آخرین خبرها

خرید کود پلت مرغی ریگان مشهد از کارخانه مستقیم

کارخانه کود پلت مرغی ریگان واقع در شهر مقدس مشهد می باشد که با داشتن خط تولیدهای متنوع و بهرگیری از تکنولوژی روز دنیا به تولید انواع کودهای کشاورزی از جمله انواع کود گوگرد میکرونیزه مش ۲۰۰، کود گوگرد بنتونیت دار، کودهای کامل، کود NPK و کود کلاته آهن و سولوپتاس و … پرداخته است.

شرکت پردیس کود با داشتن چندین سال سابقه توانسته انواع برندهای تولیدی خود را با تضمین آنالیز و قیمت مناسب به صورت مستقیم و بدون واسطه به بازار مصرف عرضه نماید و رضایت مشتریان خود را جلب کند. چنانچه قصد خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده کود پلیت مرغی ریگان رو داید با ما در ارتباط باشید.

از آنجایی که قطعا خرید عمده از کارخانه‌ها مزایای بیشتری به همراه دارد. خرید عمده به قیمت کارخانه و مستقیما از کارخانه تولید کننده کود پلت مرغی ریگان یک فرصت مناسب است که برای کشاورزان و عمده فروشان می باشد که کود بهتری را با قیمت پایین خریداری کنند. همچنین با این روش می‌توان به مدل‌ها و انواع مختلف دیگری از کالا هم دسترسی داشت. چند  دلیل برای خرید عمده از کارخانه وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌شود:

خرید عمده کود پلیت مرغی ریگان مشهد از کارخانه و بدون واسطه

  •  خرید عمده مستقیم کود پلیت مرغی از کارخانه معمولا هزینه کمتری دارد

چون هیچ واسطه‌ای در این بین وجود ندارد. فروشندگان و عمده‌فروشان معمولا هزینه‌های زیادی در تجارت خود دارند که آن هزینه‌ها را با قیمت کالایی که می‌خواهند بفروشند سرشکن می‌کنند. هزینه‌هایی که بر روی کالاها سرشکن می‌شوند معمولا شامل هزینه ماده اولیه، نیروی انسانی، هزینه حمل‌ونقل و نگهداری، هزینه تبلیغات و بازاریابی و غیره است که باعث بالا رفتن قیمت خرید عمده کود پلیت مرغی ارگانیک توسط دیگر شرکت‌های خرده فروش یا عمده فروش می‌شود که در نهایت این قیمت بالا موجب افزایش هزینه خرید شما و کاهش سود یک تجارت می‌شود.

  •  احتمال آسیب دیدن محصول در حمل‌ونقل کمتر است

وقتی شما کود پلیت مرغی  را به صورت مستقیم از تولیدکننده سفارش می‌دهید احتمال آسیب دیدن کیسه ها و بار  آن در حمل‌ونقل کمتر می‌شود. و بار به موقع و در زمان مشخص شده با کمترین هزینه حمل و نقل به دست شما خواهد رسید.

  • امکان خرید محصول تازه با تاریخ انقضای بیشتر فراهم است

در خرید عمده کود پلیت مرغی از کارخانه به صورت مستقیم احتمال اینکه محصولات تازه باشند و زمان زیادی به تاریخ انقضای آن مانده باشد زیاد است و این به شما این فرصت را می‌دهد که زمان زیادی برای فروش یا استفاده از آن محصول خود را داشته باشید.

  • امکان استفاده از تخفیفات کارخانه کود پلت مرغی در طول سال

از آنجایی که خرید عمده و مستقیم از خود کارخانه شامل تخفیفاتی برای مشتریان عمده و کسانی که به صورت مداوم خرید می نماید فراهم می باشد یکی از مزیت های خرید مستقیم از تولید کننده را می توان همین آیتم دانست یرا برای مصرف کننده اصلی کود پلت مرغی قیمت کاملا به صرفه ای را به وجود خواهد آورد.

  • خرید چند محصول به صورت همزمان

اگه شما از کارخانه خرید مستقیم را انجتم دهید قطعا می توانید همراه کود پلیت مرغی کودهای دیگر را که مورد نیاز می باشد رو به طور همزمان با هم بارگیری نمایید. که این هم از نظر هزینه حمل و نقل و هم قیمت مناسب برای خریداران کود پلت مرغی مستقیم از کارخانه می باشد.

مشخصات کود پلت مرغی ریگان مشهد

سالهای اخیر کود های ارگانیک به دلیل مقرون بصرفه تر بودن و داشتن مواد آلی بهتر امروزه مصرفشان به طور چشمگیری افزایش یافته، کود پلت مرغی غنی شده ام یکی از کودهای ارگانیک مرغی خالص است که دارای ارزش غذایی بالای برای خاک و ریشه محصولات زراعی و باغی است.

از آنجای که کود مرغ یکی از کودهای با ارزش غذایی بالا می باشد امروزه علاوه بر تهیه خوراک دامی از آن به عنوان کود کشاورزی فرآوری نیز استفاده میگردد. که می توان گفت ۹۰ درصد کود مرغ برای مصارف کشاورزی می باشد.

مزایا و مشخصات کود پلت مرغی ریگان تولید شرکت پردیس کود مشهد عبارتنداز:

  • دارای گواهی ثبت کودی و تأیید شده توسط سازمان و خدمات حمایتی کشاورزی.
  • دارای عناصر ماکرو (  نیتروژن ، فسفر ، پتاسیم ) و عناصر میکرو؛ کود آلی ارگانیک (پلت مرغی)
  • کود مرغ پلت گیاهان را آهسته تغذیه می کند و مواد مغذی بیشتری نسبت به کود خام حمل می کند.
  • رشد سریع گیاه، افزایش باردهی محصول، افزایش قدرت ریشه زایی.
  • فعال سازی مقاومت القایی ،افزایش تحمل گیاه در برابر آفات.
  • جذب انرژی بیشتر و جلوگیری از یخ زدگی زمینی
  • افزایش تحرک عناصر در خاک.

استفاده از کود مرغی فرآوری شده در کشاورزی

  • تا‌مین مقدار زیادی از عناصر غذائی مورد استفاده گیاه مثل نیتروژن(N)فسفر(P)و پتاسیم و غیره به خاک زراعتی.
  • تشکیل هوموس در خاک که باعث اصلاح خاک سطحی و اصلاح شرایط فیزیکی زمین یا بافت سنگین و سبک می شود که نتیجه آن تهویه خاک،افزایش قدرت رویش بذر و گیاه
    و افزایش ظرفیت نگهداری آب در زمین و بالاخره افزایش فعالیت میکروارگانیسم های مفید در خاک می باشد.
  • با مصرف متناسب کود مرغی در کشاورزی کیفیت خاک از نظر فیزیکی و شیمیائی افزایش یافته و در این صورت نیاز به استفاده کود شیمیائی کاهش می یابد و این امر از نظر اقتصادی نیز کاملا مقرون به صرفه است.(با توجه به اینکه هر ۱۰۰۰ قطعه جوجه در طی ۸ هفته ۲ تا ۲.۵ تن کود تولید می کنند).
  • استفاده از این کود (کود پلت مرغی غنی شده) علاوه بر اینکه سبب می شود اولین محصول به خوبی برداشت شود مقدار یک دوم تا دو سوم کود پس از خرمن در زمین باقی مانده و محصولات بعدی که کاشته می شوند مورد استفاده قرار گیرد.
  • بر اساس آمار موجود در حال حاضر در ایران در حدود ۵/۳ میلیون تن کود مرغی تولید می شود که قسمتی از آن در باغات پسته جنوب مانند کرمان و رفسنجان مورد استفاده قرار می گیرد و بقیه در محل مرغداری باقی مانده و دچار کپک زدگی شده و دور ریخته می شود. حال آنکه می توان از کود مرغ تولیدی در کشور برای ۸/۱ میلیون هکتار کشت حبوبات
    مانند ذرت‏،گندم و برنج و چغندر و درختان مثمر از جمله پسته استفاده نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *