آخرین خبرها

قیمت کود گوگرد پودری برای کشاورزی

یکی از مهمترین کودهای کشاورزی که از آن برای گردپاشی، محلول پاشی و سم پاشی استفاده می شود، کود گوگرد پودری است و ما می توانیم انواع و اقسام نمونه های این محصول را در بازار مشاهده کنیم که یکی از بهترین نمونه های آن گوگرد پودری میکرونیزه با مش ۲۰۰ می باشد. خوشبختانه قیمت کود گوگرد پودری برای کشاورزی در بازار کشورمان بسیار مناسب است و می توان با صرف هزینه ای نه چندان زیاد آن را تهیه نمود و از کارایی آن برخوردار شد.

گوگرد یکی از مهمترین عنصرها برای گیاهان و موجودات زنده می باشد که رنگی زرد رنگ دارد که به گوگرد زرد معروف است و بی بود بی مزه است. یکی از تشکیل دهندهای اصلی پروتئین در گیاهان به شمار میرود، که مهمترین کار گوگرد تولید اسید آمینه و به دنبال آن سنتز پروتئین است. این عنصر جزء مهمی در تشکیل ویتامین‌های ضروری برای متابولیسم گیاه است.

قیمت کود گوگرد پودری

کود گوگرد پودری چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهمترین اموری که کشاورزان برای بهره برداری هر چه بیشتر از محصولات خویش باید انجام دهند، مراقب و کود دهی درست و تغذیه به موقع محصولات کشاورزی می باشد. که باید در زمان و به مقدار مناسب به گیاهان داده شود.

اگر بخواهیم به یکی از کاربردی ترین و در عین حال قدیمی ترین نوع کود کشاورزی اشاره کنیم که کشاورزان سالهای بسیار زیادی است که از آن برای بازده بهتر محصولات خود استفاده می نمایند اشاره کرد بی شک به کود گوگرد پودری میکرونیزه می رسیم. که این کود دارای ویژگی های بی نظیری می باشد که در زیر به مختصری اشاره خواهیم کرد:

  • دارای خاصیت قارچ کشی
  • از بین بردن سفیدک سطحی انگور
  • افزایش رشد و فتوسنتز در گیاه
  • کنترل کنه و تریپس در مزارع و باغات
  • افزایش فرایند رشد و فتوسنتز در گیاه
  • آزادسازی مواد غذایی تثبیت شده در خاک
  • کاهش دهنده pH خاک
  • و بهبود جذب عناصر ریز مغذی ( آهن و روی) و فسفر
  • و…

قیمت کود گوگرد پودری

مرکز پخش کود گوگرد پودری برای کشاورزی

مجموعه اینترنتی که در حال حاضر مشاهده می کنید یکی از بزرگترین مراکز پخش گوگرد پودری برای کشاورزی در کشورمان ایران می باشد و نوع اصل و باکیفیت این کود را با قیمت مناسب به خریداران ارائه می نماید.
این کود دارای مش ۲۰۰ فوق پودری باخلوص بالای ۹۹ درصداست که برای گردپاشی اندام های هوایی انواع انگور، پسته، گوجه فرنگی، و… مورد استفاده قرار میگیرد.
[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]شایان ذکر است که این کود در کیفیت های مختلف در بازار موجود می باشد که در زمان خرید باید خریداران و کشاورزان محترم به آن دقیت نمایند که حتما کود گوگرد میکرونیزه با خلوص بالا ۹۹ درصد با مش ۲۰۰ و پایه پالایشگاه گازی را برای کشاورزی تهیه نمایند.[/hwgold-dash] جهت خرید و استعلام قیمت کود گوگرد پودری برای کشاورزی کافیست با کارشناسان شرکت پردیس کود در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *