آخرین خبرها

فروش بهترین کود پلیت مرغی مرغوب

بهترین کود پلیت مرغی مرغوب چه نوعی است؟ از کجا کود پلت مرغوب و نا مرغوب را تشخیص دهیم؟ کود های ارگانیک کودهای هستند که منشا گیاهی یا حیوانی دارند. که دارای درصد پایینتر از عناصر غذایی نسبت به کودهای شیمیایی می باشند. اما درصد مورد نیاز مواد غذایی درختان رو تامین می کنند.

کود پلیت مرغی مرغوب

همه چیز درباره کود پلیت مرغی مرغوب

امروزه استفاده از کود پلیت مرغی مرغوب افزایش یافته است زیرا هم از نظر هزینه ای کمتر است و هم بازده عالی نسبت به کودهای شیمیایی رو دارد.

در تولید کود پلیت مرغی تولید کننده ها می توانند درصد کودهای ماکرو ومیکرو را به دلخواه تنظیم کنند که هر منطقه به چه نوع کود پلیت مرغی مرغوب نیاز دارد.

بعضی تولید کننده ها برای بازده بهتر و بالا رفتن کیفیت کود پلیت مرغی به آن مواد بیولوژیکی مفید برای جذب بهتر خاک و بهینه باکتریهای تیوباسیلوس  و قارچ ها و میکروارگانیسم های با توجه به شرایط آبی و خاکی به این نوع کود ها اضافه می نمایند.

کود پلیت مرغی مرغوب می تواند در طول فصل به دلیل مانگاری خوبش باعث تغذیه خاک و گیاه شود و در طول فصل خا را حاصلخیز نگهدارد.

به دلیل فراوری کود پلیت مرغی عاری از هر نوع بیماری و تخم و علف هرز می باشد و هیچگونه آلودگی ندارد.

کود پلیت مرغی مرغوب

 

تولید انواع کود پلیت مرغی مرغوب

تولید کود پلیت مرغی امروزه توسط شرکت های زیادی در ایران تولید و به بازار عرضه می شود ولی آیا هر نوع کود پلت مرغی برای محصولات کشاورزی مفید است؟ چه نوع کود پلیت مرغی مرغوب است؟

با توجه به اینکه در هر عرصه ای سودجویانی و متقلبین زیادی هستند و کودهای زیادی را با انواع درجات کیفیت پایین روانه بازار نموده اند، در خرید کود پلیت مرغی باید بسیار تامل کرد. تا جنس بی کیفیت و بنجل را به جای کود مرغوب نخریم.

قابل توجه است مرغداری های زیادی در ایران به تولید کود مرغی می پردازند کود پلیت مرغی یکی از محصولات مرغوب که با فراوری این کودها به بازار عرضه میگردد.

تولید انواع کود پلیت مرغی مرغوب در درجات و مواد مختلف و در بسته بندی متفاوتی  و برندهای گوناگون تولید و به بازار عرضه می گردد. که عبارتند از:

  1. کود پلت مرغی بردو
  2. کود پلیت مرغی مشهد
  3. کود پلیت مرغی فارم کود
  4. کود پلت مرغی کاسپین
  5. کود پلیت مرغی پلنت استار
  6. کود پلت مرغی هارپا
  7. کود پلت مرغی داتیس
  8. کود پلت مرغی آلکان
  9. کود پلیت مرغی یزد
  10. و…
قابل ذکر است کودی دارای مرغوبیت بالاست که مورد تایید بهداشت دامپزشکی قرار گرفته باشد و همچنین گواهی ثبت کودی و آنالیز تضمین شده از سوی تولید کننده به کشاورزان عرضه شود.

 کود پلیت مرغی مرغوب

پخش مستقیم کود پلیت مرغی مرغوب

پخش مستقیم کود پلیت مرغی مرغوب به صورت گسترده در سراسر کشور با آنالیزهای گوناگون صورت می پذیرد.

که بهترین نمونه کود پلیت مرغی با آنالیز مرغوب را می توان از طریق اینترنت به صورت ویژه تهیه کرد، در این راستا برای رسیدن به خرید کود مرغوب باید چکار کرد؟

برای خرید کود پلیت مرغی مرغوب با بهترین آنالیز در بازار احتیاج به تامل است. چنانچه قصد خرید مستقیم از تولید کننده را دارید کافیست به سایت های اینترنتی کارخانه های تولید کننده یا مراکز پخش مستقیم کود پلت مرغی مراجعه نمایید.

سفارش خود را به کارشناس فروش کارخانه بدهید و منتظر دریافت محصول در محل مذکور باشید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت پلت مرغی

قیمت پلت مرغی از تولید به مصرف + شناخت کود مرغ خام مرغداری

قیمت پلت مرغی با توجه به کیفیت و مواد تشکیل دهنده آن مانند، قیمت کود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *