آخرین خبرها

فروش مستقیم گوگرد بنتونیت دار شیراز

مرجع پخش گوگرد بنتونیت دار شیراز سعی می کند که این محصول با کیفیت را در تمام فروشگاه ها و مراکز خرید و فروش کشور چه به صورت مستقیم و چه از طریق واسطه به پخش برساند تا تمام مشتریان بتوانند محصول مورد نیاز شان را از نزدیک ترین شعبه به محل کار یا زندگی شان خریداری و استفاده کنند؛
هم چنین توزیع کنندگان گوگرد بنتونیت دار شیراز سعی می کنند انواع این محصول را در کیفیت، جنس، اندازه، سایز و… مختلف به پخش برسانند تا مشتریان نگران این نباشند که نمی توانند از نزدیک ترین فروشگاه این محصول را خریداری کنند و مجبورند برای خریداری این محصول درجه یک حتما شهر یا استان دیگری بروند.

 

نحوه انتخاب گوگرد بنتونیت دار مناسب

گوگرد بنتونیت دار با بازخورد بالایی از سمت مشتریان در بازار ها مواجه شد که به همین دلیل تولید کنندگان و سازندگان به تولید انبوه و هم چنین توزیع انبوه این محصول در بازار ها پرداختند تا هیچ کمبودی در هیچ کدام از بازار ها چه بازار های توزیع و چه بازار های خرید و فروش به وجود نیاید و مشتری نیز بتوانند با خیال راحت به خریداری محصول مورد نظرش در تعداد مورد نیازش بپردازد.

مشتری در هنگام خرید و انتخاب این محصول باید به معیار های مختلفی توجه کند تا بتوانند محصولی با کیفیت خریداری و استفاده کنند؛ که یکی از این معیار ها این است که محصولی که قصد خریداری اش را دارد حاوی چند درصد گوگرد و از چه نوع گوگرد معدنی یا پالایشگاهی است.

مشخصه ی دیگری که باید در انتخاب این محصول به آن توجه کند حاوی چند درصد بنتونیت و چه نوع بنتونیتی است؟ آیا بنتونیت آن برای کشاورزی مناسب است؟

از دیگر معیار ها که در انتخاب گوگرد بنتوینت دار باید به آن توجه کرد شکل ظاهری آن است که اندازه گرانول آن چقدر است؟ تا بتواند آب را به راحتی در خود جذب کند و سریعتر متلاشی شود و جذب سریع تر را به خاک و ریشه داشته باشد.

هم چنین باید به گواهی ثبت کودی هم توجه کنید که مورد تایید سامانه آب و خاک باشد. و در نهایت دارای بسته بندی مناسب جهت حمل و نقل بهتر و راحت و مقرون بصرفه تر برای کشاورزان عزیزمان باشد.

گوگرد بنتونیت دار شیراز

آنچه باید راجع به گوگرد بنتونیت دار باید بدانیم

گوگرد از محصولاتی می باشند که از گذشته تا به امروز مورد استفاده افراد قرار گرفته است که به همین دلیل از پر فروش ترین محصولات نیز می باشند؛ یکی از انواع آن کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله می باشد.

گوگرد بنتونیت دار از گوگرد های می باشد که دارای انواع مختلف به میزان درصد است، که شما می توانید انواع گوگرد بنتوینت دار ۷۵% و گوگرد بنتوینت دار ۵۰% را در بازار خریداری نمایید.

گوگرد بنتوینت گرانوله باعث اصلاح خاکهای آهکی و قلیایی می شود و ph خاک را کاهش می دهد. باعث افزایش حلالیت عناصر پر مصرف ماکرو و میکرو مانند آهن، روی و … میگردد. همچنین باعث کنترل بیماری و قارچ میگردد و باعث دور کردن حیوانات موزی از مزارع و باغات می شود.

جهت سهولت استفاده از گوگرد بنتوینت دار به شگل گرانول تولید میگردد که در بسته بندی کیسه ای ۲۵ کیلوگرمی تهیه و عرضه میگردد.

کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله یکی از بهترین نوع گوگرد برای کاهش PH خاک جهت اصلاح خاک می باشد.

اگر گیاهان شما دچار زردی در برگ جوان در قسمت انتهایی می باشد حتما دچار کمبود گوگرد می باشد. همچنین کمبود گوگرد در گیاهان باعث نازکی ساقه ها و پیچیدگی برگها می گردد.

که باید حتما نسبت به درمان آن اقدام نمایید که یکی از بهترین راهکارهای درمانی استفاده از کود گوگرد بنتوینت دار ۷۵% گرانوله است.

میزان مصرف گوگرد بنتوینت دار ۷۵% در زراعت به میزان ۲۰۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم در هکتار و در باغات به میزان ۱ تا ۲ کیلوگرم به ازای هر درخت استفاده گردد.

گوگرد بنتونیت دار شیراز

معرفی انواع گوگرد بنتونیت دار

کود گوگرد بنتونیت دار شکلی از کود گوگرد است که حجم لازم گوگرد را برای گیاهان فراهم می کند و خاک قلیایی را احیا می کند. بنتونیت گوگرد از کوچکترین ذرات تشکیل شده است که در نتیجه دانه های کود به سرعت در خاک از بین می روند.

گوگرد زیادی در گیاهان، به ویژه در برگ های آنها وجود دارد. این عنصر مسئول تولید پروتئین در گیاهان است، اما مهمترین وظیفه گوگرد، ایجاد اسیدهای آمینه و در نتیجه سنتز پروتئین است. این عنصر عامل مهمی در ایجاد ویتامین های لازم برای متابولیسم گیاه است.

کود گوگرد بنتونیت دار یکی از مهمترین تامین کنندگان عناصر مورد نیاز گیاهان زراعی و باغی می باشد. که در دو نوع تولید می گردد که عبارتند از:

  1. گوگرد بنتوینت دار ۷۵%
  2. گوگرد بنتونیت دار ۵۰%
  3. گوگرد بنتوینت دار ۹۰% پاستیلی یا عدسی

اختلاط مواد آلی و خواص قلیایی زمین های کشاورزی مشکلات قابل توجهی را به دنبال دارد که یکی از آنها کاهش حاصلخیزی خاک است. استفاده از کود گوگرد بنتونیت دار این مشکل را برطرف می کند.

کود بنتونیت گوگرد به طور مشابه دارای مزیت زیر است که عبارتند از:

  • گوگرد به دلیل خاصیت قارچ کشی خاک را ضد عفونی می کند.
  • استفاده از کود گوگرد بنتونیت دار منجر به خروج مواد مغذی پیچیده از خاک می شود.
  • گوگرد نقش مهمی در سنتز گیاهان دارد. استفاده از کود گوگرد بنتونیت دار باعث افزایش رشد گیاهان می شود.
  • استفاده از بنتونیت گوگردی منجر به کاهش pH خاک قلیایی و کشت مجدد آن می شود که منجر به بهبود جذب عناصری مانند نیتروژن، فسفات و عناصر کمیاب می شود.
  • بنتونیت گوگردی کود باعث افزایش مقاومت گیاهان در برابر سرما می شود که در عرض های جغرافیایی شمالی مهم است.
  • بیشتر گوگرد موجود در کود پیچیده بنتونیت گوگرد به سولفات تبدیل شده و مواد مغذی لازم این عنصر را در اختیار گیاهان قرار می دهد.
  • نتیجه اثرات ترکیبی بنتونیت گوگردی، برداشت غنی از غلات، میوه ها و سبزیجات است. آنها نه تنها ظاهر خوبی دارند، بلکه عطر نیز دارند.

گوگرد بنتونیت دار شیراز

توزیع بی واسطه گوگرد بنتونیت دار در شیراز

شما عزیزان بهتر است در هنگام خرید گوگرد بنتونیت دار به میزان درصد گوگرد و نوع گوگرد در گوگرد گرانول توجه نمایید چرا که تعیین می کند که مقدار مصرف آن برای هر هکتار و هر درخت چقدر باشد اگر میزان بنتونیت آن زیادتر از گوگرد باشد به همون نسبت مصرف آن بیشتر است.

علاوه بر این باید توجه نمایید که که حتما گوگرد بکار رفته در گوگرد بنتونیت دار از نوع پالایشگاهی پایه گازی باشد زیرا این نوع گوگرد دارای خلوص بالای از درصد گوگرد است و بازده عالی و بالاتری را دارا می باشد. که در هنگام خرید باید توجه ویژه به این امر نمود.

این محصول را به روش های مختلف به خریداران در سراسر کشور ارائه می کند که با توجه به کاربرد وسیع اغلب مشتریان انواع گوگرد بنتوینت دار شیراز را به شکل کلی و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند، خریداران کلی انواع‌ گوگرد بنتیونت دار گرانوله معمولا شرکت های تعاونی روستایی و فروشگاه های بزرگ خدمات کشاورزی و … می باشند که همیشه ساده ترین راه را برای خرید کردن انتخاب می کنند.

شرکت پردیس کود تولید کننده انواع کود گوگرد پالایشگاهی با خلوص بالای ۹۹درصد آماده ارائه خدمات بصورت مستقیم و بدون واسطه به خریداران در سراسر ایران با کمترین هزینه ممکن رو دارد.

ما با ارائه مستقیم گوگرد بنتونیت دار شیراز خرید این محصول را برای مشتریان استان فارس در شهر زیبای شیراز را فراهم آورده این تا به آسانی و بدون واسطه کود گوگرد بنتوینت دار ۷۵% با کیفیت و ضمانت آنالیز تهیه نمایند.

تضمین کیفیت و قیمت در ویتامین سرای طبیعت پردیس کود ایرانیان زمین

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد

قیمت کود گوگرد + مزایا و معایب کود گوگرد برای سیب زمینی

قیمت کود گوگرد | یکی از کودهای بسیار پرکاربرد در صنایع کشاورزی کود گوگرد است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *