آخرین خبرها

قیمت کود گوگرد میکرونیزه پودری ۱۰۰% | Micronized Sulfur

کود گوگرد میکرونیزه بهترین کود شیمیایی برای کشاورزی و باغ داری می باشد. امروزه کود گوگرد میکرونیزه طرفداران خود را پیدا کرده است و سود حاصل از فروش آن سود خوبی دارد. همچنین برای محصولات کشاورزی بهترین نوع برای کاهش PH خاک است.

آشنایی کود گوگرد میکرونیزه پودری

به صورت کلی به آسیاب کردن سنگهای صنعتی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد پودری تولید می شود که به نام پور میکرونیزه شناخته می شود.

به اندازه های ریز که به واحد میکرون یعنی یک هزارم میلیمتر پودر میکرونیزه گفته می شود. که در دانه بندی های مختلفی به بازار عرضه می گردد.

همانطور که مستحضر هستید کیفیت پودری میکرونیزه در مرحله اول به سنگی که آسیاب می شود بستگی دارد و سپس به اندازه دانه بندی که در هر صنعتی با توجه به محصول متفاوت م باشد.
کیفیت پودر میکرونیزه در کشاورزی به شاخص مش ( Mesh Scale ) سنجیده می شود.

حال این سوال پیش می آید که مش چیست؟

اندازه ذرات پودر را مش می نامند که در هر یک کیلوگرم پودر میکرونیزه ذرات پودر دانه بندی آن متفاوت است.

کاربرد کود گوگرد میکرونیزه در کشاورزیبرای تامین نیاز گیاهان و کشت های کشاورزی و همچنین برای از بین بردن آفات و قارچ ها و همچنین ضد عفونی کردن انواع خاک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از کودهای مقرون به صرفه ترین و موثرترین برای از بین بردن آفات کود گوگرد میکرونیزه پودری میباشد. یکی از بهترین نوع کود گوگرد که خاصیت قارچ کشی و مبارزه بالا با حشرات را دارد.

کود گوگرد میکرونیزه

معرفی پودر گوگرد میکرونیزه کشاورزی

پودر گوگرد میکرونیزه و روش تولید آن:

فرآیندی برای تولید یک محصول پودر گوگرد میکرونیزه و همچنین یک واسطه کیک گوگرد میکرونیزه ارائه شده است. تولید پودر گوگرد میکرونیزه با استفاده از این فرآیند،
که شامل تهیه امولسیون گوگرد میکرونیزه از گوگرد مذاب و یک محلول پراکندگی است که از آن محلول پراکندگی متعاقبا حذف می شود، محصولی با کیفیت برتر تولید می کند و خود روش تولید نیز تقویت شده است.

بطور کلی کود گوگرد میکرونیزه در زمینه فرآوری مواد معدنی است و به ویژه با فرآیندی برای تبدیل گوگرد توده به پودر میکرونیزه سروکار دارد.

گوگرد عنصر عنصر اساسی در تعدادی از کاربردهای صنعتی از جمله کاربردهای کودهای زراعی ، تولید مهمات و آتشفشانهای لاستیکی است که نام آنها را ذکر می کنیم.

یکی از مشکلاتی که در هنر قبلی با استفاده از گوگرد ذره در کاربردهای کود وجود دارد این است که در صورت استفاده به شکل ذرات بزرگ بیش از ۱۰۰ میکرون اندازه ، گوگرد عنصری در رسیدن به ریشه های نیاز گیاهان بسیار کند است تا بتواند مورد نیاز خود را منتقل کند.

مواد مغذی این امر به این دلیل است که گوگرد به شکل ابتدایی اصلی خود ، در آب نامحلول است و از این رو نمی توان ریشه گیاهان را جذب کرد.
با این حال، باکتری های موجود در خاک از گوگرد عنصری تغذیه می کنند و آن را به سولفات محلول در آب تبدیل می کنند که بعدا توسط ریشه های گیاه جذب می شود.

بهترین نوع گوگرد برای کشاورزی

مشکل کاربرد مستقیم کودهای سولفات محلول در آب این است که این روش از بیش از حد انحلال، رهاسازی بدون کنترل و شستشو در طی بارندگی مداوم رنج می برد که منجر به بازده ضعیف در سرمایه گذاری ورودی مزرعه می شود.

با این حال، با گوگرد ذرات کوچکتر اندازه، در اندازه ذرات کمتر از حدود ۳۰ میکرون (۳۰ گرم)، جذب و تبدیل گوگرد ذرات بهینه و بسیار مؤثر است.
هنگام استفاده از گیاهان، گوگرد ریز ریز خرد شده می تواند گیاهان را در همان فصل استفاده از مواد مغذی تأمین کند، زیرا چنین گوگرد میکرونیزه (۳۰ گرم میکرون) دارای ارزش و کاربرد فوق العاده ای در صنعت کود است.

بر این اساس، اگر یک وسیله عملی یا مؤثر برای تولید مقادیر زیادی ذرات گوگرد میکرونیزه وجود داشته باشد، این امر می تواند در صنعت کود بسیار مفید باشد.

به همین دلیل کود گوگرد میکرونیزه با مش بالا یکی از کودهای پر طرفدار می باشد. گوگرد میکرونیزه به طور گسترده ای به عنوان یک قارچ کش، حشره کش و سموم دفع آفات مورد استفاده قرار می گیرد.

کود گوگرد میکرونیزه

خواص گوگرد میکرونیزه ۱۰۰%

کود گوگرد یکی از عنصر و بدون شک قدیمی ترین انواع سموم دفع آفات است. بخش اعظم تاریخ اولیه این سموم دفع آفات که آن را از بین میبرد، اما خاصیت سموم دفع آفات آن توسط یونانیان باستان در اوایل ۱۰۰۰ B.C شناخته شده بود.

FORSYTH  در سال ۱۸۰۲ ابتدا توصیه گوگرد برای کنترل بیماری ها را ثبت کرد. توصیه او برای کنترل کپک پودری بر روی درختان میوه مزخرف گل سرخ، گوگرد، جوانه پیر و تنباکو بود.

روبرتسون (۱۸۲۴) در انجمن باغبانی لندن گزارش داد که گوگرد تنها درمانی مؤثر است که وی برای کنترل کپک روی هلو می دانست.
وی اضافه کردن صابون را به کنترل بیماری تقویت کرد؛ بنابراین استفاده از سورفاکتانتها برای تقویت خاصیت سموم دفع آفات یک نوآوری مدرن نیست.

روبرتسون همچنین بر اهمیت پوشش کامل برای کنترل بیماری بهبود یافته تأکید کرد. بعداً MEARNS 1835 توصیه کرد که گوگرد برای کنترل کپک روی برگ های درختان و کودهای حبه ای مخلوط شود.

در سال ۱۸۴۱ ، MEARNS ترکیبی از الکل و گوگرد را برای کنترل کپک پودری بر روی هلوها و انگور توصیه کرد. وی اهمیت برنامه های اولیه را تشخیص داد و اظهار داشت: این مخلوط باید در اوایل بهار در خوابگاه ها روی شاخه ها محلول پاشی شود.

کاربرد گوگرد میکرونیزه

پودر گوگرد برای چه مواردی استفاده می شود؟
گوگرد یکی از قدیمی ترین داروهای درمانی در جهان برای باغ ها و بیماری های انسانی است. به طور طبیعی به عنوان یک عنصر خالص به شکل پودر زرد و به عنوان کریستال ظاهر می شود.

گوگرد محصولی از انتشار گازهای آتشفشانی و جوامع باستانی است که در اثر آتشفشان ها گوگرد استخراج می شود.
در دوران مدرن، بیشتر تولید گوگرد یک محصول فرعی از نفت خام و فرآوری گاز است.
گوگرد به آسانی ترکیباتی مانند پیریت (سولفید آهن) و گچ (سولفات کلسیم) را تشکیل می دهد. این یک عنصر اساسی است ، زیرا تمام سلولهای زنده حاوی گوگرد هستند.

گوگرد برای چه محصولاتی مورد استفاده قرار میگیرد؟ 

  1. گوگرد برای یونجه
  2. کود گوگرد برای انگور
  3. کود گوگرد برای سیب زمینی
  4. کود گوگرد برای ذرت
  5. کود گوگرد گندم
  6. گوگرد برای پسته
  7. گوگرد برای درخت
  8. گوگرد برای خیار

کود گوگرد میکرونیزه

نحوه مصرف گوگرد پودری میکرونیزه

در بسیاری از محصولات کشاورزی بخصوص در باغات و برای درختان به صورت چالکود زمستان استفاده می شود. که گوگرد پودری میکرونیزه با مش ۲۰۰ بیشترین کاربرد رو مصرف را دارد.

که توصیه ما برای استفاده از انواع کود گوگرد آنالیز خاک و زیر نظر کارشناس کشاورزی می باشد.

به طوری که پاله های به قطر حداقل ۳۰cm و عمق ۵۰cm را در سایه انداز درختان ایجاد کرده و کود حیوانی یا انواع کود گوگرد ریخته و سطح آن را با خاک زراعی خوب بپوشانید.

روش دوم استفاده از محلول پاشی بر روی برگ درختان و محصولات کشاورزی می باشد. که بهتر است بعد از هر بارندگی گوگرد پاشی مجددا تکرار شود.

کود گوگرد میکرونیزه

قیمت عمده کود گوگرد میکرونیزه ارزان

کود گورگد میکرونیزه یکی از پرمصرف ترین کودهای گوگردی می باشد و به همین دلیل بسیاری از کارخانجات تولیدی حجم وسیعی از کود گوگرد خالص را هر ساله تولید کرده و به بازار عرضه می نمایند.

بنابراین می توان یکی از عوامل مؤثر بر قیمت کود گوگرد میکرونیزه در انواع مختلف را میزان عرضه و تقاضای آن در بازار دانست که گوگرد مش نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود.
به همین جهت مشتریانی که قصد خرید عمده یا جزء این گوگرد را دارند می توانند برای اطلاع از آخرین لیست قیمت کود گوگرد میکرونیزه در بازار به سایت های فروش آنلاین این محصول سری بزنند و از فی آن به صورت روزانه اطلاع کسب نمایند.

می توان گفت به طور کلی قیمت این گوگرد با توجه به عوامل مختلفی به شرح زیر تعیین می شود:

  • اندازه دانه بندی
  • خلوص بالای آن
  • دارا بودن بنتونیت یا بدون بنتونیت
  • نحوه فروش گوگرد
  • نوع برند
  • فله و یا بسته بندی بودن گوگرد میکرونیزه
  • وزن بسته بندی های گوگرد مش
  • نرخ ارز
  • روش تولید
  • درجه کیفی و خالص بودن
  • نوع ایرانی و خارجی محصول
  • میزان عرضه و تقاضا انواع گوگرد
  • و…

کود گوگرد میکرونیزه

خرید گوگرد میکرونیزه پودری

جهت خرید عمده انواع کود گوگرد کشاورزی از جمله موارد زیر با مجموعه ما در تماس باشید.

  • گوگرد پودری میکرونیزه
  • کود گوگرد گرانول
  • کود گوگرد پودری
  • کود گوگرد گرانوله بنتونیت دار
  • گوگرد ۱۰۰%
  • گوگرد مش ۲۰۰
  • گوگرد گازی
  • گوگرد عدسی

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

پخش عمده مرغوب ترین گوگرد میکرونیزه کشاورزی

پخش عمده گوگرد میکرونیزه کشاورزی، از سوی مرجع اصلی فروش با بالاترین کیفیت انجام می شود. این نوع از کود، به دلیل داشتن میزان تقاضای بالا در بازار از فروش خوبی بر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *