آخرین خبرها

قیمت کود شیمیایی سولوپتاس درجه یک

کود شیمیایی سولوپتاس همان کود شیمیایی سولفات پتاسیم است که محلول در آب می باشد. جهت اطلاع از قیمت کود شیمیایی سولوپتاس درجه یک از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت پردیس کود با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

پتاسیم از جمله مواد معدنی مورد نیاز گیاهان می باشد که فعالیت بالغ بر پنجاه آنزیم به پتاسیم بستگی دارد. پتاسیم در ساخت پروتئین ها و فرایند و فتوسنتز و فشار اسمزی بسیار نقش مهمی را ایقا می کند.

از جمله علایم کمبود سولو پتاس در گیاهان می توان به کوتاه بودن ساقه های گیاهان، کوچک بودن میوه ها و ریزش و بی طعم بودن آن ها، وجود آفات بر روی شاخه ها و برگ های گیاهان و درختان و زردی و سوختگی در آن ها اشاره کرد. آبدهی بیش از حد خاک و وزش باد های مکرر و شدید سبب از بین رفتن پتاسیم خاک می شود.

کود شیمیایی سولوپتاس

۵ ویژگی مهم کود سولوپتاس

کود شیمیایی سولو پتاس دارای مزایایی است که در ادامه به پنج خصوصیت و یا ویژگی مهم آن اشاره می کنیم.

این نوع کود عاری از هر گونه نیترات می باشد که به صورت صددرصد جذب شده و هیچ گونه مواد مضری را بر جای نمی گذارد.

این نوع کود نسبت به سایر کود های شیمیایی کشاورزی دیگر شاخص آبشویی پایین تری دارد و هیچ رسوبی را در ابزار آلات سمپاشی به جای نمی گذارد.

سومین مورد از ویژگی های آن می توان به خاصیت اسیدی اشاره کرد و اینکه بر خلاف سایر کود ها از آن هم می توان در خاک های اسیدی و هم در خاک های قلیایی استفاده کرد و در خاک های قلیایی با کاهش خاصیت قلیایی خاک سبب جذب بهتر مواد مغذی و معدنی توسط گیاه می شود.

حلالیت کامل و درصد بسیار ناچیز کلر در آن از دیگر ویژگی های مهم آن می باشد.

کود شیمیایی سولوپتاس

کود شیمیایی سولوپتاس رو از بخریم؟

فروشگاه ها و مراکز زیادی در سطح کشور وجود دارد که در زمینه فروش کود شیمیایی سولو پتاس فعالیت می کنند. اما دسترسی به یک شرکت و فروشگاه معتبر که بتوان بهترین کود شیمیای سولو پتاس را با کیفیتی عالی و در عین حال با قیمتی مناسب بسیار برای خریداران حائز اهمیت است. شرکت پردیس کود یکی از شرکت های معتبر در زمینه عرضه انواع کود های شیمیایی کشاورزی با کیفیت در سطح کشور می باشد که دارای کارشناسان با تجربه می باشد. کود سولو پتاس اصل را از طریق مجموعه ما خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *