Breaking News

قیمت خرید کود سولفات آمونیوم پودری برای صادرات

قیمت کود سولفات آمونیوم پودری برای صادرات با سابقه ای شگفت انگیز نظر و توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نموده است و بسیار حائز اهمیت ‌می‌باشد. قیمت این محصول ارگانیک در مرکز فروش ما بسیار مناسب و مقرون به صرفه است، زیرا این محصول توسط شخص تولید کننده عرضه ‌می‌گردد و هیچ گونه واسطه و دلالی بین تولید کننده و مشتریان وجود ندارد.

قیمت خرید کود سولفات آمونیوم پودری برای صادرات

عواملی که بر قیمت کود سولفات آمونیوم تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت کود سولفات آمونیوم تاثیر دارد کشاورزی به عنوان حیاتی ترین عرصه در راستای تأمین نیاز‌های مردم به مواد غذایی ‌می‌باشد که از اهمیت و توجه بسیار بالایی برخوردار است. در کشاورزی از تجهیزات و مواد گوناگون و متعددی استفاده ‌می‌شود که هر کدام، کارایی و قابلیت‌های خاص خود را دارد.

یکی از مواد مهم و کاربردی که برای پرورش بهتر و محصول دهی بیشتر به کار ‌می‌رود، کود است که امروزه در عرصه پرورش محصولات کشاورزی، بسیار پرکاربرد بوده که یکی از معروف ترین آن‌ها کود سولفات آمونیوم ‌می‌باشد که جایگاه ویژه ای در کشاورزی دارد.

این محصول باید ظاهری جامد، یکدست و یکنواخت داشته باشد و فاقد هرگونه ناخالصی و املاح باشد. این نوع کود باکیفیت به گونه ای طراحی و تولید شده است که هیچ گونه آسیبی به گیاهان وارد نمی‌کند. کود باید در بسته بندی‌های کاملا استاندارد و مطمئن قرار گیرد تا رطوبت به داخل آن نفوذ نکند. این نوع کود مورد تایید سازمان استاندارد‌های جهانی قرار گرفته است و تما‌می‌ مشخصات، ویژگی‌ها، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء بر روی پوشش آن قید شده است.

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و بحران‌های موجود در کشور قیمت کود دچار‌ نوسانات عدیده ای شده است، به طوری که این محصول به صورت ماهانه و یا حتی هفتگی دچار تغییر قیمت ‌می‌شود. نرخ کود به چند عامل مهم بستگی دارد که عبارتند :

  • هزینه تولید (اصلی ترین عامل تأثیر گذار بر قیمت کود)
  • هزینه فرآوری آن در کارخانجات
  • هزینه بسته بندی و هزینه جابجایی
  • هزینه حمل و نقل و توزیع در سراسر کشور
  • چگونگی صادرات

عرضه بدون واسطه کود سولفات آمونیوم پودری

عرضه بدون واسطه کود سولفات آمونیوم پودری عرضه بدون واسطه کود سولفات آمونیوم پودری در مراکز و فروشگاه‌های معتبر با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام ‌می‌شود. کلیه خریداران ‌می‌توانند برای خرید به این مراکز مراجعه کنند. البته ناگفته نماند که مراکز ما طی این سال‌ها توانسته اعتماد و رضایت مشتریان زیادی را کسب کند و بهترین گزینه برای یک خرید عالی، با کیفیت و ارزان باشد.

شما همراهان عزیز که قصد خرید این محصول فوق العاده را دارید ‌می‌توانید به صورت حضوری به مراکز ما مراجعه کرده و به صورت عمده و یا جزئی، بدون واسطه این محصول را خریداری کنید. همچنین ‌می‌توانید برای خرید به صورت غیر حضوری از طریق سایت معتبر فروش این محصول اقدام کنید.

About براکوئي

Check Also

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *