اینکه که ازت کود سولفات آمونیوم به شکل یون آمونیوم می باشد، به ذرات رس متصل گردیده و کمتر از کودهای ازته دیگر در خاک شسته می شود. این نوع ازت با کمترین مصرف انرژی توسط گیاه به سرعت جذب و در متابولیسم گیاه به مصرف می رسد.
کود سولفات آمونیوم گرانوله سولفامون برای محصولات زسادی به کار میرود که باعث عملکرد مؤثری در بهبود کیفیت و رشد بسیاری از محصولات کشاورزی به خصوص پسته، مرکبات، یونجه، ذرت، کلزا، پنبه، سیب زمینی، برنج و گندم دارد.

مزایای مهم کود سولفات آمونیوم سولفامون گرانوله:

  • کود سولفات آمونیوم گرانولی سولفامون  به دلیل سایز بندی یکنواخت دانه ها، برای مخلوط کردن و استفاده همزمان با کود های جامد دیگر مانند اوره بسیار مناسب است.
  • به علت دانه بندی مناسب، امکان استفاده از آمونیوم سولفات سولفامون به صورت محلول در آب، پاشش روی خاک به صورت مکانیزه یا با دست، کانال کود و چالکود وجود دارد.
  • سولفات آمونیوم گرانول به دلیل گرانوله بودن کلوخه نمی شود. حمل و نقل آن آسان بوده و برای مدت طولانی تری می توان آن را در انبار نگهداری کرد.
  • سولفات آمونیوم سولفامون به دلیل اینکه به خوبی در آب حل می شود و حلالیت بالایی دارد، قابلیت استفاده به عنوان علف کش و آفت کش را دارد.
  • به دلیل کیفیت بالا، نداشتن ناخالصی و حل شدن کامل در آب، در صورت استفاده از سولفات آمونیوم گرانول سولفامون  به صورت محلول، گرفتگی نازل های پاشش رخ نمیدهد.

سولفات آمونیوم آرمان شیمی شیراز

شرکت آرمان شیمی سبز مرودشت یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده سولفات آمونیوم، با ماموریت تولید انواع مواد شیمیایی جهت مصرف داخلی و از سویی دیگر با نگاه صادراتی جهت تکمیل زنجیره تولید پتروشیمی های داخلی و جلوگیری از خام فروشی محصولات آنها و ایجاد ارزش افزوده در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت در سال۱۳۹۷ تاسیس گردید.

در همین راستا و با توجه به نزدیکی محل این شرکت به قطب کشاورزی کشور و نزدیکی به مواد اولیه، فاز نخست خط تولید این شرکت که تولید سالانه ۲۰ هزار تن سولفات آمونیوم گرانوله و پودری است که دی ماه ۱۳۹۹ با “برند آرمان شیمی فارس” راه اندازی گردید و در حال حاضر علاوه بر موارد فوق تولید انواع کود های کشاورزی ازته، فسفاته و پتاسه در برنامه های آتی این شرکت می باشد.

سولفات امونیوم تولید شرکت آرمان شیمی فارس به شکل ظاهری گرانوله سفید رنگ بوده که دارای حلالیت بالا در آب هستند و همچنین استفاده از این کود راحت می باشد به طوری که هم به وسیله کود پاش و هم به وسیله دست می توان آن را مورد استفاده در زمین های کشاورزی و باغات قرار داد.

سولفات آمونیوم پتروشیمی ارومیه

کود سولفات آمونیوم یکی از بهترین کودهای شیمیایی بر پایه یون سولفات بوده که برای مناطقی با خاک قلیایی بسیار مناسب است، این کود علاوه بر اینکه میزان قلیائیت خاک را کم می‌کند، با وارد کردن ازت باعث افزایش رشد گیاهان می‌شود.

سالانه بالغ بر ۴۵۰۰۰ تن کود سولفات آمونیوم پودری در شرکت پتروشیمی ارومیه تولید و با قیمت مناسب و کیفیت بالا به بازار مصرف عرضه و توزیع می نماید.

به عبارت دیگر این کود همه مزایای کودهایی نظیر اوره را دارد، ولی مشکلاتی که کود اوره در خاک ایجاد کرده و قلیائیت خاک را افزایش و خاک را مسموم می‌کند را ندارد و بر عکس با کاهش قلیائیت خاک باعث افزایش جذب دیگر عناصر موجود در خاک از طریق ریشه گیاهان می‌شود.

واحد سولفات آمونیوم پتروشیمی ارومیه در سال ۱۳۷۴ با ظرفیت ۱۲ هزار تن در سال، برای تولید سولفات آمونیوم پودری راه اندازی شد؛ این واحد در مرحله اول توسعه از ظرفیت ۱۲ هزار تن در سال به ۲۰ هزار تن در سال افزایش ظرفیت داده شد.

در مرحله دوم گسترش واحد دوم تولید سولفات آمونیوم توسط کارشناسان مجتمع راه اندازی شد، تا ظرفیت کل تولید سولفات آمونیوم به ۴۰ هزار تن در سال افزایش یابد؛ در مرحله سوم توسعه واحد گرانول سازی نیز به این مجموعه اضافه شد، تا علاوه بر افزایش ظرفیت دو گرید پودر و گرانوله سولفات آمونیوم وارد بازار شود.

جهت استعلام قیمت سولفات آمونیوم پتروشیمی ارومیه می توانید به صورت مستقیم با پتروشیمی ارتباط برقرار کرده یا به سایت آن مراجعه نمایید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

۳ نظر

  1. سلام. چه اطلاعات خوبی. دستتون درد نکنه واقعا لذت بردم. از نویسنده ی این محتوا هم تشکر میکنم. موفق باشید.

  2. محمد میرقاسمی .

    ممنونم از راهنمایی های پر مغزتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *