آخرین خبرها

عرضه کننده کود سولفات آمونیوم سیب زمینی

کود سولفات آمونیوم سیب زمینی را از کجا تهیه کنیم؟ آیا کود سولفات آمونیوم داخلی با کود سولفات آمونیوم خارجی متفاوت است؟ طریقه استفاده از کود سولفات آمونیوم سیب زمینی به چه شکل است؟ آیا انواع کود سولفات آمونیوم رو میشناسید؟ کدام نوع کود سولفات آمونیوم سیب زمینی بهتر است؟

تولید سیب زمینی یکی از محصولات پر مصرف کشاورزی بوده است. که مناطق زیادی از ایران به کشت سیب زمینی هم برای مصرف داخل و هم صادراتی پرداخته اند.

سیب زمینی یک محصول نسبتاً کم عمق ریشه است که ریشه های کمی زیر عمق ۲ پا دارد. در خاک های لومی و بافت ریز، قابل رشد هستن.

به همین دلیل کود دهی و تغذیه آن از اهمیت ویژه ای برای داشتن یک تولید با کیفیت و عالی برخوردار است.

یکی از راهکارهای مهم مدیریت در تولید سیب زمینی با کیفیت بالا و کیفیت، در دسترس بودن مواد مغذی گیاهان است. یک محصول سیب زمینی به مقادیر زیادی مواد مغذی نیاز دارد.

یکی از توصیه های کود سولفات آمونیوم سیب زمینی است که بعد از آزمایش خاک در پاییز یا بهار قبل از تولید سیب زمینی به خاک اضافه می گردد.

استفاده از کود سولفات آمونیوم برای سیب زمینی

سیب زمینی به دلیل نیاز غذایی بی نظیرش در انواع مختلفی در مناطق متفاوت با کیفیت های متفاوتی تولید و کشت می گردد.

به همین منظور کود دهی آن هم براساس آنالیز خاک مورد بررسی قرار می گیرد و استفاده از هر نوع کود برای هر منطقه با نوع آب و هوا و خاک آن متفااوت می باشد.

به طور کلی استفاده از کود سولفات آمونیوم سیب زمینی باعث:

  1. منبع نیتروژن بر عملکرد کل غده های سیب زمینی، غلظت مواد مغذی موجود در گلبرگ سیب زمینی و ظهور گیاهان در حال رشد بویژه در مزارع فسفر کم در دسترس تأثیر داشت.
  2. باعث افزایش غلظت نیترات ازت، کلسیم و منیزیم در دمبرگهای گیاهی، اما در غلظتهای پایین فسفات-فسفر
  3. کاربرد سولفات آمونیوم در خاکهای واکنش خنثی و قلیایی منجر به کاهش PH خاک شده میزان مساوی ازت شد. در خاکهای اسیدی، اوره برابر با سولفات آمونیوم ظاهر شد.
  4. سیب زمینی گیاهان دارای کود سولفات آمونیوم که در خاکهای فسفر کم موجود رشد کرده اند علائم کمبود فسفر را در اوایل فصل به نمایش گذاشتند اما با نزدیک شدن گیاه به این بلوک ها این علائم را پشت سر گذاشت.
  5. افزایش مقدار کیفیت تولید سیب زمینی
  6. ر خاکهای خنثی و قلیایی، سولفات آمونیوم به عنوان منبع نیتروژن برای سیب زمینی از اوره کارآمدتر بود. در خاک های اسیدی، نشانه های این بود که اوره برابر با سولفات آمونیوم در بازده سیب زمینی است.

انواع کود سولفات آمونیوم

کود سولفات آمونیوم در انواع متنوع و برای مقاصد گوناگون در سطح کیفتی بسیار بالا و استاندارد تولید شده و به بازار عرضه می شود.

  • کود سولفات آمونیوم کریستاله
  • کود سولفات آمونیوم دانه شکری
  • کود سولفات آمونیوم پودری
  • کود سولفات آمونیوم گرانوله

کود سولفات امونیوم موجود در بازار ایران یا تولید داخل هستن یا از کشورهای مانند ازبکستان، چین، روسیه، و… واردات انجام می شود.

که بهترین نوع آن که در خاک های ایران بیشترین بازه را برای محصولات کشاورزی داشته است کود وارداتی سولفات آمونیوم ازبک بوده است.

که بهترین نوع آن که در خاک های ایران بیشترین بازه را برای محصولات کشاورزی داشته است کود وارداتی سولفات آمونیوم ازبک بوده است.

بازار فروش کود سولفات آمونیوم

بازار فروش کود سولفات آمونیوم وارداتی کجاست؟ از کجا می توانی کود سولفات آمونیوم با کیفیت درجه یک رو تهیه کنیم؟

کود سولفات آمونیوم سیب زمینی کودی است که ٢١ درصد ازت و ٢۴ درصد گوگرد دارد، اسیدزا بوده و بهترین کود برای شرایط خاک های ایران است.

به همین دلیلی یکی از کودهای پر مصرف این روزهای برای کشاورزی می باشد.

و کشاورزان زیادی این روزها کود سولفات آمونیوم را به جای اوره استفاده می نمایند زیرا هم با صرفه تر بوده و هم بازده عالی تری نسبت به کود اوره دارد.

به همین دلیل که تقاضای زیادی از کشاورزان به خرید کود سولفات آمونیوم افزایش یافته بازار خرید و فروش آن هم روز به روز دارد رونق بیشتری میگیرد.

همچنین به دلیل مصرف زیاد و تولید کم در کشور عزیزمان ایران این کود از گشورهای دیگر مانند ازبکستان و چین و روسیه و… واردات می شود.

جهت خرید مستقیم از بازار فروش کود سولفات آمونیوم با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ما با ارائه کود با کیفیت توانسته ایم یکی از برترین وارد کنندگان کود سولفات آمونیوم از کشورهای همسایه باشیم. چنانچه قصد خرید کود سولفات آمونیوم ازبک را دارید همین حالا فرم ارتباط با ما را تکمل نمایید تا کارشناسان ما با شما ارتباط بگیرد.

افتخار نمیکنیم که بهترینیم افتخار میکنیم که بهترینها با ما کار می کنند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *