آخرین خبرها

عرضه عمده کود گوگرد برای درخت پسته

کمبود عنصر گوگرد در گیاهان و درختان به کمبود عنصر نیتروژن در آن ها شباهت دارد. بهترین و با کیفیت ترین کود گوگرد برای درخت پسته به صورت عمده از طریق شرکت پردیس کود با مناسب ترین قیمت عرضه می شود. خاک های کشاورزی ایران بسیار آهکی بوده و آب های آبیاری نیز دارای درصد بالایی از بی کربنات می باشد. یکی از را های کاهش خاصیت قلیایی خاک استفاده از کود های کشاورزی گوگرد دار می باشد. گوگرد از عناصر مهم در تغذیه گیاه و یکی از مهم ترین عناصر سازنده در گیاهان و درختان می باشد و اگر گیاه دچار کمبود این عنصر شود رشد گیاه متوقف می شود.

کود گوگرد برای درخت پسته

مزایای استفاده کود گوگرد برای درخت پسته

همان طور که در بالا اشاره کردیم گوگرد جهت اصلاح خاک های قلیایی در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از گوگرد به عنوان کود در باغات پسته سبب رشد مناسب و افزایش کیفیت و مرغوبیت محصول نهایی می شود. هم چنین از گوگرد برای دفع آفات و حشرات و سموم در باغات و مزارع استفاده می شود. آفت پسیل پسته یکی از مهم ترین آفت های درختان پسته می باشد و بیشترین زمان استفاده از کود گوگرد برای درخت پسته در هنگام از بین بردن این نوع آفت می باشد.

کود گوگرد برای درخت پسته

زمان گوگرد پاشی پسته و مقدار مصرف گوگرد

بهترین زمان برای گوگرد پاشی درختان پسته پس از زمانی است که پوست پسته استخوانی شده است و تا زمان ۱۵ روز قبل از برداشت پسته می باشد. قبل از گوگرد پاشی درختان پسته و ریختن آن به داخل سم پاش باید از الک ریز عبور داده شود. برای هر هزار لیتر آب ۲۵ تا ۳۰ کیلوگرم گوگرد مورد نیاز است. گوگرد باید طی چند مرحله به تانکر کود پاش اضافه شود. توجه داشته باشید که بهتر است تانکر کود پاش زیاد پر نباشد.

کود گوگرد برای درخت پسته

چه نوع گوگرد برای درختان پسته مناسب است

گوگرد به دو دسته گازی و معدنی یا نفتی تقسیم می شود. گوگرد پاشی باغات پسته با استفاده از گوگرد با پایه معدنی نسبت به پایه گازی آن در کمنترل آفت پسیل پسته بسیار بهتر عمل می کند. البته برای از بین بردن آفات دیگر از گوگرد با پایه گازی نیز می تواند استفاده کرد. بهترین گوگرد برای درختان پسته دارای ویژگی هایی مانند خلوص ۹۹ درصد، دانه بندی با مش ۲۰۰ و خالص و دارای رنگی طبیعی است. جهت سفارش با کیفیت ترین نوع گوگرد برای درختان پسته از طریق شماره تماس های موجود در سایت پردیس کود با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *