آخرین خبرها

شرکت وارداتی کود کلرور پتاسیم صورتی

کلرور پتاسیم محصولی بسیار کاربردی است که در خارج از ایران توسط شرکت تولیدی معتبر ساخته می شود و از طریق مرکز وارداتی شناخته شده در دسترس مشتری هایی که به دنبال خرید این نمونه های خارجی کود کلرور پتاسیم می باشند قرار می گیرد.

شرکت وارداتی کود کلرور پتاسیم بهترین نمونه از این کالاها را به دست افراد خریدار می رساند. این مرکز با داشتن کودهای وارداتی ازبکستان از جمله کود سولفات آمونیوم و کلرور پتاس یکی از بزرگترین هلدینگ های وارد کننده کود کشاورزی می باشد.

همانطور که میدانید کلرید پتاسیم ترکیب شیمیایی (KCl) نوعی نمک است که از ترکیب پتاسیم و کلر به وجود می‌آید. که این محصول علاوه بر اینکه در ایران تولید میگردد بسته به نیاز بیشتر این کالا از کشاور ازبکستان واردات میگردد.

کود کلرورپتاس صورتی رنگ که توسط شرکت پردیس کود به صورت مستقیم وارد میگردد دارای تضمین آنالیز بوده و مشتریان می توانند این کود را از ما به صورت مستقیم و کف واگن گمرک خریداری نمایند.

کلرور پتاسیم

نقش کلرور پتاسیم در رشد گیاه

پتاسیم با حرکت آب  مواد مغذی و کربوهیدرات در بافت گیاه ارتباط دارد.

این با فعال شدن آنزیم در گیاه درگیر است، که بر تولید پروتئین، نشاسته و آدنوزین تری فسفات (ATP) تأثیر می گذارد. تولید ATP می تواند میزان فتوسنتز را تنظیم کند.

پتاسیم همچنین به تنظیم باز و بسته شدن روزنه کمک می کند، که تبادل بخار آب، اکسیژن و دی اکسید کربن را تنظیم می کند.

اگر K کم باشد یا به مقدار کافی عرضه نشود ، رشد گیاه را متوقف کرده و عملکرد را کاهش می دهد.

برای محصولات چند ساله مانند یونجه، برنج پتاسیم در ماندگاری ایستاده در طول زمستان نقش دارد. سایر نقش های کلرور پتاس K عبارتند از:

  • رشد ریشه را افزایش می دهد و مقاومت به خشکی را بهبود می بخشد.
  •  اتلاف آب و پژمردگی را کاهش می دهد.
  • کمک به فتوسنتز و تشکیل غذا.
  • تنفس را کاهش داده و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.
  • انتقال قندها و نشاسته را افزایش می دهد.
  • دانه غنی از نشاسته تولید می کند.
  • محتوای پروتئین گیاهان را افزایش می دهد.
  • سلولز می سازد و محل اسکان را کاهش می دهد.
  • به عقب ماندگی بیماری های محصول کمک می کند.

کلرور پتاسیم

بهترین پخش کنندگان کلرور پتاسیم

بهترین پخش کنندگان کلرور پتاسیم مرکزهایی هستند که دارای سایت فروش اینترنتی خود می باشند و این کود را به دست مشتری های خود به طریق آنلاین می رسانند.
این مراکز به عرضه انواع و اقسام مختلفی از این محصول ها به مشتریان خود اقدام می نماید که یک نوع از این محصولاتی که از سوی این فروشگاه ها در دسترس افراد خریدار گذاشته می شوند.

کود وارداتی کلرور پتاس ازبک می باشد که علاوه بر این که برای بخش کشاورزی مورد مصرف از در صنایع غذایی، دارویی، تولید کودهای دیگر مورد مصرف قرار میگیرد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

خرید و فروش کود کلرور پتاسیم پودری به قیمت عمده

کود کلرور پتاسیم پودری، یکی از پرفروش ترین انواع کودها می‌باشد، که سرشار از پتاسیم سولفات است. کشاورزان قبل از کشت محصول، مقداری از این کود را بر روی خاک می‌پاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *