آخرین خبرها

فروشندگان برتر کود سولفات آمونیوم مرغوب

کود سولفات آمونیوم مرغوب با بهترین نتیجه برای رشد و نمو هرچه بهتر گیاهان و محصولات کشاورزی است. کود سولفات آمونیوم نوعی نیتروژن محلول در آب سریع عمل می کند که رشد رویشی را تحریک می کند و رنگ سبز عمیقی ایجاد می کند.

حاوی گوگرد زیاد (۲۴٪) برای تقویت تجزیه خارش از طریق تحریک میکروارگانیسم های خاک، رنگ و تراکم چمن را بهبود می بخشد.

نوعی نیتروژن و گوگرد بسیار اقتصادی است.

تحمل بیشتری به خشکی و سختی زمستان را بهبود می بخشد.

یک ماده کریستالی با کیفیت بسیار بالا و دارای کیفیت بالا می باشد که در نتیجه هیچ کالای دوقلو تولید نمی شود.

کود سولفات آمونیوم مرغوب

اهمیت کیفیت کود سولفات آمونیوم مرغوب

در مورد مزایای استفاده از یک نوع کود نسبت به نوع دیگر سالهاست که مورد بحث قرار می گیرد. این بحث احتمالاً تا مدتی ادامه خواهد یافت تا زمانی که مردم بپذیرند که هر کودی با هر کیفیتی بیش از یک نوع وجود دارد.

به خوبی شناخته شده است که اشکال شیمیایی ازت به راحتی در دسترس گیاهان است. به محض اینکه کودهای آمونیوم یا نیترات در محلول خاک حل می شوند، بسیاری از گیاهان قابل جذب هستند.

بنابراین، آنها در اصلاح سریع کمبود نیتروژن در خاک بسیار مفید هستند. با این حال، نیترات ها به راحتی از خاک شسته می شوند زیرا نمی توان آنها را در سطح ذرات رس جذب کرد (ثابت).

بنابراین، آب یا باران به راحتی آنها را از بین می برد. کود سولفات آمونیوم مرغوب به میزان قابل توجهی جذب می شود، اما فرم آزاد (ثابت نشده) آمونیوم به سرعت در اثر اکسیداسیون شیمیایی توسط ارگانیسم های خاص خاک به نیترات ها تغییر می یابد و با شستشو (شستشوی مواد مغذی از خاک) از بین می رود.

به همین دلیل کیفیت کود سولفات آمونیوم مرغوب برای کشاورزان از اهمین خاصی برخوردار است تا با خرید کود سولفات آمونیوم مرغوب بتوانند بهترین محصولات و با کیفیت ارگانیک و برتر را تولید و به بازار عرضه نمایند.

کود سولفات آمونیوم مرغوب

موارد استفاده از کود سولفات آمونیوم مرغوب

مصارف کشاورزی: سولفات آمونیوم در درجه اول در جایی که نیاز به مکمل باشد استفاده می شود. نیتروژن N و گوگرد S برای تأمین نیاز غذایی گیاهان در حال رشد. از آنجا که فقط ۲۱٪ N دارد، منابع کود دیگری نیز وجود دارند که بیشتر متمرکز هستند. و مقرون به صرفه برای اداره و حمل و نقل.

با این حال، آن را بسیار عالی فراهم می کند. منبع S که دارای عملکردهای اساسی بسیاری در گیاهان از جمله سنتز پروتئین است.

از آنجا که کسر N به شکل آمونیوم موجود است، سولفات آمونیوم غالباً در خاکهای سیلاب برای تولید برنج مورد استفاده قرار می گیرد، جایی که کودهای مبتنی بر نیترات به دلیل ضررهای دفع زدایی انتخاب مناسبی هستند.

محلول حاوی کود سولفات آمونیوم محلول غالباً به اسپری های علف کش بعد از ظهور اضافه می شود تا اثربخشی آنها در کنترل علفهای هرز بهبود یابد. این عمل در افزایش اثربخشی علف کش با سولفات آمونیوم بویژه مؤثر است.

منبع آب حاوی غلظت قابل توجهی کلسیم، منیزیم یا سدیم است. و دارای درجه خلوص بالا ست کود سولفات آمونیوم.

به طور کلی استفاده از سولفات آمونیوم به صورت عمومی عبارتند از:

  • استفاده به عنوان عامل جوش در جوشکاری
  • در صنعت غذایی به عنوان بهبود دهنده خمیر نان
  •  برای تنظیم اسیدیته مواد غذایی از جمله آرد و نان 
  • در صنعت آبکاری به عنوان یک افزودنی در حمام آبکاری
  • در صنعت رنگرزی ، به عنوان ماده کمکی رنگ های اسیدی
  • به عنوان منبع نیتروژن برای محیط کشت در تولید مخمر تازه
  • در صنعت نساجی به منظور بازدارنده آتش و ساخت مواد نسوز 
  • استفاده در صنعت چرم و دباغی پوست جهت عملیات آهک گیری
  • در صنعت داروسازی سولفات امونیوم برای خالص سازی پروتئین ها 

کود سولفات آمونیوم مرغوب

تولید کنندگان کود سولفات آمونیوم مرغوب

شرکت های تولید کننده سولفات آمونیوم در ایران زیاد نیستن شما با یک سرچ ساده در اینترنتی می توانید با کارخانه های تولید کننده کود سولفات آمونیوم مرغوب ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

تولید کننده کود سولفات آمونیوم با استفاده از تجهیزات درجه یک و همچنین افراد متخصص اقدام به ساخت و عرضه ی این محصول می کند.

کود سولفات امونیوم  کود شیمیایی است که مشتریان زیادی در سراسر کشور دارد. کشاورزان و باغداران این محصول را می خرند و مورد استفاده قرار می دهند. این کود انواع مختلفی دارد که از جمله کریستاله، دانه شکری، گرانوله، پودری می باشد. این محصولات به صورت اینترنتی و یا حضوری به مشتریان ارائه می گردد.

فروش عمده ای هم به نفع فروشنده و هم به سود خریدار است چون قیمت محصول کاهش می یابد و محصول با قیمت پایین به دست مصرف کننده می رسد.

فروش اینترنتی کود شیمیایی سولفات آمونیوم مرغوب برای کسانی که فاصله ی طولانی تا مراکز فروش دارند و همچنین وقت و هزینه ی کافی برای رفتن به این مراکز را ندارند بهترین گزینه می باشد. در خرید و فروش اینترنتی تخفیف های ویژه بر روی محصولات وضع می شود.

بنابراین اگر کشاورز می خواهد محصولی ارزان را خریداری کند بهتر است به این سایت مراجعه کند ما در این سایت انواع کود سولفات آمونیوم از جمله سولفات آمونیوم وارداتی ازبکستان را  با مشخصات کامل، همچنین تضمین آنالیز و قیمت ها قرار داده ایم تا مشتریان با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کنند.

اگر سوالی در مورد انواع کود کشاورزی و قیمت های لحظه آخری داشتید می توانید با شماره تلفن هایی که در پایین این سایت قرار دارد با کارشناسان ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *