آخرین خبرها

قیمت دقیق کود گوگرد گندم سفید

فروش کود گوگرد گندم با قیمت عمده، بسته به نوع کود گوگرد متفاوت است. در مجموعه پردیس کود طبیعی شما میتوانید کود گوگرد برای گندم را به صورت عمده خریداری کنید. آیا میدانید انواع کود گوگرد گندم را چیست؟ آیا میدانید چه مراکزی کود گوگرد گندم با کیفیت را می فروشند؟ چه نوع گوگردی برای گندم یفید مفید است؟ …

کمبود گوگرد در بسیاری از خاکهای ایران و مناطق جهان قابل مشاهده است.

همچنین به اهمیت کود گوگرد برای گیاهان و اشکال آلی و معدنی گوگرد در خاک و دگرگونی آنها،

قیمت دقیق کود گوگرد گندم سفید در بازار بسته به نوع گوگرد متفاوت می باشد. به همین منظور اول باید مشخص گردد چه نوع کود گوگردی مورد نیاز گندم می باشد سپس به دنبال قیمت آن در بازار باشیم.

کود گوگرد گندم

میزان استفاده از کود گوگرد گندم در کشاورزی

تأثیر گوگرد بر رشد گیاه گندم گوگرد یک ساختمان سازنده پروتئین و ماده اصلی در شکل گیری کلروفیل است. بدون گوگرد کافی، محصولات زراعی از نظر عملکرد یا محتوای پروتئین قادر به رسیدن به پتانسیل کامل خود نیستند. آنها همچنین نمی توانند از نیتروژن، فسفر و سایر عناصر حیاتی کارآمد استفاده کنند.

محتوای گوگرد و نیاز گیاهان گندم گیاهان گندم نسبت به محصولات دانه روغنی مانند کلزا نیاز کمتری به گوگرد دارند. یک محصول گندم ۲۶۹۰ کیلوگرم در هکتار (۴۰ bu / ac) در دانه و کاه ۱۲ کیلوگرم در هکتار (۱۰ لیتر در هکتار) گوگرد را شامل می شود که تنها ۴۰ درصد آن در بذر است.

چنانچه علائم زیر را در گندم مشاهده کردید حتما از گوگرد استفاده کنید.

  • علائم کمبود گوگرد در غلات شامل زرد شدن برگهای جدید است، برخلاف کمبود نیتروژن که در ابتدا روی برگهای قدیمی تأثیر می گذارد.
  • گیاهان بصورت دوقلوی و رشد کند خواهد بود. کمبودها می توانند باعث تاخیر در بلوغ ۳ تا ۱۰ روز شوند.

هنگامی که محصولات کشاورزی به شدت ناقص هستند، این اثرات کاملاً واضح است و معمولاً واکنشهای زیادی به کود گوگردی رخ می دهد. علائم بینایی ممکن است زمانی که محصول کمبودهای ناچیز و متوسط گوگرد و جوانی آن را نشان می دهد، کاملاً واضح نباشد.

بنابراین، ممکن است از آزمایش خاک همراه با آزمایش بافت برای تأیید بیشتر نقص استفاده شود.

کود گوگرد گندم

زمان استفاده کود گوگرد گندم در کشاورزی

کود سیاه گوگردی عنصری که در بهار سال زراعی به کار می رود ممکن است به اندازه کافی یا زود به اندازه کافی سولفات برای تأمین نیازهای محصول اکسید نشود.

کشاورزانی که کمبودهای گوگرد را پیش بینی می کنند و برنامه ریزی برای استفاده از عنصر S دارند، باید از ۱۰-۲۰ لیتر در لیتر در ثانیه گوگرد عنصری را به صورت سالانه یا دوسالانه استفاده کنند تا از بروز نواقص خودداری کنند.

پاسخ عملکرد گندم به گوگرد کاربردی

نیاز به کودهای گوگردی با مقادیر نیتروژن در محصولات زراعی ارتباط نزدیکی دارد. مقدار پاسخ به گوگرد با سرعت اضافه شده ازت افزایش می یابد.

گوگرد یکی از اجزای اساسی اسیدهای آمینه است که ساختمانهای اصلی پروتئین هستند. بنابراین کیفیت پروتئین در گیاهان کاهش می یابد. تحقیقات نشان داده اند که آرد آسیاب شده از گندم کمبود گوگرد دارای کیفیت آسیاب و پخت ضعیف است.

فرم سولفات گوگرد بلافاصله در دسترس محصولات زراعی قرار می گیرد. بطور کلی فقط مقادیر اندک گوگرد در محدوده ۱۰ تا ۱۵ کیلوگرم در هکتار (۹ تا ۱۴ لیتر در هکتار) برای تولید کافی گندم مورد نیاز است.

بهترین محل قرارگیری با بذر یا طرف کنار باند است. سولفات – گوگرد کاملاً متحرک در خاک است،

بنابراین برنامه پخش شده یا پخش شده از طریق پخش ممکن است در شرایط رطوبت کافی رضایت بخش باشد.

با این حال، هنگامی که شرایط خشک در خاک رخ می دهد، حتی کود اوره محلول نیز می تواند در بالای ریشه های فعال جذب شود. بنابراین، گوگرد بذر یا باند عمیق عموماً برتر است.

گوگرد عنصری گیاه موجود نیست. بنابراین، گوگرد عنصری قبل از اینکه در دسترس گیاهان باشد، توسط میکروارگانیسم های خاک باید به شکل سولفات اکسیده شود.

وقتی گوگرد عنصری پخش می شود و به خوبی گنجانیده می شود، تبدیل سریعترین تبدیل است. روند تبدیل آهسته است و ممکن است برای اکثر گوگرد عنصری سه سال یا بیشتر طول بکشد تا به سولفات-گوگرد تبدیل شود.

بنابراین، برای اصلاح کمبود گوگرد در سال کاربرد، نباید از گوگرد عنصری استفاده شود. برای افزایش سطح گوگرد در طولانی مدت، باید از گوگرد ابتدایی استفاده شود.

بخش و یا باند های مختلف گوگرد عنصری به دلیل محدود بودن زمان برای اکسیداسیون میکروبی احتمالاً در سال استفاده نتایج ضعیفی به همراه خواهد داشت.

کود گوگرد گندم

اطلاعاتی درباره انواع کود گوگرد گندم

کود گوگرد در گندم، انواع شکل های

  • کود گوگرد میکرونیزه پودری
  • کود گوگرد بنتونیت دار
  • کود گوگرد معدنی
  • کود گوگرد گرانول
  • کود گوگرد مایع
  • کود گوگرد عنصر

کود گوگرد میکرونیزه به دلیل فوق پودری بودنش بیشتر برای کود پاشی روی برگ مورد استفاده قرار میگیرد که این کود در دانه بندی که به اصطلاح مش معرف است تولید و به بازار عرضه می گررد.

کود گوگرد بنتونیت دار یکی از کودهای گوگردی است که دارای ۷۵ درصد گوگرد و ۲۵ درصد بنتونیت است که معمولا به شکل ظاهری گرانوله به بازار عرضه می گردد.

که این دو نوع کود گوگرد بیشترین مصرف را در کشاورزی داردند که هر دو از نوع کود گوگرد معدنی و عنصری می باشد و تهیه شده از پالایشگاه های گازی است به دلیل سبک بودنش.

کود گوگرد گندم

مراکز عرضه کود گوگرد گندم بنتونیت

گوگرد بنتونیت دار در کاهش PH خاک بسیار موثر بوده و باعث جذب بهتر عناصر خاک به گیاه می شود. و همچنین باعث آزاد سازی مواد غذایی تثبیت شده در خاک.

فروش کود گوگرد در مشهد به دلیل این که یکی از جمله کلان شهر های کشور ایران به شمار می رود و کشاورزی در آن بسیار رونق دارد بسیار زیاد است،

به همین دلیل تامین کنندگان و نمایندگی های بسیاری دراین شهر در عرضه کود شیمیایی، تولید و همچنین پخش این محصول فعالیت می نمایند تا بتوانند با ارائه محصولات خود به دست باغداران و کشاورزان نیاز آن ها را به کود مورد نیاز خود تامین نمایند و محصول با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه نمایند.

مراکز عرضه کننده کود گوگرد برای گندم را می توانید با یک جستجو در شهر پیدا کنید یا اینکه در ایرنترنت سرچ کرده و به صورت مستقیم با کارخانه های تولید کننده انواع گوگرد مش و گوگرد بنتونیت دار برای گندم ارتباط بگید.

یا از طریق همین سایت می توانید با ما ارتباط بگیرید و انواع کود گوگرد را برای گندم زارهای خود سفارش دهید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد

قیمت کود گوگرد + مزایا و معایب کود گوگرد برای سیب زمینی

قیمت کود گوگرد | یکی از کودهای بسیار پرکاربرد در صنایع کشاورزی کود گوگرد است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *