آخرین خبرها

عرضه عمده کود کلرید پتاسیم KCL با بهترین قیمت

یکی از مهمترین کودهای کشاورزی پتاسیم دار کود کلرید پتاسیم ( kcl ) است؛ که توسط شرکت های عرضه کننده این محصولات ارائه شده و در دسترس کشاورزان قرار می گیرد، کلرید پتاسیم هم در داخل ایران تولید و هم از کشورهای همسایه وارد ایران می گردد.

این کود همانگونه که از نام آن پیداست، کودی است دارای پتاسیم بالا که برای محصولات کشاورزی که بر اثر کمبود پتاسیم از بین رفته اند و یا میوه دهی آن کاهش یافته مورد استفاده قرار میگیرد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]کلرید پتاسیم دارای ترکیبات پتاسیم و و کلر می باشد که ددر کشاورزی بیشتر برای مناطقی که از آب و خاک شیرینی برخوردار هستند مورد مصرف قرار میگیرد زیرا دارای کلر بالا نسبت به دیگر کودهی پتاسیمی است ولی به نوبه خود دارای بازده عالی در افزایش محصول و کیفیت و حجم برداشت محصولات کشاورزی می شود.[/hwgold-dash]

گفتنی است کود کلرید پتاسیم به عنوان ماده اولیه برای تولید انواع محصولات کشاورزی مانند کود سولوپتاس، کود نیترات پتاسیم، کود NPK و در صنعت غذا و دارو برای تولید انواع سرم و قرص و در صنعت برای حفاری چاه های نفت و گاز و تهیه پودر آتش نشانی، و تولید انواع شویندها و … مورد مصرف قرار میگیرد.

علت شهرک کود کلرید پتاسیم ازبک چیست؟

سنگ معدن حاوی نمک پتاسیم است که به طور کلی “سنگ معدن پتاس” نامیده می شود.

تا کنون بیشترین استفاده نهایی از این محصولات پتاس برای کودهای پتاسیم است، جایی که محتوای K2O پتاسیم (K)، یکی از سه عنصر ضروری گیاه را تأمین می کند.

کودهای پتاسه نمک های معدنی هستند که بیشتر به صورت خشک با اندازه ذرات از دانه درشت تا درشت تا ریز تولید می شوند.

کلرید پتاسیم کریستالی است بی بو و دارای رنگ های صورتی و سفید که برای مصارف مختلف از جمله کشاورزی، صنعت غذا و دارو، گل حفاری چاه، تولید کود سولوپتاس و نیترات پتاسیم، تولید انواع شوینده ها و سرم و قرص و … مورد استفاده قرار میگیرد.

علت شهرک کود کلرید پتاسیم ازبک در بین کشاورزیان عبارتند از:

  • دارای محتوای زیادی از پتاسیم نسبت به سایر کودهای پتاسیم دارد و به راحتی در آب حل می شود.
  • به راحتی با دیگر کودها مخلوط شده و دارای بازده ای بالا می باشد.
  • منبع مقرون به صرفه انتشار سریع پتاسیم است که می تواند هم برای برنامه های سرمایه ای و هم برای نگهداری مورد استفاده قرار گیرد
  • کلرید پتاسیم یک منبع پتاسیم سریع و مقرون به صرفه است که می تواند هم برای برنامه های کاربردی و هم برای نگهداری مورد استفاده قرار گیرد.

کود کلرید پتاسیم

نحوه خرید مستقیم کلرید پتاسیم ازبک از وارد کننده

نحوه سفارش انواع کلرید پتاسیم در مجموعه تولیدی بازرگانی پردیس کود بیشتر غیر حضوری می باشد. البته دفتر فعال و کارخانه وجود دارد.

منتها مشتریانی که در مسافت زیاد از ما قرار دارند، می توانند اینترنتی و با تماس با واحد فروش اطلاعات لازم از جمله مدل های موجود کود کشاورزی، کاتالوگ و قیمت را دریافت نماید.

این نوع سفارش دا[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]کلرید پتاسیم وارد شده توسط شرکت پردیس کود دارای ضمانت آنالیز و برگه سبز گمرک و ترخیص شده در بسته بندی ۵۰ کیلو گرمی می باشد.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و مقدار محصول مورد منظور را سفارش دهید بعد از آن مشخصات لازم برای شرکت ارسال بفرمایید تا پیش فاکتور یا فاکتور رسمی بنا به درخواست شما صادر گردد بعد از پرداخت مبلغ فاکتور ارسال محصول شما با استفاده از سیستم حمل و نقل به مقصد مورد نظرتان انجام میگردد.[/highlight-paper]دن از مشاوره خرید بهترین مدل تا واریز و ارسال محصول برای مشتری ها کمتر از ۱۰ روز کاری زمان خواهد رد.
در حالی تنوع مدل ها را در زمان خیلی کمتر می توانید پیدا کنید. در خرید حضوری از مراکز مختلف تنها محدود به مدل ها، برند ها و قیمت های موجود در شهرتان هستید.

لازم به ذکر است قیمت کلرید پتاسیم ازبکستان بسته به زمان واردات به قیمت ارز متفاوت می باشد برای همین منظور قبل از خرید حتما موجودی و قیمت به روز کلرید پتاسیم را از کارشناسان مجموعه پردیس کود بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *