آخرین خبرها

قیمت سولوپتاس ایرانی با کیفیت

برای اطلاع از قیمت سولوپتاس ایرانی با کیفیت کافیست تا انتهای این مطلب با ما باشید. اول از همه باید بگویم سولوپتاس چیست؟ سولوپتاس مخفف کود سولفات پتاسیم می باشد که امروزه توسط مصرف کنندگان آن نام گذاری شده است. سولوپتاس کود الی پتاسیم داری است که هم در داخل ایران تولید و هم از کشورهای دیگر وارد ایران می شود که در زیر به چند نوع سولوپتاس موجود در بازار اشاره خواهیم کرد با ما باشید در ادامه مطلب.

قیمت سولوپتاس ایرانی

همه چیز درباره کود سولوپتاس

کود سولفات پتاسیم ( Potassium sulfate) با نام تجاری سولوپتاس یک کود شیمیایی پرمصرف است که به عنوان منبع پتاسیم و گوگرد مورد استفاده قرار می گیرد. کود سولفات پتاسیم با جذب سریع می تواند به صورت خشک برای کوددهی یا به صورت محلول توسط آبیاری قطره ای و اسپری استفاده شود.

کود پتاسیم (K) معمولاً برای بهبود عملکرد و کیفیت گیاهان در حال رشد به خاک هایی که قادر به تأمین کافی این ماده مغذی نیستند، اضافه می شود. بیشتر کود K از محل رسوبات نمکی قدیمی واقع در سراسر جهان تامین می شود.

این کود دارای عناصر گوگرد و پتاسیم به میزان لازم می‌باشد ترکیب سولوپتاس با داشتن ۵۱% پتاس و وجود گوگرد به شکل سولفات به راحتی برای گیاه قابل جذب می باشد. این کود خانگی در انواع کشت ( خاکی، هیدروپونیک) و در انواع روش‌های آبیاری ( غرقابی، قطره‌ای و بارانی) به کار می‌رود.

این ترکیب بالاترین کیفیت را در بین کودهای پتاسه دارا بوده و مصرف صحیح آن باعث افزایش عملکرد کمی و کیفی محصولات کشاورزی می‌گردد. این کود تقریباً فاقد کلراید است و کمترین میزان نمک را در بین کودهای پتاسه دارد.

قیمت سولوپتاس ایرانی

انواع سولوپتاس خارجی

  • سولوپتاس ازبکستان
  • سولوپتاس بلژیکی
  • سولوپتاس هلندی
  • سولوپتاس اسپانیایی
  • سولوپتاس ایتالیا
  • سولوپتاس ترکیه
  • سولوپتاس سوئدی
  • سولوپتاس سیفو ایتالیا
  • سولوپتاس سوئیسی
  • سولوپتاس فرانسوی
  • کود سولوپتاس المانی
  • سولوپتاس یونانی
  • سولوپتاس تایوانی
  • سولوپتاس چینی

قیمت سولوپتاس ایرانی

بهترین برند کود سولوپتاس در ایران

از اونجایی که جهت خرید بهترین مارک سولوپتاس کار چندان سختی نیست باید در زمان خرید به سه نکته اصلی توجه نمود که عبارتند از:

  1. میزان حلالیت آن در آب را باید سنجید
  2. درصد کلر در کود سولوپتاس
  3. عدم وجود ناخالصی

انواع مارک های سولوپتاس به شرح زیر می باشند:

سولوپتاس ونی پرن، سولوپتاس اگریمل، سولوپتاس اگری فرت، سولوپتاس اریا، سولوپتاس اردن، سولوپتاس بیوزر، سولوپتاس پلنت فید، سولوپتاس پسکو، سولوپتاس تسندرلو، سولوپتاس تتاکو، سولوپتاس رابو، سولوپتاس رازک شیمی، سولوپتاس زعیم، سولوپتاس سیفو، سولوپتاس سیترال، سولوپتاس سودا، سولوپتاس آریا شیمی، سولوپتاس غنچه، سولوپتاس فلوریش، سولوپتاس فرتی سول، سولوپتاس کی لیف، سولوپتاس کی سول، سولوپتاس گرومور، سولوپتاس واستر گرین، سولوپتاس میل تار، سولوپتاس یوگاریت، سولوپتاس هلیو، سولوپتاس زیگلر

بطور کلی بهترین مارک سولوپتاس ایرانی یکی از مرغوب و ارزنده ترین محصولات تولید شده می باشد که توانسته تا حد بسیار زیادی، خصوصیاتی مشابه نمونه خارجی خود داشته باشد و یکی از امتیازات آن، بالا بودن سطح کیفی اش می باشد که توانسته است توجه اکثر مشتریان را به خود جلب کند. کارایی مناسب، بازدهی بالای و… از دیگر امتیازاتی می باشد که می توان برای این محصول در نظر گرفت.

قیمت سولوپتاس ایرانی

نقش کود سولوپتاس در رشد بهتر گیاهان

سولفات پتاسیم به عنوان ماده ای مغذی در هر مرحله از رشد گیاه قابل استفاده است و علاوه بر تامین پتاسیم همزمان نیازهای گیاه به سولفات را تا حد مورد نیاز تامین می کند.

مصرف این کود ارگانیک در سیستم آبیاری قطره ای و خاکهای قلیایی باعث اسیدی شدن منطقه اطراف ریشه شده و جذب فسفات و ریزمغذی های موجود در خاک را تسهیل می کند. همچنین لازم به ذکر است که پتاسیم بهترین گزینه در کشت هیدروپونیک به عنوان منبع پتاسیم است.

  • سولوپتاس (کود سولفات پتاسیم) محتوی پتاسیم و سولفور بوده و به دلیل خاصیت منحصر به فرد آن کمترین میزان آبشویی را دارا می باشد.
  • سولوپتاس بهترین منبع تامین کننده پتاسیم بوده و به لحاظ پایه سولفور آن به راحتی جهت خاک های شور قابل استفاده می باشد.
  • سولوپتاس با تاثیر مثبت در تولید نشاسته، قند و انواع ویتامین ها باعث افزایش ارزش غذایی محصولات می شود. سولوپتاس باعث افزایش مقاومت گیاه به تنش های خشکی و سرما و همچنین مقاومت نسبت به بیماری ها می گردد.
  • سولوپتاس دارای مزایای ویژه نسبت به سایر کودهای پتاسیمی بوده که از جمله می توان به حلالیت بالای آن نسبت به سولفات پتاسیم اشاره داشت. وجود یون

سولفات باعث کاهش PH خاک گردیده که این عمل در خاک های شور بسیار موثر می باشد، در حالی که کلرید پتاسم با داشتن یون کلر علاوه بر ایجاد سمیت در گیاه، شوری را نیز تشدید می نماید.

قیمت سولوپتاس ایرانی

خرید عمده کود سولوپتاس ایرانی به صورت عمده

از آنجایی که امروزی خرید و فروش تقریبا تمامی کالا ها به صورت آنلاین به دست مصرف کننده آن میرسد بسیاری از مشتریان خرید و فروش آنلاین لذت بخش است زیرا استفاده از آن هم در کاهش قیمت و هم پرداخت و زمان تحویل صرفه جویی میگردد.  این روش خرید برای همه افراد مناسب می باشد و به ویژه کسانی که فرصت حضور در بازار را ندارند می ‌توانند از آن نهایت بهره را ببرند.

تمامی محصولات در کیفیت بالایی تولید شده و از این بابت می‌ توان با خیال آسوده به سفارش آن پرداخت. سفارش به صورت تلفنی است که شماره های تماس در ادامه قرار داده شده است. این شماره ‌ها راه ارتباطی مشتریان با فروشندگان می باشند و می توانند به واسطه آن درخواست خود را اعلام نمایند.

این محصولات را می‌ توان به صورت عمده و کلی سفارش داد که در این صورت هزینه های آن بیش از پیش کاهش می ‌یابد. خرید عمده برای خرده فروش کود سولوپتاس بسیار مناسب است و می توانند با دادن آدرس محل دقیق فروشندگان را آگاه کرده و در اولین فرصت سفارشات خود را تحویل بگیرند. این کالا به تمامی نقاط در سراسر کشور ارسال می ‌شود و می توانید در کمترین زمان آن را دریافت نمایید.

۲ نظر

  1. عبدالرشیدرادمنش

    خریدارسولوپتاس بدون کلروسدیم وکمترین شوری

    • درود برشما
      در خدمتیم فرم همکاری با ما راتکمیل نمایید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرین یا با شماره ۰۹۱۲۰۷۶۵۹۳۱ تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *