آخرین خبرها

شرکت پخش کود سولفات آمونیوم پیاز

شرکت پخش کود سولفات آمونیوم پیاز با توزیع گسترده این محصول در بازارهای فروش توانسته است پاسخگوی نیاز بازار و مشتریان مختلف باشد.

سولفات آمونیوم به عنوان یک کود شیمیایی برای گیاهان تولید می شود و دارای مواد بسیار مهمی است:

  • ۲۱% ازت به شکل یون آمونیوم
  • ۲۴% سولفور به شکل سولفات

می باشد و به همین علت حاوی مقادیر بسیار بالای ازت آمونیاکی و سولفات محلول است.

کود سولفات آمونیوم پیاز

استفاده از کود سولفات آمونیوم برای رشد پیاز

کود سولفات آمونیوم ما ترکیب مناسبی برای رشد پیاز، پیاز زرد، پیاز سفید و سیر و… است. این محصولات زراعی سنگین هستند، به این معنی که در مرحله رشد اولیه به مقدار قابل توجهی از مواد مغذی (ازت و گوگرد) و آب احتیاج دارند.

گونه های آلیوم (پیاز، سیر ) به طور کلی دارای دو مرحله در حال رشد در طول زندگی گیاه هستند.

  • جوانه زنی
  • رشد برگ
  • شروع پیازدهی(تشکیل سوخ)
  • رشد پیاز(توسعه سوخ)
  • رسیدگی

هرچه شاخ و برگ بیشتری در طی دوره رویشی ایجاد شود، لامپ بزرگتری که در مرحله لامپ تولید می شود، بزرگتر است. در پیاز و سیر، هر برگ حلقه ای را روی لامپ نهایی نشان می دهد.

بنابراین تهیه نیتروژن و گوگرد مورد نیاز برای دستیابی به بیشترین رشد برگ در مرحله رویشی بسیار مهم است. این امر منجر به لامپ های بزرگ و برداشت های فراوان خواهد شد.

آمونیوم سولفات منبع سریع عملکردی ازت و گوگرد را فراهم می کند. که نیاز رشدی پیاز رو به صورت همزمان رفع می کند و باعث بالا رفتن کیفیت پیاز می شود.

کود سولفات آمونیوم پیاز

انواع کود سولفات آمونیوم را نام ببرید

  1. کود سولفات آمونیوم دارای شکل های مختلفی تولید می شود. عبارتند از:
  2. کود سولفات آمونیوم پودری یا کریستاله یا دانه شکری معروف است.
  3. کود سولفات آمونیوم گرانوله

این مدل ها در دانه بندی های مخلفی به بازار مصرف عرضه می گردد.

که نوع سولفات آمونیوم پودری که به شکل کریستال و اصطلاحا دانه شکری هستند از مصرف بیشتری در کشاورزی برخوردار هستند. و یکی از کود ارگانیک شیمیای ارزانتر از کودهای هم رده خود می باشد.

کود سولفات آمونیوم پیاز

کود سولفات آمونیوم پیاز

فروشندگان بدون واسطه کود سولفات آمونیوم پیاز

کود سولفات آمونیوم یکی از محصولات شیمیایی است که به عنوان کود ازته شناخته می شود. متاسفانه در جامعه امروزی افرادی وجود دارند که کود سولفات تقلبی را در بسته بندی های کود سولفات امونیوم با کیفیت قرار می دهند و با قیمت بالا به دست مشتریان کود سولفات آمونیوم می رسانند.

همچنین تشخیص کود سولفات آمونیوم اصل از تقلبی نیز دشوار شده است. زیرا کود سولفات آمونیوم یک نمک معدنی و آلی است و تشخیض آن از روی ظاهر کار بسیار سختی است.

برای رفع این مشکل که بتوانیم کود با کیفیت و اصل را از تولید کننده و وارد کننده اصلی آن بدون دلالان و سود جویان خریداری کنیم باید حتما با شرکت اصلی آن ارتباط بگیرید.

برای این منظور یکی از اولین گزینه هایی که به ذهن کسانی که به دنبال خرید سولفات آمونیوم  هستند. با مراجعه به مراکز پخش اصلی انواع کود کشاورزی می توانید با مستندات و آنالیز آن تهیه کنید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *