آخرین خبرها

قیمت فروش سولفات آمونیوم پودری

سولفات آمونیوم با نام تجاری سولفامون از جمله کود های ازته کشاورزی می باشد که برای رشد و تقویت گیاهان مورد استفاده قرار می گیرد. جهت اطلاع از قیمت فروش سولفات آمونیوم پودری از طریق شماره تماس های موجود در سایت پردیس کود با همکاران ما تماس بگیرید. در کود سولفات آمونیوم هر دو جزء آن یعنی سولفات و آمونیوم سبب کاهش PH خاک و اصلاح آن می شوند. این نوع کود در بخش های کشاورزی و صنعتی کاربرد های فراوانی دارد که می توان گفت که مهم ترین کاریرد آن به عنوان کود ازته در کشاورزی می باشد. از جمله مهم ترین کود های کشاورزی کود سولفات آمونیوم می باشد.

سولفات آمونیوم پودری

آنچه باید در مورد سولفات آمونیوم پودری بدانیم

سولفات آمونیوم شامل ۲۱ درصد ازت به صورت یون آمونیوم و ۲۴ درصد کود گوگرد به صورت محلول می باشد. تولید سولفات آمونیوم از طریق واکنش بین اسید سولفوریک و آمونیاک تولید می شود. انواع مختلفی از این نوع کود در سطح کشور تولید و عرضه می شود که شامل سولفات آمونیوم گرانول، سولفات آمونیوم پودری، سولفات آمونیوم کریستالی و سولفات آمونیوم محلول می باشند. این نوع کود به طور عمده در مزارع کشاورزی به عنوان کود شیمیایی کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کود نسبت به سایر کود های کشاورزی کمتر توسط آب شسته شده و هدر رفتگی کمتری دارد.

سولفات آمونیوم پودری

لزوم استفاده سولفات آمونیوم برای انگور

استفاده از کود سولفات آمونیوم سبب حاصلخیزی خاک و غنی شدن آن می شود. استفاده از کود سولفات آمونیوم پودری در باغات انگور سبب ایجاد تاثیرات مثبت بر روی خاک و هم چنین سلامت و عملکرد مناسب درخت انگور می شود. ازت و گوگرد موجود در این کود سبب رشد و تقویت گیاه شده و سبب تولید میوه های انگور درشت و با کیفیت می شود. توجه داشته باشید که میزان استفاده از این کود و یا هر نوع کود کشاورزی دیگر بر اساس نوع خام و نظر کارشناسان خبره در این زمینه تعیین می شود.

سولفات آمونیوم پودری

موارد استفاده از سولفات آمونیوم پودری

همان طور که در بالا اشاره کردیم مهم ترین کاربرد این کود در بخش کشاورزی و به عنوان کود کشاورزی می باشد. از این نوع کود در باغات انگور، پسته، مزارع برنج و گندم کاربرد فراوانی دارد. استفاده از کود سولفات آمونیوم پودری در باغات انگور سبب رفع زردی برگ های پیر و جوان می شود. جهت اطلاع از قیمت انواع کود های شیمیایی کشاورزی و هم چنین نحوه سفارش با ما تماس بگیرید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *