آخرین خبرها

لیست قیمت خرید کود پلیت مرغی یزد

کود پلیت مرغی، یکی از انواع کود های آلی است که برای تقویت انواع خاک ها از آن استفاده می کنند. بسیاری از افراد امروزه به دنبال لیست قیمت خرید کود پلیت مرغی یزد هستند. در این بخش به این موضوع و مطالبی پیرامون همین موضوع اشاره می کنیم، با ما همراه باشید.

مشخصات کامل کود پلیت مرغی

کود پلیت مرغی، یکی از انواع کود های آلی است که بسیاری از مواد مورد نیاز برای تقویت خاک را در خود جای داده. این کود از نظر داشتن نیتروژن یا همان ازت، بسیار غنی تر از دیگر کود های موجود در صنعت کشاورزی به شمار می رود.

این کود در تمامی شهر های کشور عزیزمان ایران علی الخصوص یزد، توسط بهترین ماشین آلات تولید و تهیه شده و تمامی مواد معدنی را با خود به همراه دارد.

مهم ترین قسمت تولید این کود، استریل شدن آن به هنگام تولید است. این موضوع به این معناست که، در حین تولید کاملا ضد عفونی شده و هیچ گونه بیماری، بذر، علف هرز، لار و تخم حشرات و سایر آلودگی های دیگر در این کود به هیچ عنوان به چشم  نمی خورد.

کود پلیت مرغی یزد

مزایای استفاده از کود پلیت مرغی

  • افزایش مواد آلی موجود در خاک
  • بهبود خصوصیات فیزیکی، شیمیایی خاک
  • تیره کردن رنگ خاک و جذب انرژی بیشتر
  • افزایش نگهداری خاک، علی الخصوص در خاک های شنی
  • کاهش چسبندگی در خاک های رسی
  • افزایش چسبندگی در خاک های شنی
  • اصلاح فعالیت بیولوژیکی خاک

نکات مهم در مورد کود پلیت مرغی

شاید بسیار از افرادی که از این کود استفاده می کنند، ندانند که کود پلیت مرغی دارای NPK طبیعی است که موجب اصلاح فعالیت های بیولوژیکی، کشت و کار و خواص شیمیایی خاک می شود.

جالب است بدانید که سه تن کود مرغی تازه معادل ۵۰ کیلوگرم سولفات پتاسیم ، ۱۰۰ کیلوگرم سوپر فسفات تریپل و ۵۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم اوره دارد!

ترکیب شیمیایی این کود حیوانی، نسبت به دیگر کود ها بسیار متفاوت است و همین تفاوت باعث شده است بسیاری از افراد از این کود استفاده های زیادی انجام دهند. کود مرغی تازه حدود ۷۰ درصد رطوبت دارد. کود مرغی فله بدون فرآوری نیز چنانچه به درستی نگهداری و به مزرعه منتقل و مصرف شود ،کود بسیار با ارزشی می باشد.

برای کاهش خروج گاز امونیاک و بوی تند کود مرغی و کاستن تلفات روان آب فسفر و عناصر غذایی کم مصرف ، کود مرغ با سولفات آلومینیوم اصلاح می شود.

کود پلیت مرغی یزد

لیست قیمت خرید کود پلیت مرغی یزد

لیست قیمت خرید کود پلیت مرغی یزد، در بسیاری از سایت های اینترنتی و فروشگاه های موجود در سطح شهر، موجود است.

شما می توانید با مراجعه به سایت های مخصوص به فروش این محصول در یزد، لیست قیمت به روز این محصول را به راحتی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *