آخرین خبرها

فروشنده کود گوگرد معدنی ارگانیک

فروشنده کود گوگرد ارگانیک معدنی درواقع معادن استخراج این ماده معدنی می باشد، معدن داران پس از استخراج به صورت مستقیم این محصول را به فروش می رسانند، البته این محصول دارای دفاتر و مراکز فروش بوده و از طریق این نمایندگی ها اقدام به فروش این کود می کنند، البته وب سایت های اینترنتی عرضه محصولات و تجهیزات کشاورزی نیز از فروشندگان کود گوگردی معدنی ارگانیک به صورت آنلاین و غیر حضوری هستند.

 

ویژگی های کود گوگرد معدنی ارگانیک

 

کود های گوگردی دارای انواع مختلفی بوده از جمله این کودها می توان به نوع معدنی ارگانیک آن اشاره نمود، در این گونه کودها هیچ گونه فرآوری انجام نمی شود، و به صورت مستقیم پس از استخراج از معدن به دست کشاورزان می رسد، کود گوگردی معدنی از عناصر مهم در کشاورزی می باشد، این کود موجب کاهش PH خاک می شود، و از زرد شدن برگ ها و کاهش عملکرد محصول جلوگیری به عمل می آورد.

از ویژگی های عمده این کودها کمک به تولید پروتئین در گیاه می باشد، سطح کوتیکول گیاه که از نوعی لیپید خاص تشکیل شده است به کمک این بین کود در روند تشکیل آن تسریع به وجود می آید، کود گوگرد معدنی، در تشکیل آنزیم های مورد نیاز گیاه برای انجام فعالیت های بیوشیمی بسیار موثر می باشد. همچنین موجب افزایش ارزش غذایی گیاهان علوفه ای می شود، به دلیل عدم فرآوری این کودها ممکن است شامل عناصر سمی مانند آلومینیوم و سرب باشند و استفاده آن در زمین های کشاورزی عناصر سمی را وارد خاک کرده و به دنبال آن این عناصر به گیاه وارد شده و وارد چرخه غذایی انسان شود.

از ویژگی های این کود معدنی این است که می بایست توسط باکتری های خاک تجزیه شده و به سولفور تبدیل سود و بعد از آن توسط گیاه جذب شود. این عنصر معدنی اگر بیش از حد به خاک اضافه شود موجب فرسایش و از هم پاشیدگی ساختمان خاک شده و اثرات جبران ناپذیری بر محیط زیست برجای می گذارد.

قیمت دقیق کود گوگرد معدنی ارگانیک

 

قیمت کود گوگرد ارگانیک به کیفیت و حجم های بسته بندی آن بستگی دارد، برای اطلاع از قیمت دقیق این کودها می توان به مراکز فروش انواع کودهای کشاورزی مراجعه نمود و یا این که از طریق دفاتر پخش و فروش این کالا از قیمت دقیق آن آگاه شد.

البته وب سایت های اینترنتی زیادی در زمینه فروش و پخش کودهای گوگردی فعال هستند با مراجعت به این وب سایت ها نیز می توان به صورت غیر حضوری و آنلاین و به صورت لحظه ای قیمت ها را به صورت دقیق بررسی نمود. و از تغییرات قیمت ها مطلع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *