آخرین خبرها

درباره پردیس کود

مجموعه پردیس کود ایرانیان زمین از دیرباز تا کنون، فعالیت خود را در راستای تولید انواع کودهای کشاورزی ارگانیک و شیمیایی با دانش و فناوری روز آغاز کرده و در این راستا از توانمندی نیروهای متخصص و متعهد استفاده می نماید. تا با تولید بروز بتواند نیاز مشتریان خود را برای افزایش محصولات ارگانیک و سالم برآورده نماید.

از تولیدات این مجموعه میتوان به انواع کودها از جمله:

کود پلت مرغی ۱۰۰%

کود پلیت مرغی خالص ۱۰۰% با برند تجاره بوردو و بردو تولید پردیس کود مشهد دارای NPK طبیعی و ۱۰۰% مرغی بدون داشتن کود گاوی و گوسفندی و کمپوست می باشد. این کود حاوی ۵ درصد گوکرد پودری میکرونیزه ۹۹% و ۵ درصد بنتونیت و زئولیت و باکتری EM می باشد. یکی از پرفروشترین و پرطرفدارترین نوع کود پلیت شده بصورت غنی شده ارگانیک است.

کود پلت مرغی ۷۰%

کود پلیت مرغی ۷۰% برند تجاری فیونا تولید شرکت پردیس کود مشهد دارای ۷۰% کود مرغی خالص سالنی و تخمگذار مادر است که دارای ماده آلی بسیار بالاست و همچنین حاوی ۵۰% کمپوست فرآوری شده غنی شده با گوگرد و بنتونیت و زئولیت می باشد. این کود به دلیل داشتن ترکیبات کمپوست و کود مرغی مورد مصرف بسیاری از محصولات کشاورزی برای تولید محصولی ارگانیک قرار میگیرد.

کود پلت مرغی ۵۰%

کود پلیت مرغی ۵۰% با برند تجاری فیدان یکی دیگر از تولیدات کود مرغی شرکت پردیس کود مشهد است که دارای ۵۰درصد کود مرغی و ۵۰% کود کمپوست می باشد این کود غنی شده است و بصورت پلیت شده می باشد. و به دلیل داشتن ترکیب کامل از کود مرغی و کمپوست با کیفیت بصورت یکجا کار را برای مصرف کنندگان که قصد دارن کود مرغی را بصورت ترکیبی برای زمین کشاورزی خود مصرف نمایند تولید و عرضه میگرد.

کود گوگرد پودری میکرونیزه دو آسیابه و تک آسیابه

کود گوگرد پودری میکرونیزه با مش ۲۰۰ و دو آسیابه یکی از پرفروشترین و بهترین نوع کود گوگرد پودری برای کشاورزی می باشد. کود گوگرد پودری دارای خلوص ۹۹% از نوع پالایشگاهی با پایه گازی می باشد. که از بهترین نوع کلوخه خانگیران سرخس در کارخانه مشهد تولید و روانه بازار میگردد.

کود گوگرد پودری دو آسیابه شرکت پردیس کود به دلیل دانه بندی فوق العاده ریز دارای حلالبت بالا در آب و بهترین نوع کود گوگرد برای گردپاشی برای اندام های هوایی گیاه می باشد. فوق پودری بودن گوگرد میکرونیزه دو آسیابه پردیس کود کار گردپاشی بخصوص برای محصولاتی همچون انگور، خربزه و هندوانه، گوجه فرنگی، پسته و دیگر محصولات زراعی و باغی راحت نموده است.

کود گوگرد پودری یکی از افت کشهای معروف از دیرباز می باشد که علاوه بر بحث کاهش PH خاک باعث از بین رفتن هرگونه قارچ و دور کردن حیوانات موزی از مزارع و باغات میگردد.

کود گوگرد بنتونیت دار۷۵%

گوگرد بنتونیت دار ۷۵% حاوی ترکیبات ۲۵% بنتونیت کشاورزی و ۷۵% کود گوگرد پودری ۹۹درصد می باشد. این کود برای استفاده راحت و ترکیب شدن و جذب بهتر بصورت گلوله های گرانوله تولید و در بسته بندی کیسه ای ۲۵ کیلو گرمی به بازار مصرف عرضه میگردد.

کود گوگرد بنتونیت دار باعث اصلاح خاک های قلیایی، و کاهش PH خاک و باعث افزایش جذب مواد الی خاک به ریشه میگردد.

کود گوگرد بنتونیت دار۵۰%

گوگرد بنتوینت دار ۵۰درصد حاوی ترکیبات ۵۰درصد بنتونیت و ۵۰ درصد گوگرد پودری ۹۹ درصد پالایشگاهی است.

کود گوگرد مایع پایه پتاسیم

گوگرد مایع بر پایه پتاسیم که در واقع پلی سولفید پتاسیم می‌باشد، علاوه بر تأمین گوگرد و پتاسیم، نقش مهمی در درشت شدن و یک‌دست شدن میوه و رنگ پذیری باعث افزایش تناژ محصول کشاورزی میگردد.

گوگرد مایع تولید شرکت پردیس کود مشهد حاوی ۲۰ درصد گوگرد پالایشگاهی عنصری و ۱۵ درصد پتاسیم محلول است. که در بسته بندی گالن ۵ لیتری و ۲۰ لیتری تولید و روانه بازار میگردد.

کود سولفات آمونیوم ایرانی صادراتی

کود سولفات آمونیوم کریستاله یکی از پرطرفدار ترین نوع کود سولفات آمونیوم می باشد که حاوی ۲۱% ازت و ۲۴% گوگرد می باشد. که این کود با دانه بندی کریستاله و حلالیت ۱۰۰درصد در آب تولید میگردد.

شرکت پردیس کود به دلیل درخواست های زیاد صادراتی این کود را بصورت FOB و ترانزیتی با ضمانت آنالیز تحویل تاجران و صادر کنندگان کود کشاورزی می نماید.

چنانچه از صادر کنندگان و تاجران مواد شیمیایی می باشد حتما درخواست کود سولفات آمونیوم را خواهی داشت. شرکت پردیس کود مشهد آماده همکاری تحویل فوری کود سولفات آمونیوم صادراتی رو به تمام کشورهای همسایه از جمله ترکیه، عراق، افغانستان، عمان و … را دارد.

کود سولوپتاس ایرانی  ( 0 0 52 18 )

کود سولوپتاس به عنوان منبع غنی از پتاسیم و گوگرد مورد استفاده قرار می گیرد. این کود علوه بر بالا بردن مقاومت گیاه در برابر سرما و گرما و عوامل محیطی باعث افزایش میوه و همچنین به دلیل داشتن گوگرد باعث کاهش PH خاک میگیرد.

سولوپتاس تولید پردیس کود حاوی ۵۱ درصد پتاسیم محلول در آب  با حلالیت ۱۰۰% و سولفات پتاسیم و نیترات پتاسیم می باشد.

که بصورت محلو پاشی و آبیاری برای انواع محصولات زراعی، باغی، گلخانه، مورد استفاده قرار میگیرد.

کود سوپر فسفات ساده ۱۶% SSP

کود سوپر فسفات ساده (Single superphosphate)  اولین کودهای شیمیایی متداول در کشاورزی می باشد که باعث توسعه صنعت مواد مغذی برای گیاهان شد. این کود به نام کود سیاه در بین کشاورزان معروف میباشد.

سوپر فسفات ساده (S.S.P)  حاوی حداقل ۲۲% فسفر کل (Total P2 O5) و ۱۶% فسفر محلول در آب (W/S P2 O5) است. خواص سوپر فسفات ساده. فسفر از عناصر ضروری مورد نیاز گیاه  می باشد.

مزیت های آن نسبت به کود سوپر فسفات تریپل ۱۰% گوگرد است که به تنظیم اسیدیته ی خاک کمک کرده و فراوانی کلسیم آن به میزان  20% است.

در تهیه کود سوپر فسفات ساده به دلیل استفاده از خاک فسفات که شامل ریزمغذی ها (آهن، روی، منگنز، منیزیم و…) می باشد،گیاهان کمتر با کمبود مواد مغذی رو به رو می شودند و باعث رشد بهتر گیاه شده و در نتیجه باروری بالاتری را خواهد داشت.

کود سوپر فسفات ساده ۱۳%

کود سوپر فسفات ساده بعد از کشت غلات در زمین های زراعی مورد استفاده قرار میگیرد این کود به دلیل داشتن فسفر بالا قابل جذب یکی از کودهای شیمیایی پر مصرف می باشد. که بصورت چالکود یا استفاده از دستگاه کود پاش به مقدار ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم در هر هکتار مورد استفاده قرار میگیرد

سوپر فسفاد ساده ۱۳درصد پردیس کود دارای ترکیبات خاک فسفاته و اسید سولفوریک می باشد که در بسته بندی ۵۰ کیلوگرمی کیسه ای تهیه و تولید و بصورت مستقیم از کارخانه تحویل مصرف کنندگان عزیر قرار میگیرد.

کود فسفات آلی گوگردی ( فسفر ۱۰% )

کود فسفات آلی گوگردی دارای ترکیبات کودهای سوپر فسفات تریپل، ساده، و کودهای مرغی، دامی کاملا پوسیده به همراه گوگرد پالایشگاهی ۹۹% است.

به دلیل داشتن فسفر این عنصر حیاتی برای گیاه باعث گسترش ریشه، گلدهی و تولید میوه و بذر میگردد. حضور این عنصر در کنار ماده‌ی آلی بالا گوگرد باعث بازدهی و جذب و نتیجه‌بخشی به مراتب بیشتر در گیاهان خواهد شد.

کود پتاس غنی شده گوگردی

کود پتاس غنی شده با گوگرد همنطور که از نامش پیداست دارای ترکیبات کودهای سولفات پتاسیم،  گوگرد پالایشگاهی به درصدهای مختلف است. که این  فرمول با دارا بودن درصد پتاس بالا با مواد آلی موجود در کودها غنی شده، دارای  15 % پتاس  می باشد و نیز دارای درصد بالایی گوگرد است تا کشاورزان بتواندریال چنانچه زمین های کشاورزی شان دارای درصد پایین پتاسیم هستند با استفاده از این نوع کود کمبود پتاسیم رو جبران نمایند.

همچنین دارای گوگرد می باشد با ضد عفونی شدن خاک از یک ترکیب فوق العاده پتاسیم و گوگرد با ماده آلی مناسب بهره مند شوند . پتاسیم باعث کاهش شوری خاک ، جلوگیری از سرمازدگی ، افزایش مقاومت گیاه نسبت  به قارچ ها و بیماری ها می شود .  این کود از نظر عناصر سنگین بسیار پایین می باشد و دارای عناصر ریزمغذی(روی -مس-کلسیم – منیزیم -منگنز-آهن-سیلیس ) برای تامین کامل عناصر در گیاه می باشد . این کود به صورت گرانوله در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی تعبیه شده است .

کود پتاس آلی گوگردی

و کودهای آلی دامی و مرغی میباشد این کود باعث اصلاح ساختمان خاک،  تأمین عناصر  ماکرو به‌ خصوص پتاسیم و گوگرد

این کود تامین کننده عناصر ماکرو به خصوص پتاسیم و گوگرد و کودهای آلی مرغی و دانی می باشد. از مزایای برتر این کود می توان به اصلاح ساختمان خاک، افزایش مواد آلی و میکرو ارگانیسم های مفیـد، افزایش قدرت ریشه زایی ، افزایـش سرعت جوانه زنی،افـزایش ظرفیت نگهداری، آب و کاهش دفعـات آبیاری، افزایش مقاومت گیاه نسبت به تنش‌های محیطی، افزایش عملکرد و کیفیت محصول اشاده نمود.

کود آلی

در کودهای آلی هرگونه مواد آلی که می تواند مورد استفاده میکروارگانیسم های مفید واقع شوند وجود دارد. این گونه کودها بدون منبع شیمیایی بوده و از بقایای گیاهی، فضولات دامی و حیوانات، مدفوع انسان و مواد گیاهی مختلفی تولید می شودند.

کود آلی تولید شرکت پردیس کود دارای مرغی۳۰درصد و ۶۰ درصد کود دامی و ۱۰درصد بنتونیت به شکل گرانوله در بسته بندی کیسه ای ۵۰ کیلوگرمی تولید و عرضه میگیرد.

کود NPK 20 20 20

کود سه بیست پودری NPK 20-20-20+TE (کود ۲۰۲۰) شامل کودهای درشت‌مغذی ازت، فسفر، پتاس و معدنی ریزمغذی بور، آهن، منگنز و روی می‌باشد. این کود سه بیست همه‌منظوره برای درختان میوه، کشت‌های فضای باز، گلخانه‌ای و گلهای آپارتمانی قابل استفاده است. کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ به صورت پودری با قابلیت حل ۱۰۰٪ در آب، احتیاجات کودی را با ضریب جذب بالا تامین می‌کند. کود سه بیست با نام‌های کود بیست بیست یا کود ۲۰۲۰ نیز شناخته می‌شود.

کود سه بیست شرکت پردیس کود مشهد حاوی ترکیبات ۲۰ درصد نیتروژن، ۲۰درصد  فسفر، و ۲۰درصد پتاسیم می باشد. که در بسته بندی ۱۰ کیلوگرمی عرضه میگیردد.

کود NPK 12 12 36

کود پتاس بالا NPK 12-12-36 کود کامل به اضافه مواد معدنی ریزمغذی (میکرو) بور، آهن، منگنز و روی می‌باشد و با تامین حداکثری کود پتاس باعث افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی می‌شود. کود پتاس بالا ۱۲ ۱۲ ۳۶ امکان استفاده از طریق ریشه و محلول‌پاشی را دارد.

کود سه بیست شرکت پردیس کود مشهد حاوی ترکیبات ۱۲ درصد نیتروژن، ۱۲درصد  فسفر، و ۳۶درصد پتاسیم می باشد. که در بسته بندی ۱۰ کیلوگرمی عرضه میگیردد.

کود NPK 10 50 10

معروف به کود فسفر بالا در بین کشاورزان می باشد یکی از بهترین نوع کودهای NPK برای افزایش پاجوش ریشه گیاه و جوانه وقلمه زنی آن می باشد. و یکی از پرفروش ترین کودهای برای گیاهان آپارتمانی که نیاز فراوان پاجوش دارن مانند سانسوریا و  زاموفیلیا است.

کود NPK 10 50 10 + TE حاوی ماکروهایی مثل نیتروژن، پتاسیم و ۵۰% فسفر بوده و دارای انواع میکرو المنت‌هایی مثل آهن، روی ، منگنز، بر و مس است که استفاده از آن برای خاکهایی که در آن فقدان فسفر در نتیجه تجزیه خاک مشهود است، بسیار توصیه میگردد.

کود NPK 10 50 10 شرکت پردیس کود مشهد حاوی ترکیبات ۱۰ درصد نیتروژن، ۵۰درصد  فسفر، و ۱۰درصد پتاسیم می باشد. که در بسته بندی ۱۰ کیلوگرمی عرضه میگیردد.

کود NPK 18 18 18

این کود دارای ترکیباتی همچون ازت، فسفر، و پتاسیم به نسبت کاملا مساوی می باشد که این مواد باعث می شود قوه رشد گیاه تحریک شودو گیاهان رشد سریع را تجربه کنند. یکی از پرمصرف ترین کود ها برای گیاه کاکتوس می باشد.

این کود باعث باعث تحریک رویش گیاه، باعث شادابی برگهای گیاه، باعث افزایش مقاومت بیشتر در برابر سرما و آفات، میوه ها طعم و کیفیت میگردد.

کود NPK 10 50 10 شرکت پردیس کود مشهد حاوی ترکیبات ۱۸ درصد نیتروژن، ۱۸درصد  فسفر، و ۱۸درصد پتاسیم می باشد. که در بسته بندی ۱۰ کیلوگرمی عرضه میگیردد

کود NPK 15 5 30

کود معرف به پتاس بالا می باشد اگر شما هم میوه دهی و لقاح گلها خود اهمیت می دهید حتما از کود NPK 15 5 30  استفاده نماید این کود به دلیل داشتن مبع غنی از پتاسیم یکی از پرمصرف ترین کودهای پتاسیم دار می باشد.

کود NPK 15 5 30 + TE حاوی ۱۵ درصد ازت، ۳۰ درصد پتاسیم به صورت کلات پایدار و محلول بوده و کود کاملی است که علاوه بر مقادیر متناسب نیتروژن، فسفر و پتاسیم دارای انواع عناصر ریز مغذی، اسید آمینه و مقدار مناسب منیزیم جهت افزایش عملکرد محصول می‌باشد

به دلیل دارا بودن مقادیر بالایى از پتاسیم مناسب زمان میوه دهى و دوره رشد زایشى گیاه مى باشد که با عناصر ریزمغذى غنى شده است.

کود آلی گوگردی مخصوص زراعت و باغات

ترکیبات کود آلی گوگردی ۴۵ درصد کود مرغی، ۴۵ درصد کود دامی، ۵ درصد کود گوگرد پالایشگاهی و ۵ درثد بنتونیت می باشد. که بشکل گرانوله در بسته بندی ۲۵ کیلوگرمی توزیع میگردد.

این کود برای تمامی محصولات زراعی و باغی بخصوص زعفران نیز استفاده می‌شود که به صورت جداگانه در کیسه‌های مخصوص زعفران برای استفاده راحت کشاورزان تهیه میگردد.

کود آلی گوگردی غنی شده هیومیکی   GREENMAX 

کود آلی گوگردی غنی شده با هیومیک برپایه کودهای دامی و مرغی به همراه گوگرد و هیومیک اسید می باشد. این کود با افزایش قابلیت جذب عناصر غذایی پر مصرف و کم مصرف در خاک ، به رشد بستر گیاه کمک نموده و موجب افزایش عملکرد محصول می‌گردد.

ترکیبات کود آلی گوگردی هیومیکی ۳۵ درصد کود مرغی، ۵۵ درصد کود دامی، ۵ درصد کود گوگرد پالایشگاهی و ۵ درصد هیومیک اسید می باشد. که بشکل گرانوله در بسته بندی ۲۵ کیلوگرمی توزیع میگردد.

کود ماکرو کامل آلی غنی شده گوگردی ( کیسه شرکت تعاونی )

ترکیبات کود ماکرو ۵۵ درصد کود مرغی، ۳۰درصد کود دامی، ۱۰ درصد کود گوگرد پالایشگاهی و ۵ درصد بنتونیت می باشد. که بشکل گرانوله در بسته بندی ۲۵ کیلوگرمی توزیع میگردد.

کود مرغی پودری

کود مرغی پودری تولید شرکت پردیس کود دارای ترکیبات کود مرغی مادر گوشتی و تخمگذار است که بصورت کاملا استرین شده و در حرارت استاندارد خشک و آسیاب میگردد و بصورت پودری کاملا خالص در بسته بندی کیه های ۵۰ کیلوگرمی روانه بازار میگردد. این کود به دلیل پودر شدن و سرند شده عاری از هرنوع ناخالصی می باشدو دارای درصد ماده آلی بالا از ترکیب کود مرغی می باشد.

کود مرغی گرانول

کود مرغی گرانول به دلیل داشتن NPK طبیعی همیشه یکی از پرطرفدارترین کودهای مصرفی ارگانیک کشاورزی بوده است شکل گرانول آن به دلیل راحتر استفاده در بذرپاش یکی از پرفروش ترین کودهای مرغی می باشد که تفاوت آن با کود مرغی پلت شده فقط در شکل ظاهری آن می باشد.

کود مرغی گرانوله پردیس کود حاوی ترکیبات کود مرغی ۹۰ درصد به همراه ۵ درصد گوگرد و ۵ درصد خاک لئوناردیت می باشد. که در بسته بندی کیسه های ۲۵ کیلوگرمی عرضه میگردد.

کود مرغی مایع

کود مایع مرغی کودی سرشار از تمامی عناصر غذایی اعم از عناصر ماکرو، میکرو و ریز معذیها می باشد که با اضافه کردن کود هیومیک اسید همراه با فولویک اسید و گوگرد به ریشه زایی و افزایش میوه درختان و محصولات زراعی و باغی کمک شایانی می نماید.

کود مرغی مایع پردیس کود حاوی ترکیبات کود مرغی ۹۰ درصد به همراه ۵ درصد گوگرد پالایشگاهی می باشد. که در بسته بندی  گالن های ۲۰ لیتری و ۵۰ لیتری تولید و عرضه میگردد.

هیومیک اسید گرانوله و پودری و پرک

کود اسید هیومیک معروف به کود بهبود دهنده رشد آلی یکی از تولیدات شرکت پردیس کود است که دارای اسید هیومیک ۲۰% تا ۲۵% به همراه اسید فولیک و خاک لئوناردیت و بنتونیت می باشد. که در بسته بندی کیسه های صادراتی چند رنگ و کیسه ساده تولید میگردد.


همچنین این مجموعه با واردات مستقیم انواع کودهای شیمیایی از کشور ازبکستان توانسته تا بخش عظیمی از نیاز کشاورزی کشور را برآورده نماید که میتوان به مهمترین این کودها از جمله:

کود سولفات آمونیوم ازبکستان دانه شکری

کود سولفات آمونیوم دانه شکری تولید شرکت ماکسیم چرچیک ازبکستان که توسط شرکت پردیس کود واردات میگردد به صورت مستقیم و بدون واسطه با ضمانت آنالیز تحویل گمرک شهید مطهری مشهد به همراه مستندات گمرکی و پج نامبر دارد عرضه میگردد.

سولفات آمونیوم ازبکستان به دلیل دانه شکری بودن آن دارای حلالیت بالا در آب است و همچین حاوی ترکیبات ۲۱ درصد ازت و ۲۴ درصد گوگرد است که یکی از بهترین جایگزین های کود اوره می باشد.

این کود باعث افزایش و باروری محصولات کشاورزی می شود که بیشترین مصرف را برای محصولات مانند پسته، گندم، برنج و … رو دارد.

کود کلرید پتاسیم ازبکستان صورتی رنگ

کلرید پتاسیم یک نمک پتاسیم دار است که به نام KCL در بازار معروف است. کلرید پتاسیم یک هالید فلزی است که از پتاسیم و کلر تشکیل شده است.این ماده به راحتی در آب حل می شود و کاربردهای گسترده ای در کشاورزی ، پزشکی ، زمینه های علمی و فرآوری مواد غذایی دارد.

کاربرد کود پتاسیم کلرید در کشاورزی

گیاهان برای رشد و همچنین تولید محصول به مقدار زیادی پتاسیم در خاک خود نیاز دارند به همین جهت بیشترین میزان مصرف این ماده در تولید کودهایی به نام پتاس می باشد. دو نوع کود پتاس داریم: کلرو پتاس و سولفات پتاسیم، قابل ذکر است که حدود ۹۵ درصد کودهای شیمیایی را پتاس تشکیل می دهد. کود کلرو پتاس به عنوان میورات پتاس یا MOP  و سولفات پتاسیم با نام سولفات پتاس یا SOP نامیده می شود.

کلرید پتاسیم ازبکستان وارد شده توسط شرکت پردیس کود دارای ترکیبات ۶۰ درصد پتاسیم محلول در آب است به شکل دانه بندی پودری کریستاله و رنگ صورتی رنگ می باشد.

جهت خرید مستقیم و استعلام روز قیمت کلرید پتاسیم ازبکستان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کود سولوپتاس ازبکستان ۵۱ درصد با حلالیت بالا

کود سولفات پتاسیم دارای بالاترین درصد پتاسیم در بین کودها می باشد. پتاسیم نقش زیادی در افزایش مقاومت گیاه به خشکی، غرق آبی، سرمازدگی، شوری و… دارد.

 پتاسیم همچنین در پوکی وخندانی پسته نیز نقش مهمی ایفا میکند.این کود به دلیل اینکه گوگرد بالایی دارد وباعث کاهش pHمی شود، در خاک های قلیایی بیش تر مورد استفاده قرار می گیرد.   کود سولفات پتاسیم ازبک در بسته بندی ۲۵ کیلوگرمی عرضه می شود.

کود سولفات پتاسیم ازبک، قابلیت حلالیت در آب را دارا می باشد و منشا تامین پتاسیم وگوگرد برای گیاه می باشد. پتاسیم وگوگرد مهم ترین عناصر مورد نیاز برای گیاهان می باشد.

 پتاسیم عنصری متحرک در گیاه می باشد، کمبود پتاسیم باعث سرخشکیدگی شاخه درختان و پوکی میوه های آجیلی از جمله پسته شده و کاهش آن باعث ضعف درخت در برابر بیماری ها، آفات و تنش های محیطی می شود. گوگرد باعث افزایش روغن گیاهان روغنی مثل آفتابگردان، کلزا و… می شود.

کمبود گوگرد باعث زردی برگ درختان و گیاهان می شود. کود سولفات پتاسیم ازبک یکی از بهترین منابع کودی برای گیاهان است که از آن برای تغذیه گیاهان باغی و گلخانه ای استفاده می شود.

جهت خرید و فروش و استعلام قیمت کلرید پتاسیم از وارد کننده با ما در ارتباط باشید.

هدف مجموعه پردیس کود ایرانیان زمین

هدف این مجموعه تولید و توزیع مرغوبترین کودهای کشاورزی با کیفیت و استانداردهای مطرح، با کمترین قیمت و حاشیه سود ممکن، در جهت خدمت به کشاورزان گرانقدر کشورمان و همکاران محترم می باشد.

لذا در راستای نیل به این اهداف، سالها تلاش کردیم تا بتوانیم با کشاورزان و مصرف کنندگان محصولات خود ارتباط برقرار نماییم و محصولات خود را بصورت مستقیم و بدون واسطه در جهت خدمت رسانی بهتر عرضه نماییم.

همچنین بتوانیم با تولیدات محصولاتی ارگانیک در جهت حفظ جامعه ای سالم، سهم عظیمی بر سرسفره های ایرانی داشته باشیم.

نگاه کلی به تولیدات شرکت پردیس کود مشهد

شرکت پردیس کود همواره در زمینه انواع کود مرغی غنی شده درحال فعالیت بوده است.

با داشتن خطوط مختلف تولید از قبیل : خط تولید کود پلت مرغی ۱۰۰درصد خالص بدون استفاده از کود گاوی و گوسفندی.

خط تولید کود مرغی ۵۰درصد

خط تولید کود مرغی گرانوله

خط تولید کود مرغی مایع

توانسته با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا محصولات بسیار باکیفیتی تولید و در بسته بندی کیسه های ۲۵ کیلوگرمی به بازار هدف عرضه نماید.

کود پلت مرغی تولید شده در این شرکت علاوه بر داشتن گواهی ثبت کودی، دارای پروانه بهداشت دامپزشکی می باشد که این خود به تنهایی، گواه بر خالص بودن کود است.

این محصول بدلیل داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب و عرضه مستقیم آن از کارخانه به کشاورزان عزیز با استقبال زیادی مواجه شده است که برای انواع کشت ها از جمله: پسته، زعفران، مرکبات، انواع صیفی‌جات، سیب زمینی، گوجه فرنگی، انواع دانه های روغنی کلزا، ذرت، انواع غلات، گندم، یونجه، درختان میوه، چغندر قند و…. بسیار عالی نتیجه داده است که استفاده از این محصول ارگانیک، باعث افزایش محصول و کیفیت بالای رشد آن شده است.

از مزایای عالی پلت مرغی شرکت پردیس کود میتوان به نحوه آزاد سازی ساختار ظاهری پلت و حاصلخیزی خاک، سبک بودن و جذب راحت آن در خاک، اصلاح بافت خاک، افزایش مواد آلی و عناصر ماکرو و میکروارگانیسم های مفید خاک برای جذب بهتر مواد غذایی و بهبود نگهداری رطوبت خاک و غیره اشاره نمود.

یکی دیگر از کودهای تولیدشده توسط این گروه تولیدی شامل انواع npk است که از مهمترین کودهای کامل مصرفی در صنعت کشاورزی بشمار می آیند.

کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ npk یا به اصطلاح کود سه بیست، حاوی سه عنصر اصلی (نیتروژن، فسفر و کلسیم) مورد نیاز گیاهان هست که در شرکت پردیس کود با بهترین نوع ماده اولیه و در بسته بندی های شکیل ۱۰ و ۲کیلوگرمی بصورت مستقیم عرضه میگردد.

همچنین گفتنی است یکی از کودهای پرمصرف و کاربردی نیز، کود سوپر فسفات ساده ssp، معروف به کود سیاه در بین کشاورزان است. که حاوی ۱۶درصد فسفر میباشد و یکی از کامل ترین نوع کود با فسفر بالا محسوب می شود که خود باعث می‌گردد تا فسفر مورد نیاز خاک را بطور کامل تامین کند.

 یکی دیگر از خطوط تولید این شرکت، خط تولید انواع گوگرد کشاورزی می باشد که سالهاست با بهرگیری از بهترین ماده اولیه، گوگرد کلوخه پالایشگاه خانگیران سرخس با پایه گازی، چند نوع گوگرد را عرضه می‌نماید.

از جمله کود گوگرد پودری میکرونیزه ۲آسیابه با مش ۲۰۰ فوق پودری با کیفیت صادراتی و گوگرد بنتونیت دار ۷۵% و۵۰%، و همچنین گوگرد مایع را می‌توان عنوان کرد که در بسته بندی های متفاوت بصورت کیسه های ۲۵ و ۵۰ کیلوگرم و گالن های ۲۰ و ۵ لیتری به بازار هدف عرضه می گردد.

از جمله کودهای شیمیایی وارداتی درجه یک مانند کود سولفات آمونیوم ازبکستان کریستاله (دانه شکری) با برند ماکسیم چرچیک، دارای ۲۱ درصد ازت و ۲۴ درصد گوگرد با حلالیت بسیار بالا

و کود پودری کلرید پتاسیم صورتی رنگ، معروف به kcl حاوی ۶۰درصد پتاسیم است.

که ما این ۲ نوع کود را با توجه به حجم بالای سفارشات، هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور ارائه می نماییم.

چنانچه جز خریداران و یا صادرکنندگان انواع کودهای کشاورزی هستید میتوانید به صورت مستقیم وارد سایت شرکت شده و با تکمیل فرم مربوطه منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

تمامی کودهای عرضه شده توسط شرکت ما، دارای گواهی ثبت کودی، ضمانت آنالیز و حتی مرجوعیت کالا در صورت وجود مغایرت با آنالیز ارائه شده می باشد.

ما همواره تلاش کرده ایم تا خرید را برای شما آسان نماییم.

پردیس کود ایرانیان زمین، ویتامین سرای طبیعت