آخرین خبرها

قیمت کود سولفات آمونیوم دانه شکری کریستاله

کود سولفات آمونیوم دانه شکری ازبکستان با برند معروف ماکسام چرچیک توسط شرکت پردیس کود واردات مستقیم انجام شده و با ضمانت آنالیز در مقصد با کمترین هزینه حمل و نقل توزیع می گردد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]گفتنی است کود سولفات آمونیوم ارائه شده توسط شرکت پردیس کود دارای ۲۱درصد نیتروژن و ۲۴ درصد گوگرد دارای حلالیت ۱۰۰درصد در آب و در بسته بندی ۵۰ کیلو گرمی با برگه سبز گمرک دال بر ترخیص به روز کود ارائه میگردد.[/hwgold-dash]

قیمت انواع کود سولفات آمونیوم با توجه به مواردی همچون وارداتی بودن یا تولید داخل، نوع، جنس و رنگ و نوع بسته بندی و برند متفاوت است، شما می توانیدکود سولفات آمونیوم دانه شکری ریستاله ازبکستان را با ضمانت آنالیز و برند برتر ماکسام چرچیک به صورت عمده از طریق سایت فروش ما خریداری کنید، و پس از ثبت و تایید سفارشتان آنها را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

کود سولفات آمونیوم

فواید سولفات آمونیوم برای گیاهان و درختان

امروزه کارخانه های مختلفی در ایران به تولید کود سولفات آمونیوم در انواع گوناگون می پردازند اما علاوه بر تولیدات داخلی شاهد واردات انواع مختلفی از این محصول به کشور نیز هستیم.
کود سولفات آمونیوم ازبکستان معروف به کود دانه شکری از جمله محصولات وارداتی به کشور می باشد که  از کشور ازبکستان به بازار ایران وارد شده است که از نوع کریستاله و دارای کیفیت فو ق العاده بالا برای رشد گیاهان و درختان می باشد.
یکی از پر استفاده ترین کودهای ازته کود سولفات آمونیوم ازبک از نوع دانه شکری کریستاله است چرا که استفاده از این نوع کود سولفات امونیوم مزیت های زیادی به همراه دارد که برخی از مزایای کود سولفات آمونیوم  را می توان این گونه شرح داد:

  1. کود سولفات آمونیوم حاوی ۲۱% نیتروژن است که باعث رشد رویشی گیاهان و درختان و موجب تسریع در گلدهی، میوه دهی و بالا رفتن وزن تناژی محصولات می شود.
  2. کود سولفات امونیوم دارای ۲۴ درصد گوگرد می باشد و از آنجایی که خاکهای ایران اکثرا قلیایی هستن باعث کاهش PH خاک می شود.
  3. کود سولفات آمونیوم با داشتن ذرات به خوبی به ذرات خاک جذب میگردد و با مرور زمان باعث دراختیار قراردادن عناصر غذایی در اختیار گیاهان می شود. که این مورد از حدر رفت کود و آبشویی آن جلوگیری می شود.
  4. باعث جلوگیری از ریزش برگ ها و رفع قرمزی پوست درختان، رگ برگ و دم برگ
  5. قابلیت استفاده راحت به صورت محلول پاشی و چالکود را دارد.
  6. باعث کاهش علف های هرز با داشتن درصد گوگرد بالا می گردد.
  7. باعث افزایش ضخامت برگها و رشد و نمو هرچه بهتر گیاهان و درختان می گردد.

کود سولفات آمونیوم

تاثیر کود سولفات آمونیوم در افزایش محصول

از آنجایی که همه ما کشاورزان در تلاش برای داشتن محصولی با تناژ بالاتر و همچنین کیفیت و برتر برای داشتن جامعه ای سالم هستیم. برای این منظور تغذیه محصولات و کوددهی به موقع و نوع کود مورد استفاده از اهمیت بالای برخوردار است.

درختان میوه نیاز مبرم به نیتروژن دارن به همین منظور استفاده از کود سولفات آمونیوم توصیه میگردد زیرا این کود دو منظوره بوده و باعث تامین همزمان ازت و نیتروژن و گوگرد مورد نیاز درختان میگردد.

کود سولفات آمونیوم به خاطر وجود عنصر گوگرد در ترکیب خود و در نتیجه تجزیه آن در خاک و به وجود آمدن سولفوریک اسید و همچنین وجود ازت به فرم آمونیومی، موجب می‌شود تا میزان قلیایی بودن خاک کم شده و تأثیر منفی بر محیط ریست نداشته باشد. بنابراین کود سولفات آمونیوم نسبت به سایر کودهای شیمیایی اثرات تخریبی کمتری بر محیط زیست دارد.

سولفات آمونیوم بر سایر کودهای ازته نظیر اوره، دارای بودن ازت آمونیاکی است. این نوع ازت با کم‌ترین مقدار مصرف انرژی توسط گیاه به سرعت جذب و در متابولیسم گیاه به مصرف می‌رسد. از طرف دیگر، همراهی گوگرد به شکل سولفات در این کود به همراه ازت موجب تنظیم PH خاک و تسهیل جذب سایر ریز مغذی‌های موجود در خاک نظیر آهن، روی، مس و منگنز می‌گردد.

شاید در ادامه برای شما هم این سوال پیش آید که استفاده از سولفات آمونیوم برای چه محصولاتی مفید است و باعث افزایش محصولات می گردد که در زیر به بعضی از محصولات اشاره خواهیم کرد:

  • کود سولفات آمونیوم برای مرکبات
  • سولفات امونیوم برای درخت پسته
  • کود سولفات آمونیوم در کلزا
  • کود سولفات آمونیوم برای زعفران
  • سولفات آمونیوم سیب زمینی
  • کود سولفات امونیوم برای ذرت
  • سولفات آمونیوم چمن

کود سولفات آمونیوم

مشخصات کود سولفات آمونیوم ازبکستان

نام محصول: سولفات آمونیوم ازبک کریستاله اصل

ترکیبات: ۲۴% گوگرد s و ۲۱% ازت

برند: ماکسام چرچیک

بسته بندی: ۵۰کیلویی

محل تحویل: کف واگن ایستگاه گمرک شهید مطهری مشهد

حمل و نقل: هزینه حمل و نقل بر عهده متقاضی می باشد.

قابل ذکر است : کلیه کیسه های کود سولفات آمونیوم ارائه شده توسط شرکت پردیس کود دارای بچ نامبر بوده که به منزله ترخیص از گمرک می باشد.

همچنین این کود از زمان بارگیری در گمرک تا لحظه تحویل در مقصد پلمپ و ضمانت آنالیز می گردد.

خرید و سفارش کود سولفات آمونیوم ازبکستان شرکت پردیس کود با دریافت سفارش‌ خریداران به صورت آنلاین و شبانه‌روزی از طریق وب‌سایت خود، کود سولفات آمونیوم ازبک و ایرانی مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *