Breaking News

فروش کود پلت مرغی ۳-۲-۳ فله

کود پلت مرغی ۳-۲-۳ با NPK طبیعی می باشد. که منظور از NPK 3-2-3 یعنی میزان نیتروژن، فسفر، پتاسیم در کود مرغی پلت شده می باشد.

فروش کود مرغی  ۳-۲-۳ NPK به صورت فله و در بسته بندی ۲۵ کیلوگرمی به بازار عرضه می گردد.

برای خرید و فروش کود مرغی خالص با ان پی کای درجه یک شما می توانید با مجموعه تولیدی ما در تماس باشید.

کود پلت مرغی 3-2-3

کود پلت مرغی ۳-۲-۳ چیست؟

کود پلت مرغی یک کود اساسی سالم و سازگار با محیط زیست است.

خاک حاوی بسیاری از مواد آلی به عنوان منبع غذایی برای زندگی است. کیفیت خاک به طور مداوم بهبود یافته و تشکیل هوموس تشویق می شود.

فعالیت میکروبیولوژیکی، ساختار، تهویه و تعادل آب زمین های کشاورزی را بهبود می بخشد. همچنین با افزایش ظرفیت گیاه برای جذب مواد مغذی از رشد ریشه های گیاه پشتیبانی می کند.

بیماری را محدود کرده و عملکرد را افزایش می دهد. علاوه بر مواد معدنی و مواد آلی ، NPK 3-2-3 حاوی تعداد زیادی عنصر کمیاب ( نیتروژن، فسفر، پتاسیم ) برای حفظ باروری طولانی مدت خاک است.

عناصر کمیاب عملکرد مهمی دارند و مواد مغذی اساسی برای گیاه هستند. عناصر کمیاب همچنین برای تعادل آب، فتوسنتز، تقسیم سلولی، باروری و متابولیسم پروتئین گیاهان مورد نیاز است.

به دلیل دارا بودن مواد آلی زیاد مواد معدنی، آنها به آرامی به گیاه رها می شوند و منبع تغذیه ای تدریجی گیاه را برای گیاه فراهم می کنند.

به جمع شدن خاک کمک می کند و خطر فرسایش را کاهش می دهد. اثر منفی محیطی سموم دفع آفات، فلزات سنگین و بسیاری از آلاینده ها در خاک را کاهش می دهد.

این یک منبع کربن و انرژی برای میکروارگانیسم های خاک است. این کود با افزایش خاصیت احتباس آب و هوادهی خاک به رشد گیاه کمک می کند. کود پلت مرغی ۳-۲-۳ باعث می شود که خاک راحت تر قابل کشت باشد و نفوذ ریشه های گیاه در خاک را تسهیل می کند.

کود پلت مرغی 3-2-3

ترکیبات کود پلت مرغی ۳-۲-۳

کود پلت مرغی ۳-۲-۳  دارای ترکیبات نیتروژن، فسفر، پتاسیم است که یکی از مواد آلی برای تقویت و رشد و نمو درختان و محصولات زراعی می باشد.

نیتروژن:

به عبارت ساده، نیتروژن باعث رشد گیاه می شود. این گیاه با رشد رویشی و گیاهی همراه است. نیتروژن بخشی از پروتئین های گیاه است.

بنابراین تقریباً در هر فرآیند لازم است  از رشد برگ های جدید گرفته تا دفاع در برابر آفات. نیتروژن بخشی از مولکول کلروفیل است که رنگ سبز آنها را به گیاهان می دهد و از طریق فتوسنتز در ایجاد مواد غذایی برای گیاه نقش دارد.

کمبود نیتروژن به عنوان زرد شدن کلی (کلروز) گیاه نشان می دهد. از آنجا که نیتروژن می تواند در گیاه حرکت کند، رشد پیر بیشتر از رشد جدید زرد می شود.

فسفر:

فسفر در فرآیندهای متابولیکی مسئول انتقال انرژی از یک نقطه به نقطه دیگر گیاه دخیل است. انرژی حاصل از ساقه را می توان با کمک فسفر به نوک برگها منتقل کرد.

همچنین در رشد ریشه و گلدهی بسیار مهم است. از آنجا که فسفر به آرامی در داخل خاک حرکت می کند، مهم است که آن را در خاک، جایی که به ریشه ها نیاز داشته باش، کار کنید.

پتاسیم :

پتاسیم را تنظیم کننده متابولیسم گیاه و داخل فشار آب و خارج از سلول های گیاهی تاثیر می گذارد. آن را برای توسعه ریشه خوب مهم است. به همین دلایل، پتاسیم برای تحمل تنش گیاه بسیار مهم است.

کود پلت مرغی ۳-۲-۳ NPK طبیعی و ارگانیک را یک بار امتحان کنید بی شک شیفته عملکرد این کود برای محصولات کشاورزی خود خواهید شد.

کود پلت مرغی 3-2-3

صادر کننده کود پلت مرغی فله ای

ما می توانیم در افزایش چرخه تولید کشورمان صادرات انواع کود پلت مرغی را مورد توجه ویژه قرار داده تا با صادر کردن کود مرغی ارگانیک در خرید و فروش این محصول مفید و درجه یک، سهیم باشیم.

در هر صادراتی قوانین و مقررات زیادی وجود دارد که برای شروع صادرات باید صادر کننده تمام آن قوانین و مقررات را یاد بگیرد و بکار بندد و یا با مراکز و افرادی که کارهای صادرات را بلد هستند و کارهای صادراتی انجام می دهند، ارتباط بگیرد، تا بتواند به موفقیت دست یافته و از پیش آمدن ضرر و  ضربه های اقتصادی جلوگیری کند.

لازم است که صادرکننده در زمینه صادر کردن کالا،  بازار یابی و  امور گمرکی، حمل بار و ترخیص آن، گرفتن کارت بازرگانی، قوانین و مقررات قرادادهای بازرگانی و گرفتن استاندارهای کالا علم و آگاهی پیدا کند و آگاهی کسب شده را در هر صادراتی به کار بگیرد .

کود مرغی هم یک کود کاملا ارگانیک است که انواع مختلف دارد و یکی از آنها کود پلت مرغی می باشد و آن را یا به صورت بسته بندی و یا به صورت فله ی می توان صادر کرد.

در صادر کردن کود پلت مرغی باید کشور مقصد مشخص شود چون هر کشوری قوانین و مقررات خاصی دارد .

About براکوئي

Check Also

قیمت پلت مرغی

قیمت پلت مرغی از تولید به مصرف + شناخت کود مرغ خام مرغداری

قیمت پلت مرغی با توجه به کیفیت و مواد تشکیل دهنده آن مانند، قیمت کود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *