آخرین خبرها

شرکت توزیع گوگرد گرانوله بنتونیت

مقاله ای که امروز قصد داریم برای شما مورد بررسی قرار دهیم راجع به شرکت توزیع گوگرد گرانوله بنتولیت است. با ما همراه باشید تا در این باره اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم.

امروزه تمامی کشاورزان برای این که بتوانند محصول بهتری را به بازار عرضه کنند از کودهای مختلفی استفاده می کنند یکی از آن ها کود گوگرد گرانوله بنتونیت است. در ادامه هر آن چه باید در این باره بدانید را به شما خواهیم گفت.

گوگرد گرانوله بنتونیت چه ویژگی هایی دارد؟

از جمله ویژگی های این نوع کود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کود گوگرد بنتونیت دارد به گونه ای است که با کم کردن میزان PH خاک قدرت جذب آن را سرعت و افزایش می بخشد.
  • از دیگر ویژگی های آن این است که مواد غذایی تثبیت شده در خاک را آزاد می کند.
  • شرکت توزیع گوگرد بنتونیت دار به گونه ای ترکیبات آن ها را می سازند که گیاه می تواند در برابر شرایط سخت مثل سرما مقاومت داشته باشد.

فرآیند تولید گوگرد گرانوله بنتونیت چگونه است؟

برای تولید این نوع کود ابتدا گوگردها را به حوزچه هایی که برای گاززدایی هستند می برند، پس از آن از طریق لوله های مخازن، به مخازن دوجداره منتقل می شوند. در مرحله بعد پس از این که روی سطح گوگرد آب پاشیدند آن را با حرارت ۲۶۰ درجه فارنهایت گرما می دهند تا زمانی که گوگردها ذوب شوند.

آخرین مرحله از فرآیند تولید و پخش انواع گوگرد، هدایت سازی گوگردهای مذاب شده به دستگاه گرانول ساز است سپس به آن ها اجازه می دهند تا سرد شده و سرن شوند، و در نهایت دانه بندی می شوند.

قیمت کود گوگرد در پخش انواع گوگرد گرانوله بنتونیت چقدر است؟

از آن جایی که برای تولید کودهای گوگرد گرانوله از مواد مختلفی باید استفاده کرد و هر یک با توجه به این که برای چه نوع کودی و با چه درصدی مورد استفاده قرار می گیرند در نتیجه نمی توان گفت که قیمت هر یک از کودها چقدر است، از آن گذشته تورم در کشور باعث نوسان قیمت هاست با این حال موارد دیگری نیز وجود دارند که به طور مستقیم روی قیمت ها تاثیر می گذارند به طور مثال نوع کود، حجم کود، درصد کود، کیفیت کود و… همگی جز موارد موثر در این زمینه به شمار می آیند.

با سپاس از همراهی همیشگی شما امیدواریم که مطالب امروز مفیده بوده باشد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

گوگرد گرانوله بنتونیت دار 75%

قیمت گوگرد گرانوله بنتونیت دار ۷۵% کشاورزی

گوگرد گرانوله بنتونیت دار ۷۵% به جهت سهولت در استفاده و کاربری به شکل گرانوله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *