Breaking News

قیمت خرید بهترین کود سولفات آمونیوم در ازبکستان

فروش کود سولفات آمونیوم ازبکستان به صورت عمده هم امکان پذیر است و تولید کنندگان در تولید این محصول، تمام استاندارد های لازم را رعایت می کنند. کود سولفات پودری خاصیت اسید زدایی دارد و مناسب برای خاک های ایران است. صادرات این محصول رونق و ارز آوری کشور را افزایش می دهد. تولید کنندگان قیمت خرید بهترین کود سولفات آمونیوم در ازبکستان را بر اساس نحوه بسته بندی تعیین می کنند.

قیمت خرید بهترین کود سولفات آمونیوم در ازبکستان

کاربرد کود سولفات آمونیوم

کاربرد کود سولفات آمونیوم کود سولفات آمونیوم یکی از کود های کشاورزی است که به صورت پودری، کریستالی و گرانوله و در حجم بالا تولید می شود و باعث حل شدن بالا در آب می شود و هدر رفت زیادی ندارد و ریز مغذی های آن به راحتی در گیاه جذب می گردد.

کود سولفات آمونیوم برای خاک های قلیایی و محصولات کشاورزی مثل پسته، یونجه، ذرت و برنج کاربرد زیادی دارد و نیتروژن مورد نیاز برای رشد گیاهان را هم فراهم می کند و استفاده از آن باعث افزایش و برداشت بهتر محصولات کشاورزی می شود؛ این محصول زردی برگ ها را هم بر طرف می کند و اگر با آب ترکیب شود قارچ ها و حشرات را از بین می برد و به عنوان اسپری آفت کش کاربرد دارد.

کود سولفات آمونیوم به راحتی با کود های دیگر ترکیب می شود و گوگرد مورد نیاز برای رشد بهتر گیاهان را فراهم می کند.

پخش عمده کود سولفات آمونیوم در ازبکستان با قیمتی استثنایی

پخش عمده کود سولفات آمونیوم در ازبکستان با قیمتی استثنایی پخش کود سولفات توسط توزیع کننده این محصول انجام می گیرد و توزیع کننده با پخش عمده کود سولفات آمونیوم در ازبکستان با قیمتی استثنایی باعث جذب مشتری می شود و از این طریق میزان فروش هم افزایش پیدا می کند. هنگام پخش عمده محصول در بسته بندی های مختلف قرار داده می شود که روی بسته بندی ها نام شرکت تولیدی و تاریخ تولید و قیمت مصرف کننده درج شده است.

پخش عمده به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می گیرد؛ به این صورت که در پخش مستقیم کود بعد از تولید در اختیار کشاورزان قرار داده می شود و توزیع کننده با این روش پخش به سود بالایی دست پیدا می کند اما در روش پخش غیر مستقیم محصول بعد از تولید در اختیار واسطه ها قرار می گیرد و ایشان محصول تولید شده را به دست مراکز فروش می رسانند و از این طریق به سود بالایی دست پیدا می کنند.

پخش کننده برای پخش عمده از ماشین های مخصوص حمل و نقل استفاده می کند و برای این امر که محصول در زمان جا به جایی آسیب نبیند آن را در بسته بندی های مقاوم قرار می دهد.

About براکوئي

Check Also

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *