آخرین خبرها

قیمت سولفات آمونیوم بدون واسطه از گمرک

امروزه از سولفات آمونیوم در بخش کشاورزی به عنوان کود شیمیایی کشاورزی بسیار استفاده می شود. از دلایل استفاده زیاد این نوع کود می توان به قیمت پایین و نیز کیفیت بالای آن اشاره کرد.

از سولفات آمونیوم در مواردی مانند برنج، یونجه، کلزا، سیب زمینی، گندم، پنبه، بلال و پسته استفاده می شود. نحوه مصرف سولفات آمونیم برای زمین های زراعی و باغات با هم متفاوت می باشد و هر کدام روش خاص خود را دارد. در صورت تمایل برای استعلام قیمت سولفات آمونیوم بدون واسطه از گمرک از طریق کارشناسان فروش در سایت پردیس کود اقدام نمایید.

کشور ایران به دلیل اینکه دارای خاک های آهکی بسیاری می باشد کود هایی مانند سولفات آمونیوم که سبب کاهش خاصیت قلیایی خاک می شوند بسیار پر کاربرد می باشند. بنابراین یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از کود سولفات آمونیوم تنظیم PH خاک های کشاورزی می باشد.

مشخصات کود شکری ازبکستان

کود شکری ازبکستان یکی از انواع کود های وارداتی از کشور ازبکستان می باشد که در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی عرضه می شوند. کود شکری و یا کود ازته از کود هایی اوره دار می باشد که دارای ۲۱ درصد نیتروژن می باشد.

نیتروژن یکی از عناصر ضروری و مهم برای رشد انواع گیاهان و درختان است که در کود های متنوعی وجود دارد. این نوع کود به رنگ سفید می باشد و یکی از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین کود های کشاورزی است. کود شکری ازبکستان انحلال پذیری خوبی در آب دارد و سبب جذب بیشتر آن توسط گیاه می شود.

قیمت سولفات آمونیوم

سولفات آمونیوم ازبکستان رو از کجا بخریم؟

سولفات آمونیوم توسط شرکت ها و مایندگان بسیاری در سطح کشور از کشور ازبکستان وارد می شود. با مراجعه به سایت ها و مراکز فروش مختلف می توانید این نوع کود را خریداری نمایید.

اگر می خواهید سولفات آمونیوم اصل را خریداری نمایید به شما پیشنهاد می کنیم از طریق شرکت پردیس کود و با مراجعه اینترنتی به این سایت آن را خریداری نموده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

قیمت سولفات آمونیوم

نکات مهم در مورد سولفات آمونیوم

در هنگام استفاده از سولفات آمونیوم دقت داشه باشید که برای چه نوع محصول و زراعت و یا باغی می خواهید مصرف کنید. دقت داشته باشید که در صورت عدم مصرغ درست این نوع کود نه تنها سبب می شوذ گیاه خوب رشد نکند بلکه اثرات جبران نا پذیر بدی را برای گیاه به جای می گذارد و سبب از بین رفتن زحمات چندین ساله می شود.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *