آخرین خبرها

فروش گوگرد پودری مشهد سه آسیابه مش ۲۰۰

این روزها استفاده از کود گوگرد پودری و کود گوگرد بنتونیت دار در بین کشاورزان از رونق بسیار بالای برخوردار است زیرا کود گوگرد پودری میکرونیزه با مش ۲۰۰ دارای دانه بندی و اندازه ذرات بسیار ریز می باشد که در فرایند تولید با چندین بار آسیاب ممتد به دانه بندی مش ۲۰۰ میرسد. کود گوگرد میکرونیزه با خلوص ۹۹% از کلوخه خانگیران از نوع پالایشگاهی با پایه گازی تهیه میگردد که در کارخانه پردیس کود مشهد تبدیل به پودر گوگرد یا گوگرد گرانول میگردد.

میزان دانه بندی کود گوگرد در استفاده از این نوع کود حائز اهمیت است هرچه دانه بندی ریزتری داشته باشد راحتتر در آب حل شده و از نازل های سمپاش به راحتی عبور کرده و روی سطح مرطوب گیاهان که دارای قارچ و بیماری بخصوص سفیدک قارچی هستند پاشیده می شود.

کود گوگرد پودری مشهد با مش ۲۰۰ به دلیل قابلیت حلالیت بالا و جذب راحت برای گیاهان باعث افزایش کیفیت و بالا رفتن تولید  محصولات کشاورزی میگردد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]کود گوگرد میکرونیزه تولید شده شرکت پردیس کود مشهد دارای دانه بندی پودری میش ۲۰۰ فوق پودری بوده که باعث افزایش عملکرد اصلی قارچکشی و تنظیم PH خاک میگردد. که در بسته بندی کیسه های ۲۵ کیلو گرمی تولید و به بازار عرضه میگردد. گفتنی است کود گوگرد پودری مشهد اولین تولید کننده گوگرد فرآوری شده با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارسال به سراسر کشور را فرآهم آورده است.[/hwgold-dash

انواع گوگرد پودری مشهد

گوگرد پودری از کلوخه پالایشگاهی تولید و فرآوری، و به بازار عرضه میگردد. که گوگرد پالایشگاهی با خلوص ۹۹درصد در صنعت کشاورزی کاربرد دارد. زیرا این گوگرد دارای خلوص بالا و دارای فواید بسیار زیادی برای کشاورزی است. گوگرد پودری به دلیل پودر بودن برای کنترل بیماری‌ها و دفع‌کنندگی آفات در کشاورزی به صورت پودرپاشی استفاده می‌شود.

البته قابل ذکر است از گوگردهایی برای کنترل بیماری و دفع آفات به صورت پودرپاشی استفاده کنید که حدود ۹۹ درصد خلوص داشته باشند. در صورت استفاده گوگردهایی با خلوص کمتر موجبات برگ‌سوزی فراهم می‌شود.

انواع کود گوگرد پودری مشهد عبارتند از:

  • کود گوگرد پودری مش۲۰۰
  • کود گوگرد پودری مش ۱۵۰
  • کود گوگرد پودری یک آسیابه
  • کود گوگرد پودری دو آسیابه
  • کود گوگرد پودری سه آسیابه

فروش گوگرد کشاورزی مشهد

فروش گوگرد پودری مشهد به قیمت روز با توجه به داخلی بودن این نوع از محصولات می تواند کمک کند تا همکاران توزیع و پخش محصولات را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

یکی از ساده ترین و البته پرکاربرد ترین گوگرد کشاوری را می توان انواع گوگرد پودری اشاره نمود.

این مرکز خرید، یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فروش و توزیع کود گوگرد پودری مشهد در کشور است که آن را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای به فروش می رساند و در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد و هدف آن ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای تمام متقاضیان و خریداران می باشد که می توان انواع و اقسام کود گوگرد کشاورزی را با قیمت بسیار مناسب خرید کنند.

تولید کنندگان همیشه سعی دارند با تولید گوگرد پودری و جنس خوب و با کیفیت و مرغوب آن را به صورت عمده و قیمت مناسب و ارزانی در اختیار خریداران خود قرار دهند و بتواند نظر آن ها را به خود جلب کنند.

این سایت از مراکز عرضه و خرید گوگرد پودری مشهد است و آن را با قیمت مناسب و با کیفیت های خوب به فروش می رساند و خریداران می توانند جهت خرید این محصول به این سایت مراجعه و محصول خود را سفارش دهند، لازم به ذکر است که این مرکز کمک فراوانی به شما خریداران محترم می کند که بتوانید با حذف واسطه ها به صورت کاملا مستقیم خرید خود را از آن داشته باشید و به هیچ عنوان نگرانی از بابت هزینه های زیاد برای تهیه محصول خود در دل نداشته باشید و بتوانید به آسانی محصول خود را تهیه کرد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد

قیمت کود گوگرد + مزایا و معایب کود گوگرد برای سیب زمینی

قیمت کود گوگرد | یکی از کودهای بسیار پرکاربرد در صنایع کشاورزی کود گوگرد است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *