آخرین خبرها

مرکز فروش کود سولفات آمونیوم برای گوجه

به منظور بررسی اثرات کود سولفات آمونیوم بر رشد و عملکرد گوجه فرنگی، یک آزمایش در قالب طرح کاملاً تصادفی با سه تکرار اجرا شد. سولفات آمونیوم در مقادیر از ۵۰ ، ۱۰۰ ، ۱۵۰ و ۲۰۰ میلی گرم در کیلوگرم خاک استفاده شد.

عوامل مورد بررسی شامل: تعداد گل و عملکرد میوه ، ویتامین C، اسید کل، ارتفاع گیاه، روزها تا گلدهی، وزن خشک گیاه و شاخص کلروفیل. نتایج نشان داد که استفاده از کود سولفات آمونیوم تأثیر بیشتری در رشد گیاهان گوجه فرنگی دارد. به طوری که باردهی گیاه گوجه فرنگی بسیار زیاد شده است.

گوجه فرنگی نیاز به یک منبع غذایی بزرگ در طول فصل دارد این چیزی هستند که ما آنها را “فیدرهای سنگین” می نامیم. این تعجب آور نیست که شما به تمام کارهایی که انجام می دهید نگاه کنید: گسترش ساق، قرار دادن شاخه ها، برگ ها و شکوفه های بیشتر. در حال رشد، پرورش و رساندن تمام میوه ها! برای انجام این کار آنها به یک رژیم غذایی ثابت از آب و مواد مغذی نیاز دارند.
در اکثر باغ ها ایده خوبی است که گوجه فرنگی را در کنار هم قرار دهید. این به معنای ساده قرار دادن کود در اطراف گیاهان برای تغذیه اضافی آنها در طول فصل است.

بسیاری از انواع کودها می توانند مواد مغذی اضافی مورد نیاز خود را به گوجه فرنگی بدهند. برخی از باغداران ترجیح می دهند از کود کامل (مانند ۵-۱۰-۱۰ یا ۱۰-۱۰-۱۰) استفاده کنند. کودهای ارگانیک مانند کود خشک حیوانی، کود پلت مرغی نیز مناسب هستند. فقط بخاطر داشته باشید که بیشتر کودهای آلی حاوی مقادیر متعادل از سه ماده مغذی اصل – نیتروژن، فسفر و پتاسیم نیست. به عنوان مثال، بعضی کودها دارای نیتروژن کم است، بنابراین می توانید همزمان کود سولفات آمونیوم اضافه کنید تا یک رژیم کامل تری تهیه کنید.

گفتنی است از کودهای دارای نیتروژن بالا مانند سولفات آمونیوم با توجه به آنالیز خاک و زیر نظر کارشناساس منطقه برای گیاه گوجه فرنگی مصرف نمایید.

مرکز فروش کود سولفات آمونیوم برای گوجه در شهر های مختلف قرار دارد و این محصولات را با کیفیت عالی در دسترس مشتریان گرامی قرار می دهند.

کود سولفات آمونیوم برای گوجه

 

کود سولفات آمونیوم برای گوجه

مواد و عناصر موجود در کود سولفات آمونیوم برای رشد و تکامل گیاه مورد نیاز میباشد. ازت موجود در این کود هدر رفت و آب شویی کمتری نسبت به سایر کود های دارای ازت دارد و همچنین این کود منبع خوبی برای گوگرد میباشد که گوگرد از جمله عملکرد اصلی در گیاه مانند تولید پروتئین را انجام میدهد.

کود سولفات آمونیوم دارای ۲۱ درصد نیتروژن و ۲۴ درصد سولفور میباشد.این کود همانطور که گفته شد برای خاک های قلیایی قابل استفاده است.

از این کود به شکل اسپری به عنوان حشره کش و قارچ کش نیز استفاده میشود.

کود سولفات آمونیوم برای گوجه

 

مزایای استفاده از کود سولفات آمونیوم

ازت موجود در این کود با صرف کمترین مقدار انرژی توسط ریشه گیاه به سرعت جذب میشود و در متابولیسم گیاه به مصرف میرسد.

همچنین باعث میشود سایر ریز مغذی ها آهن،روی،مس و منگنز آسان تر جذب شود. همچنین این کود زردی برگ های پیر و جوان را کمتر کرده و از زردی آنها جلوگیری میکند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایای این کود به سایت های قبلی ما مراجعه نمایید.

در تصفیه آب و فاضلاب،تولید کود کشاورزی،تهیه پودر آتش نشانی،استفاده در باغات و زمین کشاورزی،بهبود دهنده خمیر نان،در صنعت چرم،در دام داری و مرغداری برای جلوگیری از بیماری و به عنوان ماده کمکی برای رنگ های اسیدی میتوان از این کود و یون استفاده کرد.

برای تهیه این کود شما میتوانید از طریق همین سایت و با تماس با شماره های زیر با ما ارتباط برقرار کنید و محصول خود را در هر مقدار که هست سفارش دهید تا این محصول را محل زمین تحویل بگیرید .

این کود برای رشد و تکامل بذر گوجه بسیار مناسب بوده و برای باغات گوجه به میزان فراوان مورد استفاده قرار میگیرد،چون باعث رشد هرچه بیشتر و طبیعی تر و با کیفیت تر محصول شده و همچنین کمیت محصول را بالا میبرد.

تخلیه بار سولفات آمونیوم ازبک دامغان ارسالی از مشتری بزرگوارمون جناب آقای ترکتاز آرزوی بهترین ها برای ایشون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *