آخرین خبرها

فروشنده سولفات آمونیوم کریستاله ازبک شیراز

سولفات آمونیوم، یکی از کود های موجود در صنعت کشاورزی است که دارای مشخصات خاصیست. اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که به خرید و فروش این کود می پردازید، در این بخش به فروشنده سولفات آمونیوم کریستاله ازبک شیراز و مطالبی پیرامون این موضوع می پردازیم.

سولفات آمونیوم چیست؟

اگر شما می خواهید فروشنده این محصول باشید و یا در حاله حاضر به فروش این محصول می پردازید، باید اطلاعات کاملی نسبت به محصول مورد نظر خریدار داشته باشید.

سولفات آمونیوم، نوعی نمک معدنی و غیر آلی است که در صنعت کشاورزی، استفاده ی بسیاری از آن می شود.

مهم ترین استفاده ای که از این ترکیب شیمیایی می شود، به عنوان کود برای رشد بهتر گیاهان است.

به صورت کلی، اگر بخواهیم به خریدار، مشخصات داخلی این کود را بدهیم، باید بگوییم، سولفات آمونیوم، دارای ۲۱ درصد نیتروژن که به شکل یون آمونیوم مثبت وجود دارد و ۲۴ درصد سولفور که به شکل آنیون سولفات است، تشکیل شده است.

سولفات موجود در این کود ها برای تنظیم ph خاک وجود دارد.

سولفات آمونیوم کریستاله ازبک شیراز

نقش اساسی سولفات آمونیوم کریستاله در کشاورزی

  • ازت یا همان نیتروژن موجود در کود های سولفات آمونیوم، بر روی رشد گیاهان عملکرد بسیار مطلوبی می گذارد.
  • ازت، یکی از فراوان ترین عنصر های موجود در جو است. زمانی که به صورت یون های نیترات و یا اوره آن را وارد خاک می کنیم، ریشه ها آن را به خود جذب می کنند. این جذب کردن، سر انجام به برگ های گیاه می رسد و با تاثیری که بر روی سنتز اسید آمینه های روی گیاه دارد، به تولید پروتئین بیشتر گیاه کمک می کند.
  • ازت، یکی از مهم ترین بخش گیاهان، مانند رنگدانه های آن هارا تشکیل می دهند. ازت موجود در سولفات آمونیوم، رشد درختان و گیاهان را تحریک می کند.

سولفات آمونیوم کریستاله ازبک شیراز

در مواقعی که از کود سولفات آمونیوم استفاده می شود، چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

شما به عنوان یک فروشنده، علاوه بر اینکه از مشخصات کامل سولفات آمونیوم باید اطلاعات کاملی داشته باشید، از تاثیراتی که بر روی گیاهان نیز می گذارند هم باید کاملا اطلاعات داشته باشید.

در این قسمت، بعضی نکات مهم را به هنگام استفاده از سولفات آمونیوم برای شما فروشندگان عزیز برای داشتن اطلاعاتی بیشتر شرح می دهیم.

سولفات آمونیوم، دارای ازت فروانی است. این ازت ها اگر به اندازه ی بهینه برای گیاهان مصرف نشوند، تاثیری معکوس بر روی رشد گیاهان می گذارند.

به عنوان مثال، اگر بیش از اندازه ی نیاز برای درختان مصرف شوند، شاهد نرم شدن تنه ی درختان هستید.

پس هر نکته ی خوبی، اگر بیش از حد نیاز مصرف شود ممکن است سلامتی گیاهان را به خطر بیندازد.سولفات آمونیوم کریستاله ازبک شیراز

فروشنده سولفات آمونیوم کریستاله ازبک شیراز

حال که با تمامی مشخصات سولفات آمونیوم آشنا شده اید، می توانید نقش یک فروشنده ی عالی را به بهترین شکل اجرا کرده و باعث شوید تا افراد با کمک اطلاعات شما بتوانند خرید بسیار عالی در زمینه ی انواع کود ها مانند سولفات آمونیوم کریستاله ازبک شیراز داشته باشند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *