آخرین خبرها

قیمت خرید بهترین کود پلیت مرغی در بازار اصفهان

قیمت کود پلیت مرغی اصفهان، با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که از آن جمله می توان به تغییرات نرخ ارز، کیفیت، نوع خرید ( عمده یا جزئی ) و شرایط بازار اشاره کرد. کود پلیت مرغی، از انواع کودهای تکامل یافته می باشد و به دلیل مواد آلی که در آن وجود دارد، برای تقویت خاک فوق العاده است. به دلیل فرآیندهای صورت گرفته در هنگام فرآوری محصول، این کود فاقد علف های هرز، عوامل بیماری زا، لارو و… می باشد.

قیمت خرید بهترین کود پلیت مرغی در بازار اصفهان

بررسی روش های فرآوری کود مرغی

بررسی روش های فرآوری کود مرغی روش های فرآوری کود مرغی، شامل گزینه های زیر می شوند:

  • روش دپو کردن: در این روش کوهای مرغی را از لانه خارج می کنند و سپس در گودالی سیمانی و یا در فضایی سرپوشیده روی هم دپو می نمایند. این امر باعث می شود فعالیت میکرو ارگانیسم های هوازی و غیر هوازی ازت عالی خاک از بین برود. در این روش کودهای روی هم انباشته شده باید در هر چند روز، یکبار زیر و رو شوند.
  • خشک کردن کود مرغی: باعث می شود تا میزان ۲۰ تا ۳۰ درصد از حجم اولیه کود کاهش یابد و از تکثیر لارو و حشرات داخل کود جلوگیری گردد. از دو روش برای خشک کردن کود مرغی استفاده می شود که شامل روش طبیعی و مکانیکی می گردند.
  • سیلو کردن کود مرغی: در این روش کود مرغی را با علوفه و ضایعات کشاورزی سیلو می کنند‌.

صادر کننده بهترین کود پلیت مرغی در اصفهان

صادر کننده بهترین کود پلیت مرغی در اصفهان صادر کننده بهترین کود پلیت مرغی در اصفهان، توانسته ضمن سود آوری برای خود ارزآوری عالی هم نصیب کشور کند؛ چون علاوه بر کیفیت بالا روی قیمت مناسب محصول هم مانور می دهد. صادرکننده کود مرغی پلیت، به دلیل مزیت هایی که این نوع کود دارد، توانسته سود خوبی را کسب کند. کود مرغی باعث افزایش مواد آلی خاک می شود، فعالیت بیولوژیکی خاک را اصلاح می نماید، موجب افزایش حاصلخیزی خاک می شود و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خاک را بهبود می بخشد. این کود میکرو ارگانیزم های مفید خاک را نیز افزایش می دهد.

رنگ خاک را تیره می کند و باعث افزایش جذب انرژی می شود، نفوذ پذیری و تخلخل خاک را افزایش می دهد؛ نگهداری آب در خاک، علی الخصوص خاک های شنی را بالا می برد، چسبندگی خاک های رسی را کاهش می دهد و چسبندگی خاک های شنی را افزایش می دهد. این نوع کود، میزان ph موضعی خاک را کاهش می دهد. این کود برای پرورش انواع گیاهان ها، گل ها و محصولات کشاورزی استفاده می شود و مواد مغذی مورد نیاز آن ها را تامین می کند و همین ها باعث شده اند، خرید کود مرغی پلت یزد، همیشه و در هر شرایطی از بازار گرمی برخوردار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *