آخرین خبرها

فروش عمده کلرور پتاس وارداتی

ترکیب کلرور پتاس از نظر ظاهری به صورت یک کریستال سفید یا پودر کریستالی می باشد که مواد تشکیل دهنده این ترکیب دو عنصر بسیار مهم کلر و پتاسیم است.

از این ترکیب در تهیه مواد غذایی و خوراکی، کودها و مواد منفجره استفاده های ویژه ای می شود. روند تولید و عرضه این محصول خوشبختانه در سطح ایران دارای انعکاس بالایی می باشد.

کلرید پتاسیم وارداتی از کشور ازبکستان، روسیه، چین و … با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت را می توان به روش اینترنتی به صورت عمده خرید نمود.

کلرور پتاس وارداتی

کارخانه تولیدی کلریدپتاسیم وارداتی

یکی از شاخص های مهم محصول کلرور پتاس در صنایع تولید کودهای پتاسیم دار غلیظ بودن این ترکیب می باشد از این رو در صنعت کود سازی از شکل محلول کلرید پتاسیم نیز استفاده می شود.

متخصصین صنعت کشاورزی معتقدند که کلریدپتاسیم مورد مصرف صنایع ساخت کودهای پتاسیم دار باید دارای غلظت های بالایی باشند.

کودهای پتاسیم داری همچون کلرید پتاسیم به صورت محلول تاثیر بیشتری در جذب خاک های زراعتی دارند، به عبارت دیگر سریع تر جذب خاک می شود. فعالان حوزه کودسازی می توانند جهت سفارش محصول کلرید پتاسیم وارداتی با ما در ارتباط باشند.

کلرور پتاس وارداتی

قیمت تولید کلرور پتاس وارداتی

کلریدپتاسیم در زمره ی آن دسته از ترکیباتی است که هم در داخل کشور تولید می شود و هم با قیمت های پایین تر از کشورهایی همچون ازبکستان، روسیه، چین، آلمان و … به صورت وارداتی تامین می گردد.

بیشتر متقاضیان این محصول صنایع کودسازی می باشند از این رو بسیاری از این فعالان دنبال محصولی با قیمت پایین تر هستند و محصول کلریدپتاسیم وارداتی بیشتر از تولید داخلی نیاز آن ها را برطرف می سازد.

کلرور پتاس وارداتی

عرضه اینترنتی کلرید پتاسیم وارداتی

کلرید پتاسیم یک جانشین برای نمک طعام محسوب می شود و در مواردی دارای کاربردهای مفیدی در صنایع غذایی و دارویی می باشد. از این محصول به عنوان بازدارنده تنفس در عمل های جراحی قلب استفاده می گردد.

با توجه به استفاده این ترکیب در صنایع دارویی و غذایی، باید در انتخاب کیفیت تولیدی آن نهایت توجه اعمال گردد. از این رو ما محصولی با بهترین کیفیت تولیدی به صورت وارداتی در انواع برندهای مطرح در بازارهای تجاری، در اختیار متقاضیان و فعالان این حوزه عرضه می داریم و کافی است به این منظور مشتریان با ما تماس بگیرند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

خرید و فروش کود کلرور پتاسیم پودری به قیمت عمده

کود کلرور پتاسیم پودری، یکی از پرفروش ترین انواع کودها می‌باشد، که سرشار از پتاسیم سولفات است. کشاورزان قبل از کشت محصول، مقداری از این کود را بر روی خاک می‌پاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *