آخرین خبرها

قیمت گوگرد بنتونیت دار گرانوله با کیفیت

نیاز تعدادی از گیاهان به کود گوگرد بنتونیت گرانوله بسیار زیاد می باشد. هر گونه مواد که به دلیل مواد مفیدی که در آن است به خاک اضافه می شود به آن کود گفته می شود. کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله با کیفیت را می توانید از طریق شرکت پردیس کود با نازل ترین قیمت خریداری کنید. توجه داشته باشید استفاده از هر نوع کودی در راستای اصلاح خاک و تقویت آن بر اساس نتیجه آزمون خاک، صرفا با استفاده از نظر کارشناسان با تجربه و مهندسین سازمان جهاد و کشاورزی صورت گیرد.

گوگرد بنتونیت دار گرانوله

روش تولید گوگرد بنتونیت دار گرانوله

گوگرد تولید شده در کارخانه ها بعد از فرایند تولید به حوزچه های گازی هدایت می شوند و در مرحله بعد وارد مخازن دوجداره می شوند. سپس سطح گوگرد را آب می پاشند و آن را گرم کرده و و با درجه ۲۶۰ درجه فارنهایت مذاب می کنند. در مرحله بعد گوگرد مذاب شده به سوی دستگاه گرانول ساز هدایت می شود و پس از سرد شدن گرانول ها دانه بندی می شوند. سپس در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی گوگرد بنتونیت دار بسته بندی شده و به بازار عرضه می شوند.

گوگرد بنتونیت دار گرانوله

نقش گوگرد بنتونیت دار گرانوله در کشاورزی

بنتونیت موجود در این نوع کود نقش مهمی در فرایند اکسیداسیون گوگرد در خاک های کشاورزی دارد. کود گوگرد بنتونیت دار در پایین آوردن پی اچ خاک نقش بسیار مهمی دارد. گوگرد موجود در این نوع کود از جمله اجزای اصلی و مهم تشکیل دهنده پروتئین در گیاهان می باشد. گوگرد جزء مهمی از عوامل ایجاد کننده ویتامین های لازم در متابولیسم گیاهان می باشد. با توجه به این که اکثر خاک های کشور ایران دارای کربنات می باشد مصرف کود گوگرد سبب کاهش خاصیت قلیایی خاک شده و آن را اصلاح می کند. هم چنین این نوع کود به دلیل خاصیت قارچ کشی که دارد خاک را ضد عفونی می کند. گرانول های موجود در این کود به دلیل داشتن ذرات بسیار ریز باعث متلاشی شدن سریع گرانول های کود در خاک می شود.

گوگرد بنتونیت دار گرانوله

نمایندگی فروش گوگرد بنتونیت دار مشهد

این روز ها خریداران به دنبال خرید کود هایی هستند که به صورت مستقیم به فروش می رسند و واسطه ها و دلالان در این بین حذف شده اند. وجود واسطه ها سبب افزایش کاذب قیمت کود ها شده و سود کمتری نصیب خریداران می شود. شرکت پردیس کود با حذف واسطه ها کود های شیمیایی کشاورزی را با قیمتی پایین به فروش می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *