آخرین خبرها

مراکز عرضه کننده فروش گوگرد مش ۲۰۰

اصطلاح ” مش ” در بسیاری از صنعت ها به چشم می خورد. در گوگرد مش، این اصلاح به معنی میکرونیزه شدن و پودری شدن است. در این مطلب به مراکز عرضه کننده فروش گوگرد مش ۲۰۰ و مطالبی پیرامون این موضوع می پردازیم. با ما همراه شوید.

گوگرد مش ۲۰۰ چیست؟

گوگرد، در بسیاری از کود ها برای تامین نیاز گیاهان به آن و همچنین از بین بردن آفات و باکتری ها بسیار مناسب و کارآمد است. از گوگرد به عنوان مبارز با انواع باکتری ها نیز یاد می شود، زیرا خاصیتی در گوگرد وجود دارد که پس از اضافه کردن آن به خاک، شروع به کشتن قارچ های موجود در خاک می کند، این خاصیت باعث می شود خاک، به بهترین حالت ممکن برای کشت گیاهان باقی بماند.

این ماده معدنی به میزان زیادی در برگ های گیاهان یافت می شود و عامل اصلی تولید پروتئین در گیاهان است.

از اثرات مهم گوگرد مش بر روی گیاهان، می توان به تشکیل ویتامین های ضروری در گیاه پرداخت.

شکل ظاهری گوگرد مش، پودر مانند است. ذرات آن ریز و به صورت یک دست در کنار یک دیگر قرار گرفته اند.

گوگرد میکرونیزه با خلـوص ۹۹٫۵ درصد و در انـدازه مش ۵۰-۲۰۰ فـراوری مـی گردد و با توجه به اندازه ذرات بسیار ریز گوگرد در این محصول (مش۲۰۰) این قابلیت را دارد که به آسانی از نازل های سمپاش خارج شده و بر روی سطح مرطوب برگ ها و ساقه گیاهی که قبلا به بیماری سفیدک سطحی مبتلا می باشد، پاشیده شود.

فروش گوگرد مش 200

علائم کمبود گوگرد مش در گیاهان

  • اگر مشاهده کردید که در برگ های جوان، رنگ پریدگی و زردی مشاهده می شود و همچنین قسمت های انتهایی آن دچار خشکی شده اند، گیاه شما نیز به گوگرد مش دارد.
  • ساقه های نازک و برگ های پیچیده، دیگر نکته هاییست که به هنگام کمبود گوگرد مشاهده می شود.
  • کمبود گوگرد در گیاهان باعث تجمع ازت غیر پروتئینی می شود که اگر از این گیاه حیوانات استفاده کنند بسیار خطرناک است.
  • همچنین، کمبود گوگرد در گیاهان موجب تجمع نیترات می شود که این موضوع نیز برای حیواناتی که از این گیاه تغذیه می کنند بسیار خطرناک است.فروش گوگرد مش 200

قیمت و خرید گوگرد مش ۲۰۰

قیمت این محصول، همواره به دلیل تولید داخلی، قیمتی ثابت داشته و بسیار مناسب. مراکز خرید بسیاری در سطح شهر و یا فروشگاه های اینترنت هستند که می توانید با مراجعه به آن ها، گوگرد مش ۲۰۰ را  با بهترین قیمت خریداری کنید.

فروش گوگرد مش 200

مراکز عرضه کننده فروش گوگرد مش ۲۰۰

بسیاری از مراکز موجود در کشور عزیزمان ایران هستند که به فروش گوگرد مش ۲۰۰ می پردازند. این مراکز به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حال فعالیت هستند.

همانطور که اشاره شد، قیمت در این مراکز بسیار قیمت مناسبی بوده و همچنین کیفیت گوگرد مش ۲۰۰ نیز بسیار مناسب بوده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *