آخرین خبرها

فروش عمده کود گوگردی پودری کشاورزی

از آنجا که کود هر ماده طبیعی یا غیر طبیعی است، برای غنی سازی خاک بسیار مفید خواهد بود به طوری که از نظر بسیاری از عناصر غذایی کمبود نداشته باشد.
کود گوگردی پودر شده یکی از کودهای مورد استفاده در کشاورزی برای غنی سازی و اصلاح خاک است.
این کود همچنین قابل استفاده در صنعت کشاورزی به عنوان اصلاح کننده خاک های قلیایی بوده و به عنوان آفت کش نیز به فروش می رسد.

فروش عمده کود گوگردی پودری کشاورزی

راهنمای انتخاب کود گوگردی کشاورزی

راهنمای انتخاب کود گوگردی کشاورزی  گوگرد یکی از عناصر ضروری گیاه است، مهمترین نقش آن افزایش فتوسنتز، افزایش فعالیت میکروارگانیسم های متصل به نیتروژن در خاک، در نتیجه افزایش نیتروژن در خاک، رشد و گسترش ریشه، سپس جذب فسفر را افزایش داده و باعث می شود رنگ برگ تیره شود.
اگر این رویداد در کشاورزی پایدار مدیریت نشود، باعث فرسایش شدید خاک و کاهش کیفیت خاک، باعث کاهش عملکرد محصولات کشاورزی می شود،باعث افزایش pH خاک می شود، باعث زرد شدن برگ ها و نیز کاهش عملکرد نهایی می شود.
بنابراین، می توان با افزودن گوگرد به خاک های کشاورزی به عنوان بافر یا عامل کنترل pH خاک، از این امر جلوگیری کرد.
البته باید توجه داشت که چه نوع گوگرد، به چه شکلی یا چه مواد افزودنی ممکن است موثر باشد؟

اما در کل ما دو نوع کود گوگردی داریم:

  • نوع اول گوگردهای معدنی است که به درستی پردازش نشده و مستقیماً از معدن استخراج شده و به کشاورز ارائه شده است.
  • شکل دیگری از کود گوگرد که در پالایشگاه ها تولید می شود انواع مختلفی دارد که  شامل گوگرد پودری، پاستیلی و گرانولی می باشد.
    گوگرد پودری تصفیه شده در پالایشگاه برای اهداف مختلفی از جمله در صنعت کشاورزی استفاده می شود، زیرا دارای بالاترین میزان خلوص است و آسیبی به مزارع کشاورزی وارد نمی کند.

کود گوگرد پودر شده به دلیل پودر بودن در کشاورزی برای کنترل بیماری ها و از بین بردن آفات به صورت اسپری پودری استفاده می شود.

خرید کود گوگردی پودر ۲۵ کیلویی

خرید کود گوگردی پودر 25 کیلویی با توجه به انواع کودهای گوگردی موجود در بازار، سوال واقعی این است که کدام نوع گوگرد برای کشاورزی مناسب است و کدام نوع گوگرد می تواند مضر باشد؟ اثرات مفید یا مخرب گوگرد به اشکال مختلف در بخش کشاورزی چیست؟
باید گفت گوگردی که اثر تخریبی کمتری روی سطح خاک می گذارد، برای کشاورزی مناسب است، کود گوگردی پودر شده در پالایشگاه پس از تولید و فرآوری، بسته‌بندی شده و به بازار عرضه می‌شود.
شما می توانید برای خرید کود گوگردی بسته بندی شده کیسه ای ۲۵ کیلویی، ۵۰ کیلویی و یا عمده اقدام کنید.
اما برای اطلاع از قیمت کود گوگردی و انواع کود های دیگر می توانید به وب سایت ها و مراکز مربوطه مراجعه کرده و محصول دلخواه خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *