آخرین خبرها

فروش عمده کود کلرید پتاسیم با شرایط ویژه

فروش ویژه کود کلرید پتاسیم ازبکستان از سوی این مجموعه به صورت مستقیم و عمده انجام می‌شود به گونه ای که همواره فروشندگان این نوع کود کلرید پتاسیم می کوشند تا با عرضه محصولاتی کاربردی و همچنین در انواع برندهای متناسب با نیاز مصرف کنندگان بتواند آن‌ها را در جهت دستیابی به کلرید پتاسیم از نوع ازبک وارداتی انجام دهند. از آنجایی که کود کلرید پتاسیم یکی از محصولات و کودهای پر مصرف پتاسیم به حساب می‌آید لذا این مجموعه می‌کوشد با عرضه و فروش ویژه کلرید پتاسیم ازبکستان وارداتی جوابگوی این نیاز به مشتریان واقعی خود باشد.

پتاسیم (K) یکی از مهمترین مواد مغذی است که به عنوان کود برای درختان میوه استفاده می شود. پتاسیم (که پتاس نیز نامیده می شود) در برچسب کود به عنوان K2O ذکر شده است. پتاسیم نقش اساسی تغذیه ای در تعیین عملکرد، اندازه میوه و کیفیت دارد.

خاکهای شنی مورد استفاده برای تولید درختان میوه به طور طبیعی دارای پتاسیم کم هستند. همچنین، پتاسیم ثابت نیست و حتی در کودهای مکرر در آن خاکهای شنی تجمع نمی یابد. بنابراین، استفاده از کود پتاسیم هر ساله برای دختان میوه مورد نیاز است. کمبود پتاسیم در زمانی که یک درخت به طور معمول بارور می شود معمول نیست، اما کمبود آن می تواند در خاکهای با pH بالا یا زمانی که میزان بالای نیتروژن باعث تحریک تولید زیاد میوه می شود، ایجاد شود.

ویژگی و مزایای کود کلرید پتاسیم برای درختان میوه

یکی از کودهای پتاسیم دار که برای درختان میوه بخصوص درختان مرکبات مورد مصرف قرار میگیرد کود کلرید پتاسیم می باشد زیرا این کود حاوی ۶۰درصد پتاسیم خالص است که صددرصد در آب حل شده و به صورت محلول پاشی و یا همراه آبیاری برای درختان مورد استفاده قرار میگیرد.

این کود دارای مزایا و ویژگی های زیادی می باشد که در این مطلب به مختصر از ویژگی های آن می پردازیم به طور کلی عبارتند از:

  • باعث افزایش رشد ریشه شده و مقاومت گیاه را در برابر خشکی، دمای پایین و یخ زدگی بهبود می بخشد.
  • سلولز تولید می کند و از خم شدن ساقه و ریشه گیاه جلوگیری می کند.
  • حداقل شصت آنزیم درگیر در رشد گیاه را فعال می کند.
  • به انتقال شکر و نشاسته کمک می کند.
  • باعث افزایش مقدار نشاسته در گیاهان می گردد.
  • مقدار پروتئین را در گیاهان افزایش می دهد.
  • فشار اسمزی را حفظ کرده و از دست دادن آب توسط سلول ها را کند می کند.
  • به کنترل تعادل یونی در گیاه کمک می کند.

معرفی انواع کلرید پتاسیم با کیفیت

پتاسیم کلرید (KCl) این محصول معمولا از معادن استخراج شده و به شکل رسوبات معدنی وجود دارد. دارای هزینه پایین و مقدار پتاس بالا در بین سایر کودهای پتاسیم دار می باشد. البته ناگفته نماند دارای معایبی هم هست که مهمترین آن داشتن درصد کلر در آن می باشد که این در صورتی باید به آن توجه نمود که آب و خاک منطقه مورد مصرف شور باشد در غیر این صورت مشکل خاصی را برای محصولات کشاورزی به وجود نخواهد آورد.

انواع مختلف کود کلرید پتاسیم در بازار موجود می باشد که عبارتند از:

  • کود کلرید پتاسیم صورتی رنگ ازبکستان که دارای ۶۰درصد پتاسیم و ۱۰۰% محلول در آب هاست
  • کلرید پتاسیم صنعتی سفید که در گرید های مختلف تولید میگردد بسته به نوع مصرف مواده اولیه

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

خرید و فروش کود کلرور پتاسیم پودری به قیمت عمده

کود کلرور پتاسیم پودری، یکی از پرفروش ترین انواع کودها می‌باشد، که سرشار از پتاسیم سولفات است. کشاورزان قبل از کشت محصول، مقداری از این کود را بر روی خاک می‌پاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *