آخرین خبرها

قیمت روز کود مرغی پلیت شده ۲۵ کیلو

کود یکی از مهم ترین مکمل های مصرفی در صنایع کشاورزی است. کود مرغی پلیت یکی از کامل ترین انواع کود ها محسوب می شود. در این مطلب به موضوع قیمت روز کود مرغی پلیت شده ۲۵ کیلویی خواهیم پرداخت. این کود ها تمام مواد مورد نیاز گیاهان برای رشد را تامین می کند. کود مرغی شامل مدل های مختلفی از جمله کود مرغی پلیت، کودمرغی مایع، کود مرغی گرانول و پودری می باشد. برای اطلاع از قیمت آن می توانید به سایت های معتبر مراجعه نمایید.

 

قیمت کود پلیت مرغی

کود پلیت مرغی تاثیرات مثبتی بر روند رشد گیاهان می گذارد. این کود به تقویت ریشه و اصلاح خاک کمک می کند. استفاده از این کود علاوه بر این مسئله که در رشد گیاه در دوره ی فعلی تاثیرگذار است موجب بهبود و اصلاح خاک در دوره های بعدی کشت نیز خواهد بود. قیمت این کود به فاکتور های موجود در آن بستگی دارد.

کیفیت این کود ها به خوراک طیور بستگی دارد هر چقدر طیور خوراک کامل تری داشته باشند کود غنی تر است. امتیاز این کود ها مقدار بالای نیتروژن موجود در آن است همچنین از فسفات، پتاسیم، ازت و گوگرد نیز غنی هستند. استفاده از این کود ها خاک را حاصلخیز کرده و از آفات و بیماری های گیاهان جلوگیری می نماید. مقدار آمونیاک موجود در این کود باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد. شما در صورتی که در فصول مناسب از این کود استفاده کنید، می توانید جلوی جوانه زدن بذر را بگیرید و رشد آن را متوقف نمایید.

قیمت کود مرغی پلیت شده ۲۵ کیلو

کود مرغی یک نوع کود حیوانی محسوب می شود،، که از بهترین نمونه های کود کشاورزی است. موادی که در تهیه  کود مرغی پلیت به کار می رود تعیین کننده ی قیمت آن خواهد بود. برای استفاده از این کود در زراعت با توجه به محیط و فصل کشت به اندازه ی مشخصی از این کود احتیاج دارید. کود ها  در بسته بندی های مختلفی تولید می شوند بسته بندی ۲۵ کیلویی یکی از مقرون به صرفه ترین حالت ها برای خرید این کود مکمل در خرید های عمده می باشد.

 

قیمت روز کودپلت مرغی

با توجه به افزایش قیمت ها در خوراک دام و طیور قیمت روز کود پلیت مرغی نیز افزایش داشته است. کیفیت این کود مستقیما از کیفیت خوراک طیور و نحوه ی نگهداری از این پرندگان تاثیر می پذیرد. پس با توجه به قیمت ها باید بهترین نوع خوراک برای مرغ تهیه شود، که بتوان کود مناسبی از آن دریافت نمود در صورتی، که از خوراک بی کیفیت یا نامناسب استفاده شود فضولات حیوان قابلیت تبدیل به کود مرغی را نخواهد داشت. کود های مرغی با کیفیت، مقاومت بالایی در برابر آبیاری بی رویه دارند و به این طریق از بین نخواهند رفت و خواص خود را درون خاک حفظ می نمایند.

کود پلت مرغی ۱۰ ۳ ۴ کیلویی

برای خرید کود پلیت مرغی ابتدا باید مقدار مناسب مصرف آن برای نیاز شما مشخص شود. مقدار کود با توجه به نوع محصول زراعی و ابعاد زمین کشاورزی تعیین می شود. شما می توانید کود ها را در بسته‌بندی ۴، ۳، ۱۰ کیلویی تهیه نمایید. به طور مثال برای زراعت زعفران باید مقدار کمتری از کود را تهیه کنید و برای کاشت ذرت مقدار بیشتری از این کود را احتیاج دارید.

کود پلیت مرغی ۵ ۶ ۷ کیلویی

کود پلیت مرغی در ابعاد ۵،۶،و۷ کیلویی بیشتر مناسب باغ و باغچه های کوچک تولید می شود. اگر در یک باغچه ی کوچک برای خود سبزیجات یا صیفی جات کاشتید و به دنبال تقویت خاک و افزایش میزان رشد گیاهان خود هستید این مقدار می تواند بهترین انتخاب با توجه به نیاز شما باشد. این کود ها ارگانیک و بدون مواد افزوده شیمیایی هستند به همین علت به عنوان سالم ترین کود برای استفاده در محیط منزل شهرت دارند. این کود ها بدون بو تولید می شوند و برای محیط های بسته قابل استفاده هستند.

 

کود پلت مرغی ۹ ۲۵ کیلویی

کود پلیت مرغی یکی از کودهایی است، که آسیب به خاک را به حداقل می رساند و برای خاک مضر نیست. استفاده از کود های شیمیایی و نامناسب باعث از بین رفتن خاک می شود و جلوی رشد گیاهان در آینده را خواهند گرفت. استفاده از کودپلیت مرغی برای زمین های کشاورزی بزرگ مثل مزارع سیب زمینی یکی از بهترین گزینه ها می باشد. بسته‌بندی های ۹ و ۲۵ کیلویی می توانند برای این مزارع استفاده شوند. البته با توجه به حجم بالای کود، که زمین های بزرگ به آن احتیاج دارند، می توانید در بسته‌های بزرگ تر و سفارشی نیز آن ها را تهیه نمایید.

خرید کودپلیت مرغی

برای مصارف کشاورزی با توجه به  نوع محصول در هر هکتار مقدار معینی از این کود را لازم دارید. خرید کود پلیت مرغی برای مزارع ذرت به نسبت هر هکتار ۱۰۰۰ کیلوگرم پیشنهاد می گردد. برای مزارع و باغات پسته به مقدار هر هکتار حدود ۳۰۰۰ کیلو گرم کود مورد نیاز است. برای کشت گندم در هر هکتار حدود ۵۰۰ کیلوگرم کود پلیت مرغی کفایت کننده است. استفاده ی به اندازه از این کود می تواند میزان برداشت محصول شما را بالاتر ببرد. کیفیت محصول را افزایش دهد و از بروز آفت در این محصولات جلوگیری نماید.

 

فروش کود پلیت مرغی

بازار خرید و فروش کود پلیت مرغی این روز ها رونق بسیاری دارد. در بازار این محصول پر طرفدار برای کیفیت آن اهمیت بالایی قائل هستند و باید با توجه به این موضوع از بهترین تولید کنندگان این محصول خرید خود را انجام دهید. همانطور که گفتیم کیفیت این محصول به مواد موجود در آن بستگی دارد. اگر خوراک طیور حاوی مواد مغذی باشد کود آن دارای مواد مغذی است. همچنین اگر در تغذیه ی مرغ از مواد مفیدی استفاده نشده باشد کیفیت این کود مناسب استفاده در مصارف کشاورزی نخواهد بود.

 

در این مطلب شما را با کود پلیت مرغی آشنا نموده ایم. همانطور، که در بالا اشاره شد کیفیت این محصولات عامل تعیین کننده ی مهمی برای کیفیت محصولات کشاورزی و رضایت مشتریان است. در این مجموعه بهترین کیفیت کود پلیت مرغی تولید می شود. برای خرید مطمئن و آنلاین این محصولات می توانید از طریق سایت اقدام کنید یا با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و از مشاوره ی آن ها برای خرید با توجه به نیاز خود بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *