آخرین خبرها

قیمت سولفات آمونیوم وارداتی در یزد

سولفات آمونیوم وارداتی به دلیل نیاز زیاد خاکهای ایران این روزها توسط شرکتهای وارد کننده بزرگ از کشور ازبکستان و کارخانه ماکسیم چرچیک MAXAM-CHIRCHIQ خریداری و وارد کشور ایران میگردد. تا با استفاده از این کود که ازت و نیتروژن  قوی هستش PH خاک را کاهش داده و باعث افزایش محصولات کشاورزی گردد.

به جرات می توان گفت کود سولفات آمونیوم ازبکستان یکی از پر فروش ترین و پر بازده ترین و پرمصرف ترین کود با کیفیت درجه یک با دانه بندی کریستاله معروف به دانه شکری با حلالیت ۱۰۰درصد در آب می باشد.

آشنایی کلی در مورد کود سولفات آمونیوم ازبکستان

شرکت پردیس کود با واردات مستقیم کود سولفات آمونیوم ازبکستان آن را از مرز سرخس به وسیله قطار به گمرک شهید مطهری مشهد انتقال داده تا هزیه حمل و نقل آن را برای مشتریان خود کاهش دهد. شرکت پردیس کود این کود را با نازل ترین قیمت و برترین کیفیت به سراسر ایران توزیع می نماید.

یکی از معتبر ترین و اصلی ترین شرکتهای تولید کننده در خاور میانه شرکت بزرگ ماکسیم چرچیک هست که انواع کودهای با کیفیت رو تولید و به بازار جهانی عرضه میگردد این شرکت در کشور ازبکستان واقع شده و دارای قدمت ۸۰ساله می باشد. که تولیدات این شرکت دارای مدرک معتبر و گواهی بین الملی و مورد تایید می باشد. یکی از برترین برندهای کود شیمیایی در جهان می باشد.

کشور ما ابران یکی از مشتریان این شرکت می باشد که سالانه تناژ قابل توجهی را با توجه به مصرف بالای آن وارد ایران می نماید.

سولفات آمونیوم چیست؟

ترکیب شیمیایی سولفات آمونیوم عمدتا در کودها استفاده می شود اما در صنایع دیگر نیز اهمیت دارد. اگرچه برای انسان بسیار خطرناک تلقی نمی شود، اما در صورت استفاده از آن باید اقدامات احتیاطی مهمی انجام دهید.

خواص شیمیایی کود سولفات آمونیوم

سولفات آمونیوم، همچنین سولفات دی آمونیوم یا نمک دی آمونیوم اسید سولفوریک نامیده می شود، یک جامد کریستالی سفید بدون بو است. طعم شور دارد. این ترکیب به راحتی در آب حل می شود اما در الکل یا استون حل نمی شود.

این آب به راحتی آب را جذب می کند، بنابراین اگر در معرض هوای مرطوب قرار گیرد، روی سطوح مرطوب کلوخه می شود. فرمول شیمیایی سولفات آمونیوم (NH₄) ₂SO₄ است. هنگامی که سولفات آمونیوم با مواد قلیایی واکنش نشان می دهد، گاز آمونیاک تولید می کند.

استفاده سولفات آمونیوم در تولید کودهای کشاورزی

سولفات آمونیوم بیشتر به عنوان کود مصنوعی برای خاکهای قلیایی استفاده می شود. هنگامی که به خاک مرطوب وارد می شود، یون آمونیوم آزاد می شود.

این مقدار کمی اسید ایجاد می کند، که تعادل pH خاک را کاهش می دهد. همچنین نیتروژن  که به رشد گیاه کمک می کند. نسبتاً آهسته حل می شود، که باعث می شود نسبت به سایر کودهای مصنوعی ارزان تر باشد. سولفات آمونیوم نیز به عنوان علف کش استفاده می شود زیرا برگ گیاهان را می سوزاند و یا آنها را کاملاً می کشد یا حداقل آنها را برای حذف آسان ضعیف می کند.

اصول اولیه سولفات آمونیوم

سولفات آمونیوم ((NH4) 2SO4) محصولی است که در مقیاس بزرگ تولید می شود و عمدتا به عنوان کود نیتروژن در کشاورزی استفاده می شود. علاوه بر این، برنامه های کاربردی متعدد دیگری نیز وجود دارد ، به عنوان مثال. به عنوان یک افزودنی غذایی و در تصفیه آب آشامیدنی.

(NH4) 2 SO4 یا AMSUL یکی از اولین و پرکاربردترین کودهای نیتروژنی (N) برای تولید محصول بود. در حال حاضر کمتر رایج است ، اما به ویژه در مواردی که به N و گوگرد (S) نیاز است، بسیار ارزشمند است. حلالیت بالای آن برای تعدادی از کاربردهای کشاورزی تطبیق پذیری را فراهم می کند.

سولفات آمونیوم بیش از ۱۵۰ سال است که تولید می شود. در ابتدا، از آمونیاک تولید شده در هنگام تولید گاز زغال سنگ (که برای روشنایی شهرها استفاده می شود) یا از کک زغال سنگ که برای تولید فولاد استفاده می شود ، ساخته شد. امروزه تولیدکنندگان آن را با واکنش اسید سولفوریک با آمونیاک گرم شده تولید می کنند.

برای به دست آوردن اندازه کریستال مناسب برای کاربرد ، شرایط واکنش با غربالگری و خشک کردن (سانتریفیوژ و خشک کن) ذرات تا رسیدن به اندازه مورد نظر کنترل می شود. برخی از مواد با یک نرم کننده پوشانده شده اند تا گرد و غبار و پخت را کاهش دهند.

خرید از وارد کننده اصلی سولفات آمونیوم ازبکستان ماکسیم چرچیک

مرکز توزیع کود کشاورزی نمونه محصولاتی بسیار با کیفیت را برای مشتریان عرضه می نماید و با این کار در تلاش است تا روزانه به تعداد مشتریان خود افزوده و فروش بسیار عالی را از آن خود نماید. این مرکز تمهیدات ویژه ای را برای جلب رضایت این عزیزان در نظر گرفته است.

مشتریان محترم برای خرید کود سولفات آمونیوم وارداتی از نوع کریستاله دانه شکری ازبکستان از مرکز توزیع کننده این محصول می توانند از طرق مختلفی اقدام کنند که بهترین راه مراجعه به این سایت که عرضه کننده ای و وارد کننده معتبر است، می باشد.

شرکت پردیس کود واردات مستقیم این کود را انجام داده و با سیستم حمل و نقل و ترخیش شده همراه برگه سبز ترخیصی به مشتران خود عرضه میدارد.

۶ نظر

  1. درود و سلام خدمت شما. امیدوارم که بتونم با شما همکاری داشته باشم و به دلیل کیفیت و قیمت مناسبتون به خیلی از همکارانم برای خرید عمده شمارو معرفی کردم.. قیمت هاتون عالی

  2. با تشکر از سایتتون که اطلاعات جامع و کاملی از سولفات امونیوم رو در اختیار مشتری قرار می دهد. موفق باشید و پیروز

  3. سلام خسته نباشید
    درصد خلوص این سولفات آلومینیوم ها چقدر می باشد؟ به صورت پودری است؟

  4. سلام. وقت بخیر. سولفات امونیوم کدوم کشور اثر بخشی قوی داره و ارزان تره؟

  5. سلام و وقتتون بخیر
    لطفا در باره راههای ارتباطی با مجموعه رو بفرمایید و اینکه خرید حضوری هم میتونیم انجام بدیم ؟

    • سلام دوست عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *