آخرین خبرها

نمایندگی فروش عمده کلریدپتاسیم جهت کود کشاورزی

نمایندگی های فروش زیادی در زمینه کودهای شیمیایی پتاسیم دار در سراسر ایران به فعالیت مشغول می باشند و محصولات تولیدی خود را با بهترین کیفیت به مشتریا ن ارائه می دهند.

کود کلریدپتاسیم یکی از کودهای مفید و سازگار با سایر خاک های کشاورزی می باشد که به دو حالت مایع و پودری در دسترس کشاورز قرار می گیرد. عملکرد این نوع کود مربوط به بهبود ساختمان خاک ودرنتیجه موجب رشد سریع گیاه می شود. همچنین با جذب مواد معدنی می تواند به گیاه کمک کند.

کارخانه های تولیدی کودهای شیمیایی کلریدپتاسیم، از محصول کلروپتاس پودری و گرانوله به عنوان ماده اولیه در سطح وسیعی استفاده می نمایند.

کلریدپتاسیم

کاربرد کلریدپتاسیم در صنایع کودسازی

کودهای شیمیایی حاوی کلریدپتاسیم که با نام تجاری کلروپتاس در بازاهای تولیدی این محصولات هنرنمایی می کنند بیشترین قیمت این نوع محصولات را به خود اختصاص داده اند.

انتخاب کودهای شیمیایی دربین کشاورزان بسته به پارامترهای مختلفی می باشد. یکی از مهم ترین این ها قیمت تولیدی این محصولات می باشد. دربین کودهای شیمیایی تولید شده در شرکت های داخلی کود های کلروپتاس بیشترین قیمت را به خود اختصاص داده اند و کارآیی آن ها نیز مانند قیمتشان بالا است.

کلریدپتاسیم

خریدار عمده کلریدپتاسیم جهت کود

کودهای شیمیایی در انواع مختلف از جمله گرانوله، فسفاته، پتاس و… در ایران به منظور استفاده در مصارف کشاورزی تولید می شوند و با کیفیت های متفاوت به بازارهای خرید و فروش عرضه می شوند.

کودهای شیمیایی گرانوله تولید شده در صنایع مختلف به منظور استفاده در خاک های کشاورزی دچار اختلال تعادل به مشتریان عرضه می شوند. مشکل ذکرشده در بالا به ایجاد مزاحمت برخی عناصر در جذب برخی  دیگر از عناصر دیده می شود که استفاده از این نوع کودها می توانند داروی موثری باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *