آخرین خبرها

مشاوره فروش کلرید پتاسیم ازبکستان

کلریدپتاسیم ازبکستان

کلرید پتاسیم ازبکستان | پتاسیم با نام تجاری پتاس در بازارهای جهانی خرید و فروش می شود. پتاس در صنایع مختلفی قابل استفاده می باشد. اما مهم ترین کاربرد آن به عنوان کود شیمیایی در صنایع کشاورزی است. صنایع تولیدکننده این گونه کودها بیشتر از ترکیب کلرید پتاسیم ازبکستان استفاده می نمایند.

کلریدپتاسیم با نام تجاری کلرور پتاس به صورت وارداتی از کشور ازبکستان برای ایران تامین می شود. تجارت اینترنتی در این زمینه بهترین روش تجارت  می باشد.

کلرید پتاسیم ازبکستان، کود پتاسیم بسیار قوی با حداقل محتوای پتاسیم ۶۰% است. برای کشاورزی  و همچنین تولید کنندگان کود، صنایع غذایی، صنایع دارویی، و … به عنوان یک ماده اولیه بسیار مفید مورد استفاده قرار می گیرد.

مورد استفاده برای همه محصولات در هر خاک، به ویژه در خاک های شنی سبک تحت حساس به محصول کلر موثر است. کود کلرید پتاسیم در محصولات کشاورزی طعم سیب زمینی، میوه ها و سبزیجات را بهبود می بخشد، ثبات گیاه را در برابر انفجارها و بیماری ها افزایش می دهد و همچنین مقاومت زمستان درختان میوه را افزایش می دهد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]شرکت ما ارائه دهنده انواع کلریدپتاسیم وارداتی کشور ازبکستان ویژه استفاده در صنایع کودسازی می باشد از این رو مشتریان این محصول می توانند جهت سفارش با ما در ارتباط باشند.[/hwgold-dash]

تولید جدیدترین کلریدپتاسیم ازبکستان

کودهای شیمیایی در انواع مختلف از جمله گرانوله، فسفاته، پتاس و… در ایران به منظور استفاده در مصارف کشاورزی تولید می شوند و با کیفیت های متفاوت به بازارهای خرید و فروش عرضه می شوند.

کود های شیمیایی پتاس تولید شده در صنایع مختلف به منظور استفاده در خاک های کشاورزی دچار اختلال تعادل، به مشتریان عرضه می شوند. مشکل ذکرشده در بالا به ایجاد مزاحمت برخی عناصر در جذب برخی دیگر از عناصر دیده می شود که استفاده از این نوع کودها می توانند داروی موثری باشد.

عرضه و فروش عمده جدیدترین انواع کلرید پتاسیم وارداتی از کشور ازبکستان ویژه استفاده در صنعت کودسازی بر عهده نمایندگی ما می باشد.

کلریدپتاسیم ازبکستان

کلرید پتاسیم و یا به اصطلاح کلروپتاس به دو نوع کلرور پتاس سفید و کلرور پتاس صورتی به روش صنعتی تولید می شود. هر کدام از این دو نوع ترکیب دارای کاربردهای منحصر به فرد خود می باشند و تفاوت رنگ آن ها بسته به نحوه ی استخراج از معادن و فرایند بهبود است. اصلی ترین کاربرد این ترکیبات استفاده از آن ها در صنایع کشاورزی به عنوان کود پتاسیم دار می باشد.

خرید انواع کلریدپتاسیم ازبکستان

امروزه با شناخت خاک های کشاورزی مهم ترین عامل کاهش کیفیت و کمیت تولید اراضی کشاورزی ایران، کمبود مواد آلی موجود در خاک اعلام شده است. این عوامل سالانه خسارت های بسیاری به کشاورزان وارد می سازد در صورتی که مشکلات مذکور با استفاده از کودهای شیمیایی حاوی عناصر مغذی همچون کلرید پتاسیم قابل حل می باشند.

جهت خرید کود کلرید پتاسیم ازبکستان به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]شرکت ما به عنوان بزرگترین واردکننده کلروپتاس ازبکستان، این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد.[/highlight-paper]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *