آخرین خبرها

صادر کننده بهترین کود پلت مرغ به قیمت عمده

کود مرغی پلت، نوعی کود حیوانی و ارگانیک می باشد و به دلیل مواد آلی فراوانی که در خود جای داده است، تاثیر خوبی در حاصلخیزی و تقویت خاک دارد. صادر کننده بهترین کود پلت مرغ به قیمت عمده، توانسته است که ارز آوری خوبی را نصیب کشور کند، چون به کیفیت بالا و قیمت مناسب محصول اهمیت ویژه و خاصی می دهد‌.

صادر کننده بهترین کود پلت مرغ به قیمت عمده

افزایش کیفیت و کمیت محصولات با استفاده از کودهای مرغی

افزایش کیفیت و کمیت محصولات با استفاده از کودهای مرغی افزایش کیفیت و کمیت محصولات، با استفاده از کودهای مرغوب مرغی به راحتی امکان پذیر می باشد. به دلیل مواد مغذی فراوانی که در آن وجود دارد و با اصلاح ساختار خاک موجب می شود تا شرایط لازم برای رشد بهتر گیاه فراهم شود و به عنوان یک محرک قدرتمند برای ذرات خاک عمل می کند.

این نوع کود، کیفیت و سرعت رشد گیاه را به طور قابل توجه ای افزایش می دهد، علت این امر به دلیل نیتروژن موجود در کود مرغی است که از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده آن محسوب می شود. علاوه بر نیتروژن، کود مرغی دارای فسفر و پتاسیم می باشد که این دو ترکیب در تشکیل کلروفیل، تکثیر ریشه و ساقه گیاه نقش مهمی دارند.

کیفیت و کمیت محصولاتی که با استفاده از پلیت مرغی تقویت شده اند، افزایش می یابد. در واقع، این نوع کود باعث می شود که گیاه به موقع جوانه بزند، به موقع گل و میوه دهد . بنابرین محصولات کشاورزی و باغی که به وسیله این کود حیوانی رشد کرده اند، باکیفیت تر، درشت تر، خوش بو تر، پرخاصیت تر و خوش رنگ تر می باشند.

استفاده از کود مرغی پلیت، جذب نور خورشید را از طریق خاک افزایش می دهد و این به دلیل رنگ تیره پلیت مرغی می باشد. از دیگر کارایی های آن این است که ظرفیت نگهداری آب توسط خاک را افزایش می دهد، اسیدیته خاک را تنظیم می کند، از فرسایش خاک جلوگیری می کند. کود مرغی پلیت شده با روش های دپو کردن، خشک کردن و سیلو کردن فرآوری می شود، به همین دلیل عاری از حشرات، لارو و…. می باشد. به دلیل این عوامل، خرید کود مرغی غنی شده مشهد، همیشه و در هر شرایطی از بازار گرمی برخوردار می باشد.

قیمت خرید کود پلت مرغ در سال۱۴۰۰

قیمت خرید کود پلت مرغ در سال1400 قیمت خرید کود پلت مرغ در سال ۱۴۰۰، بسته به کیفیت، نوع خرید ( عمده یا جزئی )، تغییرات نرخ ارز، قانون عرضه و تقاضا و نوع برند متفاوت می باشد. علاوه بر قیمت، در هنگام خرید کود مرغ پلیت توجه کنید که بهترین کود مرغی، باید ۵۰ درصد آب در هر تن از کود مرغی داشته باشد. علاوه بر این باید ۲۵ کیلوگرم فسفر، ۱۳ کیلوگرم پتاسیم و ۲۰ کیلوگرم ازت داشته باشد. در کنار سه عنصر ماکارو، در هر تن کود مرغی باید ۴۲ کیلوگرم آهک و منیزیم وجود داشته باشد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت پلت مرغی

قیمت پلت مرغی از تولید به مصرف + شناخت کود مرغ خام مرغداری

قیمت پلت مرغی با توجه به کیفیت و مواد تشکیل دهنده آن مانند، قیمت کود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *